jā, ir ir tāda gaumīga lieta :DNils wrote:lBet tā Hirsch paka maksā pusi no auto. :laugh:KoreFun wrote:Tur taču izņemot hirtse paku nav ko ņemt vairāk, parasts 9-5:D
Tie beņķi man gan nemaz nepatīk. Gaumes lieta, protams.
Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Edij, biji skatīties to balto trīslitrīgo?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Edgars ir latvāņus sapīpējies vai ar atsperi pa pieri atrāvis? :laugh:KoreFun wrote:Edij, biji skatīties to balto trīslitrīgo?
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hlkmh.html
Hahaha, teksts norauj jumtu :D
Man patīk, ka celica un probe vienmēr ir krutas un sportiskas mašīnas - jo aizmugurē nevar iekāpt un visbiežāk ir pieejama tikai sarkanā krāsa :D Smejos, jo parasti, ja gribas sportiskāku, norāda bmw :D
Hahaha, teksts norauj jumtu :D
Man patīk, ka celica un probe vienmēr ir krutas un sportiskas mašīnas - jo aizmugurē nevar iekāpt un visbiežāk ir pieejama tikai sarkanā krāsa :D Smejos, jo parasti, ja gribas sportiskāku, norāda bmw :D
900aero clubsport #8
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ar 900 OG T16 stock pret MX6 2.0V6 vispār nav interesanti:D Bet nu sportisks auto, ko lai padara..:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jū, par šito es ar pa dienu sasmējos. :D Sportiskāku, hah! Protams, bez aero pakas tas 9k varbūt vairāk atgādina tādu opju auto, bet ir tikai vizuāli. Kad tu tādu mazdu izbāz kā mazu sūdu, tad mazdists vairs nedomā, ka garām pabrauca nesportisks auto. Nu jā, un mx6 pavisam noteikti nav ekonomiskāks par 2.3T 9k. :) Bet katram jau jāiziet cauri tam "sportiskā" auto vecumam. Man arī pirmais auto bija 89.gada escorts kupeja. Dīzelis gan, diez ko sportiski negāja.. bet tas netraucēja man uzlikt RS paku un RS 16" diskus, kā rezultātā pēc skata gan bija visnotaļ sportisks. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
SAABS ar Mustangs auto numura turētāju izskatās daudzsološs sporta auto, ne jau velti tirgo nost! :):laugh:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Starpcitu man ir zināms šis auto un ar Mustangs auto tam nav nekāda sakara, tā kā šoreiz ""poweristu jēlības var pietaupīt. ;) Ko čalis ir izdomājis, nezinu, es jau reiz mēģināju viņu no pārdošanas atturēt. Bet kā jau Edijs teica, jaunībā jau gribās pamēģināt kaut ko citu, gan jau ar laiku pats sapratīs, kas ir kas.elmo wrote:SAABS ar Mustangs auto numura turētāju izskatās daudzsološs sporta auto, ne jau velti tirgo nost! :):laugh:
Tas 200zs Saab's no vietas tādus japāņus nevar izkost, fakts, bet gaitā cita runa. Tāpat arī kofortu un salona pakojumu nesalīdzināt. Nu, man sābistiem tas nav jāstāsta.
Pie kam viņš zin, ka lai arī kas, jebkurā laikā var piebraukt pie manis un paņemt ko vajag no detaļām gan pa velti, gan "uz krīta", stulbi to neizmantot un mainīt marku. Bet lai darās. :)
Par pašu auto:
Labs motors, laba īsā kārba un labs kuzovs, rūsa uz spārniem nav un tas ir augstspiediena džetroniks ar 200zs.
Pie kam ir Aero diski. Salonā ir daži sīkumi, kas nav glīti, kāda vīle beņķim vaļā, panelis apskrāpēts, bet manās acīs tās ir pupu mizas, jo labojamas par pāris latiem.
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nil, es tikai saku, ko redzu. Šim 9K aizmugurējais numurs ir iestiprināts pabalējušā Mustangs auto numurzīmju turētājā, no kā arī izdaru secinājumu, ka šim auto kaut kad ir bijis sakars ar Mustangs auto.
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Salīdzināšanai svaigs un neizbalējis Mustangs auto numura zīmes turētājs:
Piekritīsi taču, ka abiem numurzīmju turētājiem ir acīm redzama līdzība!? Un neviens šajā forumā līdz šim nav teicis nevienu labu vārdu par Mustangs auto.
Ja Tu šo konkrēto eksemplāru labi pārzini un vari likt zobu ķīlā, ka tas ir dampis uz goda, es Tev ticu, un arī citi tev ticēs, par to šaubu nav.
Piekritīsi taču, ka abiem numurzīmju turētājiem ir acīm redzama līdzība!? Un neviens šajā forumā līdz šim nav teicis nevienu labu vārdu par Mustangs auto.
Ja Tu šo konkrēto eksemplāru labi pārzini un vari likt zobu ķīlā, ka tas ir dampis uz goda, es Tev ticu, un arī citi tev ticēs, par to šaubu nav.
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nē, savus zobus es nekut nelieku, es zinu, ka ir laba kārba, motoram arī nav problēmu un spārni nav rūsā. Kopējaos virsbūves stāvoklis priekš gada un cenas ir labs. Un čalis auto nopirka no veca opja. Un zinu, ka ir uzlikts pilnīgi jauns sajūgs.
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu, džeki, jūs gan te bliežat :woohoo: Sanāk, ka vienīgais kritērijs "sportiskam" auto pēc jūsu domām ir tas, cik dzinējam ir poniju (kā noprotu - jo poniju vairāk, jo sportiskāks ir auto?:huh: ), kā ar to var "iebāzt", "izbliezt", "iepūst" :blink:
Es gan jums iebildīšu un teikšu, ka sports - tās ir sacensības, tas ir, mērķis ir būt pirmajam - ātrākajam (vai labākajam utml.) ;) No tā jāsecina, ka "sportisks auto" ir tāds, kurš ir būvēts, lai būtu ātrākais un viss pārējais tajā šim mērķim ir pakārtots ;) Protams, eksistē daudzi ierobežojumi - tehniski un finansiāli, kuri šos "sportistus" sadala daudz dažādās kategorijās no proletariāta sportistiem (piemēram, Golfi un Civic) līdz kosmisko tehnoloģiju sportistiem (piemēram Zonda R) ;)
Augstāk minētajam vēl klāt nāk katra cilvēka subjektīvais faktors - personīgi man Saab turbomotori nešķiet nevienā galā sportiski Kādēļ?:dry: Tādēļ, ka tiem jaudas un griezes līknes ir pārāk vienmērīgas un darba apgriezieni ir salīdzinoši zemi (vidēji)... Man tieši otrādi - sportiska šķiet atmosfēriskā motora rēkoņa, kad to regulāri griež no 4-5k rpm līdz 8-9k rpm
No tā es secinu, ka 9k līdz sportiskumam ir vismaz tikpat tālu kā līdz Mēnesim ;) Un pārējiem HOT Saabiem tāpat :dry: 96 1.5 V4 vīle jau būtu pavisam cita lieta :cheer: Tādā ziņā es ļoti labi saprotu tos, kuri ir krituši uz 96-tajiem ar V4 :)
Saabos pirmkārt ir padomāts, lai pēcpuses pārvadāšana būtu komfortabla un HOT tiek piekabināts, lai būtu komfortabla dinamika - kluss, bet spēcīgs paātrinājums... gaitā ;)
Es gan jums iebildīšu un teikšu, ka sports - tās ir sacensības, tas ir, mērķis ir būt pirmajam - ātrākajam (vai labākajam utml.) ;) No tā jāsecina, ka "sportisks auto" ir tāds, kurš ir būvēts, lai būtu ātrākais un viss pārējais tajā šim mērķim ir pakārtots ;) Protams, eksistē daudzi ierobežojumi - tehniski un finansiāli, kuri šos "sportistus" sadala daudz dažādās kategorijās no proletariāta sportistiem (piemēram, Golfi un Civic) līdz kosmisko tehnoloģiju sportistiem (piemēram Zonda R) ;)
Augstāk minētajam vēl klāt nāk katra cilvēka subjektīvais faktors - personīgi man Saab turbomotori nešķiet nevienā galā sportiski Kādēļ?:dry: Tādēļ, ka tiem jaudas un griezes līknes ir pārāk vienmērīgas un darba apgriezieni ir salīdzinoši zemi (vidēji)... Man tieši otrādi - sportiska šķiet atmosfēriskā motora rēkoņa, kad to regulāri griež no 4-5k rpm līdz 8-9k rpm
No tā es secinu, ka 9k līdz sportiskumam ir vismaz tikpat tālu kā līdz Mēnesim ;) Un pārējiem HOT Saabiem tāpat :dry: 96 1.5 V4 vīle jau būtu pavisam cita lieta :cheer: Tādā ziņā es ļoti labi saprotu tos, kuri ir krituši uz 96-tajiem ar V4 :)
Saabos pirmkārt ir padomāts, lai pēcpuses pārvadāšana būtu komfortabla un HOT tiek piekabināts, lai būtu komfortabla dinamika - kluss, bet spēcīgs paātrinājums... gaitā ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
:laugh: :laugh: :laugh: manās acīs atkal augsti apgriezieni vnm ir saistijušies ar neuzticamību un nesportiskumu, jo griez cik gribi invaļidku, bet korvete ar max rpm 6k tapat būs ātrāka.
Par to, ka SAAB nav sporta mašīna gan pilnīgi piekrītu. Citreiz pat žēl skatīties kā tik ļoti harmoniskos auto pārvērš taburetēs kuras šaudās pa risēm un pāri bedrēm klumburē kā zirgu rati.
SAAB tomēr ir brīnišķīgs šoseju karalis garīgi nobriedušam cilvēkam nevis tīņu grabuļauto
Par to, ka SAAB nav sporta mašīna gan pilnīgi piekrītu. Citreiz pat žēl skatīties kā tik ļoti harmoniskos auto pārvērš taburetēs kuras šaudās pa risēm un pāri bedrēm klumburē kā zirgu rati.
SAAB tomēr ir brīnišķīgs šoseju karalis garīgi nobriedušam cilvēkam nevis tīņu grabuļauto
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kādi apgriezieni ir F1 bolīdiem!? Zemi vai augsti!? Te arī būs atbilde, kas ir sportiski un kas nav!:laugh: