Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrejsb »

drRD wrote: Manuprāt vis pareizāk būtu aizbraukt uz Vikingiem, ja to negrib, tad ir bodīte Vienības gatves sākumā, centra pusē.
Pēdejais variants ir samorezs no Depo.
Varētu biku precīzāk par bodīti Vienības gatves pusē?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by SAABaeroist »

Kuram ir OBD 2 ? Gribetos noteikt kurs ksenona sensors izgaja no ierindas:dry: Butu loti pateicigs.
unlim
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Thu Mar 24, 2011 5:38 pm
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by unlim »

kontroljautājums : 98. gada 9-5 2.3t cik noprotu der visas 98-02 gada 2.0t un 2.3t turbīnas? vai es maldos?
9-5 99' 2.3t hirsch performance
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gripen »

Der Garret GT17, bet var uzstādīt arī Mitsubishi TD04HL15T, tikai tur vajadzēs papildus kitu ar trubām.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
unlim
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Thu Mar 24, 2011 5:38 pm
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by unlim »

nu un 2. litru motoriem iet GT17 ? standartā vsm
9-5 99' 2.3t hirsch performance
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gripen »

9-5 B235E un L nāk Garret GT17.
9-3 B205E un L nāk Garret GT17, bet B205R (Aero) - Mitsu TD04
9-3 B204E motoriem nāk Garret T25
9000 B204E motoriem nāk Garret T25, nezinu, kas nāk Itāļu aero.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Ja neko nejaucu, tad ItāļAiriem arī T25.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
pinokio
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Sun May 15, 2011 2:54 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by pinokio »

sveicinati
izmeklejos nevaru atrast informaciju. varbut kads zin
ja 9-5 aero atdzen no anglijas ir reali paarlikt sturi pareiza puse ? ja ir tad kadas aptuvenas izmaksas ?
paldies
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by SAABaeroist »

Viss ir reali ;) Izmaksas gan nebus tas letakas :dry:
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

pinokio wrote:sveicinati
izmeklejos nevaru atrast informaciju. varbut kads zin
ja 9-5 aero atdzen no anglijas ir reali paarlikt sturi pareiza puse ? ja ir tad kadas aptuvenas izmaksas ?
paldies
skatoties kada cenu starpiba un kas veic darbus.

vienas atbildes šeit nav
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
pinokio
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Sun May 15, 2011 2:54 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by pinokio »

kaut kadi sitadi ]varianti

gan jau pamekle var atarast ari automatus

taa cenu starpiba ir pietiekosi liela lai par kko tadu aizdomatos ?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

pinokio wrote:kaut kadi sitadi ]varianti

gan jau pamekle var atarast ari automatus

taa cenu starpiba ir pietiekosi liela lai par kko tadu aizdomatos ?
Ja runa būtu tikai par šī auto un tā atgādāšanas cenu un darba izmaksām, tad jau OK, bet vajag jau arī donoru ar stūri pareizajā pusē atrast ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

A tur nav kādi zemūdens akmeņi ar pārbūves reģistrāciu CSDD!?
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by defektivais »

elmo wrote:A tur nav kādi zemūdens akmeņi ar pārbūves reģistrāciu CSDD!?
Nevajadzētu būt, kolēģis jau divus auto šādi ir pārbūvējis. Un trešais jau stāv rindā. Izmaksās esot ap ~1k Ls, sīkāk gan nezinu, tik to ka tas tika veikts kaut kur ārpus Rīgas. Ja kādam interesē varu noskaidrot.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Nils »

Edit: Tpu, losis, nepaskatījos un domāju, ka runa iet par Reiņa vakar iemesto og Aero. :laugh:

Izmaksas ap 1k ls? Tas ir tieši og? A, ja pašam visas detaļas jau ir? 9k es noteikti pats pārliktu un pat nevajadzētu detaļas iepirkt. :laugh:
Lai gan 900og arī, pa lielam viss, kas nepieciešams pārbūvei, it kā ir palicis.
Cik zinu 1k ls maksā, ja aizved večiem, kas ar to nodarbojās, bet tādiem es og nevestu, viņi nemaz nezinātu kur tādam detaļas meklēt.
Saab 900 Turbo '81
Post Reply