saule lec. varde lec, bet saab negrib!


zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:saule lec. varde lec, bet saab negrib!

Post by zaz »

edijs wrote:Damn, man arī vakar sarkanais nosvila! :) Par laimi bagāžniekā bija vēlviens DI - principā vadāju līdzi, jo bija doma nopārdot. Tagad es zinu, ka nevienu lieku DI es vairs nepārdošu. :D Vietu bagāžniekā daudz neaizņem, toties 5 min. nomaiņa un braucam tālāk.

Tikai radās jautājumi. 1) vai tas ir normāli, ka šis ar varen jiftīgu smaku nosvila? Nu smird kā pats nelabais. Tā viņi vienmēr svilst, vai manējam kas īpašs būs pagadījies? 2) Ko lai palūr profilaksei, lai nenosviltu arī otrs bloks? Sveces ir samērā svaigas. Ar citiem vadiem viss tā kā arī ok, uz īso nekam nekur nevajadzētu iet. Varbūt man vienkārši pieņemt faktu, ka tā gadās ar tiem blokiem, braukt tālāk un lieki nedomāt? Nu, tikai vēl vienu bloku bagāžniekā ielikt. :D Un kā par nelaimi vēl viens liekais pirms laiciņa jau tika nopārdots...
Arī man, kad nosvila iemetot bagāžniekā - likās, ka tas turpina degt bagāžniekā.... smirdoņa baigā:blink:

Samērā jaunas sveces - tas ir cik km?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:saule lec. varde lec, bet saab negrib!

Post by edijs »

Ta jau manējais nav kaut kā īpaši nosvilis. :)

Bail sameloties par tiem kilometriem tagad. Bet vairāk par 3k pavisam noteikti nevajadzētu būt.

Nez, vai pie vainas zināmā mērā nevarētu būt fakts, ka nolūztot izpūtējam (pie pašas turbīnas, attiecīgi ar visu lambdu) es nebraucu gluži maksimāli ātri uz garāžu...
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:saule lec. varde lec, bet saab negrib!

Post by zaz »

edijs wrote:Ta jau manējais nav kaut kā īpaši nosvilis. :)

Bail sameloties par tiem kilometriem tagad. Bet vairāk par 3k pavisam noteikti nevajadzētu būt.

Nez, vai pie vainas zināmā mērā nevarētu būt fakts, ka nolūztot izpūtējam (pie pašas turbīnas, attiecīgi ar visu lambdu) es nebraucu gluži maksimāli ātri uz garāžu...
Par tiem DI blokiem viedokļi tik pat daudz kā par ķēdes maiņu.... šķiet, ka konkrētu atbildi neviens neiedos, jo tie, kas nezin - izsaka versijas, bet tie kas zin - nekad neteiks....

Versija;

Preventive maintenance:

Do not allow the engine to miss. Use the stock Saab plugs, keep them gapped correctly and correct any engine missing immediately. Use dielectric grease on the spark plug boots (this is VERY important, as the spark will travel down the outside of the plug body and cause a very bad engine miss if you don't use the grease). I firmly believe that if you do the right things and keep the engine from missing, you won't have the typical DI cassette failures! I figured out in retrospect that the lack of dielectric grease caused my engine to miss for some period of time, and I firmly believe that it caused the DI cassette to fail.
Post Reply