Walcha wrote:pirmkaart, kaartiigi nomazgaa turbiinu un visu kas tur ir rinkjii ar kjiimiju un augstspiedienu. protams kad viss ir labi atdzisis. tad piestartee un ciitiigi no visaam puseem nopeeti kur iisti ir nopluude. ja tik vien kaa gar to elljas trubu, tad lieta vienkaarsha - nomaini bliivi un gaaz taalaak. veel, kad viss ir tiirs un atdzisis, noskruuvee iepluudes trubu un izpluudes pirmo liikumu (downpipe), un ar pirkstiem no abaam puseem vienlaiciigi izkustini turbiinas asi garenvirzienaa un uz augshu/leju. ja ir pastiprinaata briivkustiiba (lufte) tad ir skaidrs ka Turbiina iet uz galu. ja ass paaraak daudz nekustaas (minimaali kustaas ikviena ass) un griezhaas briivi (nespruust, nerada jociigus trokshjus utml),tad ar turbiinu pa lielam viss ir kaartiibaa. un auto ja noraustaas tad vainiiga nau turbiina bet degmaisiijums, taa padeve vai nepadeve, vakuums, elektronika. ja turbiina ir izdilusi, tad taas elljoshanai paredzeetaa ellja nonaak tieshi karstajaa izpuuteejaa, rada duumus un degoshas elljas smaku. ja duumi braucot nav noveerojami tad turbiina joprojaam pa lielam ir okej. tas taa iisumaa ;)
vot es pats arī tagad sāku domāt, ka pie vainas varētu būt tā blīve..nomazgāt vairs nesanāks, jo daudz kas ir atvienots turbīnai!kad tikšu mājās, mēģināšu tikt skaidrībā ar to blīvi,bet cik skatījos, tad tur ir diezgan grūti tikt klāt tām skrūvēm.man lai apskatītu/nomainītu to blīvi vajag visu turbīnu noņemt vai arī tāpat kkā ir iespējams noskrūvēt?un ja nu tā blīve ir jāmaina, tad viņu var dabūt tikai SAAB'iem domātajos veikalos vai arī citos ir iespējams?
cik atceros,kad kustināju turbīnai to asi, viņai bija maza lufte, bet laikam nekur neķērās un griezās smuki + tās trubiņas apskatīšu vai kkur nav kāda plaisa!
paldies par noderīgu info ;)