Gāze un Aero.


ramonz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Tue Jun 30, 2009 8:22 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by ramonz »

SAABaeroist wrote:
ramonz wrote:
SAABaeroist wrote: Kad ielikšu ,tad varetu satikties un paradit tev;) manejam 250 zs,
domaju neka ipaši neatšķirsies,nu bet redzesim ,,
kaa tad beidzaas taa meeriishana, un vai vispaar bija??:)
Jau atbildeju tava topica par Aero iegadi ;) B) Ja kas raksti piebraukšu paradišu kamer atvaļinajums B)
===
ja esi ar mieru atskriet uz aadazjiem, labpraat apskatiitu, aprunaatos, kas un kaa. No manis kafija un pusdienas garanteetas..
User avatar
Smith
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2049
Joined: Tue Jun 10, 2008 2:11 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Smith »

Vai kāds zina labu kantori kas strādā ar Beļģijā liktām gāzes iekārtām. Esmu bijis pie AGgāze, apzvanīju henrihs gāze, nevar palīdzēt :(. Izskatās, ka vajag gāzes datoru pieregulēt, jo nepadod gāzi uz 3. cilindru. Vai ir kādam kādi ieteikumi? :ohmy:
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Gāze un Aero.

Post by uculs »

mainīju sūkni kaut kur pārdaugavā, Stradiņa slimnīcas rajonā, diemžēl neko vairāk par to kantori nezinu, pat telefona nav. Tev gadījumā mašīna nav pirkta no bauto, ja tā tad viņi to kantori zina, citādi palīdzēt nevaru :(
ramonz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Tue Jun 30, 2009 8:22 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by ramonz »

Smith wrote:Vai kāds zina labu kantori kas strādā ar Beļģijā liktām gāzes iekārtām. Esmu bijis pie AGgāze, apzvanīju henrihs gāze, nevar palīdzēt :(. Izskatās, ka vajag gāzes datoru pieregulēt, jo nepadod gāzi uz 3. cilindru. Vai ir kādam kādi ieteikumi? :ohmy:
===
b. paprasi tantei googlei
c. apsver iespeeju nomainiit kompi
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Gāze un Aero.

Post by andrejsb »

Ņemot vērā zupas pašreizējās cenas un arī nepatīkamās tendences šis topiks varētu palikt atkal aktuāls :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Vai nu ši topiks būs aktuāls, vai arī topiks "Darbs", jo sevišķi labi apmaksāts darbs! :D
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Gāze un Aero.

Post by andrejsb »

Nu redz tāda tendence, starpība % starp benžu un gāzi ir aptuveni tā pati, bet santīmos paliek lielāka un lielāka. Un gāzes ielikšanas izmaksas laikam pat ir palikušas mazākas. Un to labi apmaksāto darba vieta Latvijā vairāk nepaliek... Kopš sarēķināju ka lauku izbraukāšana zupā vien izmaksā 50 ls, pārlasīju šo topiku no sākuma līdz beigām...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
Danis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 92
Joined: Thu Sep 02, 2010 9:06 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by Danis »

Man uzstādīta SIA Autogāze gāzes iekārta tepat Latvijā. Esmu apmierināts. Gāzes iekārta ar iesmidzināšanu uz katra cilindra, gāzes kompis saslēgts roku rokā ar mašīnas kompi - iedarbina ar benz. kad sasniedz vajadzīgo temp. pārslēdzas uz gāzi. Viss notiek automātiski. Balons rezerves riteņa vietā. Nekas nesmird :)
Tas viss pa ~450Ls (atkarīgs ko tieši izvēlies - kādas sprauslas, kādu balonu u.c.)
Gāzes patēriņš braukājot pa Rīgu ~14l/100km (ziemā)
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Gāze un Aero.

Post by chippy »

Danis wrote:Man uzstādīta SIA Autogāze gāzes iekārta tepat Latvijā. Esmu apmierināts. Gāzes iekārta ar iesmidzināšanu uz katra cilindra, gāzes kompis saslēgts roku rokā ar mašīnas kompi - iedarbina ar benz. kad sasniedz vajadzīgo temp. pārslēdzas uz gāzi. Viss notiek automātiski. Balons rezerves riteņa vietā. Nekas nesmird :)
Tas viss pa ~450Ls (atkarīgs ko tieši izvēlies - kādas sprauslas, kādu balonu u.c.)
Gāzes patēriņš braukājot pa Rīgu ~14l/100km (ziemā)
Cik litri saiet tajā balonā, kas atrodas iekš rezerves riteņa vietas? Nav pārāk mazs tilpums, kā rezultātā bieži jāpildās? Kur esi ievietojis rezerves riteni? Mētājas pa grabažnieku vai kkā smuki nostiprināts un ievietots prezervatīvā? Cik vispār pati gāze šobrīd maksā?
Image
User avatar
Danis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 92
Joined: Thu Sep 02, 2010 9:06 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by Danis »

chippy wrote:Cik litri saiet tajā balonā, kas atrodas iekš rezerves riteņa vietas? Nav pārāk mazs tilpums, kā rezultātā bieži jāpildās? Kur esi ievietojis rezerves riteni? Mētājas pa grabažnieku vai kkā smuki nostiprināts un ievietots prezervatīvā? Cik vispār pati gāze šobrīd maksā?
Man balons 45l, ar ierobežotāju (tirkšķis kad pilnu pielej) saiet 38l. Jāpildās biežāk nekā iepriekšējam auto, kuram bija 55l balons. Bet saab nelien tik liels, jo šaurais rezerves ritenītis.
Rezerves ritenis ļoti pateicīgi stiprinās pie krēsla atzveltnes bagāžniekā un nepavisam neliek par sevi manīt.
gāzes cena ~0,43Ls/l
User avatar
jastr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2851
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:07 am
Location: LV

Re:Gāze un Aero.

Post by jastr »

man zaļajai miskastei arī ir mazais balons... vvz, cik viņam tas tilpums uz papīra, parasti saiet kkas ap 30l+ cik zinu, tad pilnu līdz galam to balonu nekad nevar piepildīt.

pa pilsētu + lidostas, reizēm jūrmala, sanāk kkur 300km, pildīties sanāk bieži, vismaz reizi diennaktī :D

gāzes cena gan saldāka, statoilā -3s uz litru ;)
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli :D
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Gāze un Aero.

Post by chippy »

Vai nevajadzēs uzrīkot Pērkamkopā/uzstādamkopā.lv gāzes iekārtas SAABiem??? :D
Image
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Gāze un Aero.

Post by gustavs »

Reku viens citāts no blakus portāla.
Kkā nevaru nepiekrist, protams, bendža kuru lejam arī ir stipri apšaubām. Katram pašam izlemt. Mani gāze nepārliecina,ja vien,tas nav darba auto vai kkāds šrots,kuram motora maiņa ar darbu nepārsniedz 100-150ls.

Par baigo specu sevi neuzskatu, bet kādus 500000km ar LPG ir nobraukti. Briesmīgi gāze neko nebojā, bet ir nianses:

Lielāka slodze ir vārstiem, jo gāze ir sausāka un nav kapilāra, kā benzīns, kurš saskaroties ar detaļām kas ir pa ceļam - tās atdzesē. Līdz ar to vārstu darba temp ir augstāka, un tiem kopā ar vārstu sēžām galvā un vadīklām nākas vairāk iesvīst. Ja ir doma motoru regulāri griezt un mocīt - gāzi likt nevajag. Mašīnām ar vārgākām galvām Toyotas, Mazdas, Hondas, Fordi - kā risinājumu izmanto papildus eļļošanas sistēmu FlashLube, kas pilina klāt piedevu .. bet personīgi ar to saskāries neesmu. Ja Auto ir ar tiešās benzīna iesmidzināšanas sistēmu, VAGu FSI un Micuku , Mazdu GDI .. par gāzi aizmirstam uzreiz un nemaz nemēģinam par to sapņot. Itkā ir iekārtas kas ir tam domātas, bet pēc 20000 km benzīna sprauslām esot kirdik tik un tā. Darbības princips tāds - 4as reizes tiek iepūsta degkamerā gāze 5ajā reizē benzīns, lai atdzesētu benzīna sprauslu, kur tiek bezdarbībā dedzināt iekš degkameras. Reāli nekas tur neatdziest un tā sprausla nodegot tik un tā.

Ja braukšana ikdienā ir īsāka par 10km, arī tad ar gāzi sapītes nav jēga. Skaidroju kāpēc.
Par piemēru paņemšu 4ās paaudzes iekārtu (gāzes ceļš būtu tāds: balons->iztvaicētājs(reduktors)->dozatori(sprauslas). Gāze LPG gadījumā balonā sēž sašķidrinātā veidā. Kad no rīta sākam braukt auto ed benzīnu, jo dzinēja dzesēšanas šķidrums vēl ir auksts, bet gāzes iekārtai ir vajadzīgs siltums, lai iztvaicētājs varētu pildīt savu pienākumu un gāzi sasildīt ... lai tā pa ceļam visu nesasaldētu gabalā, jo "LPG"(sastāv no Propāna, kurš iztvaiko pie -42, un Butāna, kurš iztvaiko pie -5, maisījumu) ... tajā brīdī kad gāzes reduktors ir sasniedzis tos ~+30it grādus un ECU pārslēdz dzinēju darbam ar gāzi, realitātē visa pārējā gāzes maģistrāle kas ir aiz reduktora, ieskaitot sprauslas, ir vēl auksta. Arī reduktors ar saviem sākotnējiem +30it grādiem no sākuma ne velna to gāzi nav spējīgs normāli sasildīt, un tajā brīdī gāzes smagākā frakcija iztvaiko reduktorā štruntīgāk un jau vairāk šķidrākā nekā tvaika veidā(atgādina smirdīgu eļļu) sāk savu ceļu virzienā uz dzinēju. Mīl aizlīst ar visādām papildus "piedevām" līdz sprauslām, un sačakarē tām dempferus(gumijas riņķīši, kas strādā kā amortizatori(parastajām standarta Valtek sprauslām)) .. ja braukšana ir garāka - viss tas pasākums uzsilst normāli, un problēmu nav .. tā draņķība sistēmai sakarstot vairāk tiek "izžāvēta" labāk.

Pati lielākā problēma ir pie mums tirgotās zaptes kvalitāte. LPG sastāvā būtu jābūt 90% Propāna un 10% Butāna un citu vielu, bet pie mums tā attiecība ir diametrāli pretēja ... jo Propāns ar savu 110 oktānskaitli, pret Butāna 95 ir dārgāks. Tā kā kvalitāte lēkā drausmīgi, tad gāzes iekārtu kura jau ir daudz maz precīza, faktiski ir jāregulē pēc katras uzpildes, jo katru reizi iebraucot tankā iepilda kaut ko citu. Ja gāze ir sūdīga, tad lielos mīnusos tā arī lāgā nenāk ārā no balona ārā, līdz ar to pie liela patēriņa, dzinējam nākas badoties, un mašīnas kompis sāk kruķīt savas LongTerm adaptācijas - līdz iedzīvojies kļūdās ar Check Engine lampiņas pavadījumu. Laba gāze(kur ir daudz Propāns) pie mums tankos ir tad kad termometrs ir iebraucis stipri mīnusos ~ -25 . Pa vasaru ir jābrauc ar putru. Otrs, mūsu gāzē ir ļoti daudz piemaisījumu - ir bijuši gadījumi ka nevar izbraukt vienu balonu nesamainot filtrus 2x, kuros var sastapt gan grafītu, gan ūdeni. Pēdējos pāris gadus gan nav justs, bet agrākajos gados bija jūtams arī sēra klātbūtne, kas izpaužās sadegušajos dūmos kā smaka pēc vecām olām.

Tākā - nebūs tā ka uzliku, par visu aizmirstu, un tik pa lēto braucu.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

Gustavam cepums par citātu ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Gāze un Aero.

Post by andrejsb »

Latvijā cilvēki lauž šķēpus un traukus par to ir gāze laba vai slikta. Domas dalās, vieni saka ka gāze ir zašibis, citi pabraukuši ar gāzi saka, labāk kādu mazu ekonomisku dīzeli (tā it kā nomainīt autiņu, tikpat vienkārši kā zeķu pāri iepirkt). Bet, mans bračka kad strādāja Polijā stāstīja, ka tur gāzes aparāti ir ļooti izplātīta parādība (kā viņš izteicās ar gāzi brauc visi), un gāzes zapravkas ir ik uz stūra. Ta jau laikam kaut kas tanī ir...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Post Reply