KurBads: Sonett II V4
Re:KurBads: Sonett II V4
tnx
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Izmantoju pie viņiem strūklošanas pakalpojumus. Viss apmierināja-kvalitāte/attieksme/cena. Nostrūklos un nokrāsos.
http://www.brilliantart.lv/lv/karte/ventspils_iela_63b
http://www.brilliantart.lv/lv/karte/ventspils_iela_63b
Re:KurBads: Sonett II V4
paldies. Bet kaut kā tas sodas variants izklausās saudzīgāks. negribas, lai tie diski zaudētu jebko no materiāla. parastajiem "mūsdienu" diskiem, protams, neiespringtu.Gustavs wrote:Izmantoju pie viņiem strūklošanas pakalpojumus. Viss apmierināja-kvalitāte/attieksme/cena. Nostrūklos un nokrāsos.
http://www.brilliantart.lv/lv/karte/ventspils_iela_63b
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: Sonett II V4
Nezinu kā ir ar sodu, bet salīdzinājumā ar smiltīm, ar lodītēm ir smukāks un ļoti gluds gala rezultāts, bet arī cena ir lielāka.
Gaumes lieta.
Gaumes lieta.
900aero clubsport #8
Re:KurBads: Sonett II V4
ja uz virsmas praktiski vispār nav krāsas (man šķiet tie diski oriģināli vispār ne ar ko nav aizsargāti/pārklāti), varbūt pietiek ar kādu ķīmisku (krāsas noņēmējs?) attīrīšanu?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Veiglāk būs ieiziepēt striķi.KurBads wrote:ja uz virsmas praktiski vispār nav krāsas (man šķiet tie diski oriģināli vispār ne ar ko nav aizsargāti/pārklāti), varbūt pietiek ar kādu ķīmisku (krāsas noņēmējs?) attīrīšanu?
Izprovēju, šķiet visus veikalos pieejamos krāsas noņēmējus.
Re:KurBads: Sonett II V4
šis auto tik daudz balto m..u savā garajā mūžā diez vai bija redzējis ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Tu to zem klajas debess turi ??? :blink:
Re:KurBads: Sonett II V4
vairs nē, bet bija viens brīdis, kad nācās :(
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Bet lai tas vairs neatkartotos, savadak es ieradisos un to auto savaksu :angry: :silly: :P
Re:KurBads: Sonett II V4
...ZingZeng wrote:Bet lai tas vairs neatkartotos, savadak es ieradisos un to auto savaksu :angry: :silly: :P
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Atradu interesantu saitu, kas varetu tevi intereset http://ashcraftsketchbook.blogspot.com/
Re:KurBads: Sonett II V4
paldies! pirms kāda laika iepostēju topiku ar šo atradumu kaut kur forumos un šodien to pašu topiku nejauši "izcēlu" ārā un tagad arī Tu pameti ...ZingZeng wrote:Atradu interesantu saitu, kas varetu tevi intereset http://ashcraftsketchbook.blogspot.com/
baigi interesants materiāls un tas cik daudz savas dzīves Ashcraft`s ir veltījis tieši Sonett`am
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Izskats, ka vinam visas tehniskas domas ir balstitas uz SAAB 96 / Sonett bazes :)
Re:KurBads: Sonett II V4
izkustināju Sonett ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7