Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Da nu ko tur, galvenais pārdod man abus priekšejos spārnus pa 40 LVL. Pēctam lai Nils ņem pa 150. :D
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sirsenis: ja auto ir labs, tad jēdzīgāk ir pašam nomaksāt nodokli, iziet TA un tad tirgot. Jo es kā potenciālais pircējs domāju tā - tik un tik naudiņas par pašu aparātu bez skates, tad 90 lati nodoklis + 20 pārrakstīšana + 15 octa + 20 TA un tikai šajā brīdī man ir skaidrība, kas vēl jālabo un varu ar slimības lapu mēnesi vizināties. Izpūtēju sametināt būtu štrunts, ir arī pašam visādi rezerves bunduļi un trubu gabali. Bet ar spārnu jau sāpīgāk - vai nu taisa tā pa smuko un tad krāso visu to spārnu, vai saliek kaudzi špakteļa un piepūš ar flakonu. Ok, ja tas ir viss, kas tam auto kaiš, tad tas nav neizdarāmi. Bet problēma jau ir apstāklī, ka pērkot tādu braucamo bez skates, sanāk baigais kaķis maisā. Un ja nu TA atklājās vēl kaudze mazu sīkumu? Bremzes, bukses, pirksti.. ko tik tie maitas nemēdz sarakstīt. Attiecīgi es kā pircējs uz šādu auto skatos piesardzīgi, neskatoties uz to, ka es šo marku esmu kaut necik iepazinis un zinu, ka ne vienmēr viss ir tik bēdīgi, kā sākumā izskatās. Un man ir arī gana rezerves daļas. :)
Vēl pāris pircējus atbaidoši apstākļi. Automātiskā kārba - ir jau forši ar viņu braukt, godā vārds ir forši. Taču ir tas patēriņš tomēr lielāks. Var jau būt, ka tas ir komforta vērts. Ja auto visādā ziņā būtu ok, man tas nespēlētu lielu lomu. Taču tas atkarīgs no pircēja un viņa diendienas maršrutiem. Otra lieta - gads un LH sistēma. Redz, gadu nobraucot un pēc tam to auto izārdot (ja neredz jēgu vairs celt), par jaunāku motoru ar visu trionica provodku komplektā var dabūt labāku ciparu. Šim motoram un arī kārbai pircējs būs jāpagaida (lai gan nav nereāli).
Vārdu sakot - ir trīs varianti. 1) nomaksā nodokli, sataisi to auto, izej skati un tad tirgo. Uzvārīties diez vai baigi sanāks, bet pa nullēm varētu būt. 2) jauc pirmreizinātājos saviem spēkiem. 3) ja punktam divi nav laika, vietas un vēlmes, tad atdod visu vienā gabalā pa latiem 200 kādam uz detaļām.
Un es stāstu iz pieredzes. Gadu atpakaļ es šajā pašā punktā biju ar savu aizpagājušās ziemas braucamo, sudrabīgo 9k. Arī tomāts, 2.3T, 92.gads, LH sistēma. Bez skates, nemaksāts nodoklis, jāmaina aizmugurē bremžu kluči un diski, jādabūn cits motora pārsegs un jāmaina stikls (atvērās haube, izsita stiklu :D ) Pa 300 nevienam viņu nevajadzēja, pa 250 arī. Un es lieliski saprotu potenciālos pircējus. Pa 200 tirgot negribēju, jo izdevīgāk tad ir pašrocīgi izjaukt, daļu detaļu atstāt sev (teiksim lieks sarkanais bloks, kā izrādās, par skādi saimniecībā nenāk) + vēl par sīkumiem tie pārsimts lati tāpat beigās salasās. Ja sev neko neatstāj un notirgo pilnīgi visu, tad 300 simtus var savākt, pat tirgojot detaļas pa ļoooti demokrātiskiem cipariem. Smārdes šrota vadītājs apstiprināts manis teikto. :D
Vēl pāris pircējus atbaidoši apstākļi. Automātiskā kārba - ir jau forši ar viņu braukt, godā vārds ir forši. Taču ir tas patēriņš tomēr lielāks. Var jau būt, ka tas ir komforta vērts. Ja auto visādā ziņā būtu ok, man tas nespēlētu lielu lomu. Taču tas atkarīgs no pircēja un viņa diendienas maršrutiem. Otra lieta - gads un LH sistēma. Redz, gadu nobraucot un pēc tam to auto izārdot (ja neredz jēgu vairs celt), par jaunāku motoru ar visu trionica provodku komplektā var dabūt labāku ciparu. Šim motoram un arī kārbai pircējs būs jāpagaida (lai gan nav nereāli).
Vārdu sakot - ir trīs varianti. 1) nomaksā nodokli, sataisi to auto, izej skati un tad tirgo. Uzvārīties diez vai baigi sanāks, bet pa nullēm varētu būt. 2) jauc pirmreizinātājos saviem spēkiem. 3) ja punktam divi nav laika, vietas un vēlmes, tad atdod visu vienā gabalā pa latiem 200 kādam uz detaļām.
Un es stāstu iz pieredzes. Gadu atpakaļ es šajā pašā punktā biju ar savu aizpagājušās ziemas braucamo, sudrabīgo 9k. Arī tomāts, 2.3T, 92.gads, LH sistēma. Bez skates, nemaksāts nodoklis, jāmaina aizmugurē bremžu kluči un diski, jādabūn cits motora pārsegs un jāmaina stikls (atvērās haube, izsita stiklu :D ) Pa 300 nevienam viņu nevajadzēja, pa 250 arī. Un es lieliski saprotu potenciālos pircējus. Pa 200 tirgot negribēju, jo izdevīgāk tad ir pašrocīgi izjaukt, daļu detaļu atstāt sev (teiksim lieks sarkanais bloks, kā izrādās, par skādi saimniecībā nenāk) + vēl par sīkumiem tie pārsimts lati tāpat beigās salasās. Ja sev neko neatstāj un notirgo pilnīgi visu, tad 300 simtus var savākt, pat tirgojot detaļas pa ļoooti demokrātiskiem cipariem. Smārdes šrota vadītājs apstiprināts manis teikto. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
paldies par garo rakstu, sākšu ar izpūtēja remontu, tad nomaksāšu nodokli un dabūšu slimības lapu un tad jau redzēs, kas cik daudz jāmetina un kas cik daudz jāmaina.
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja nemaldos, tad manam donoram šofera puses aizmugurējā arka bija lietojamā stavoklī. Ja tavējā ir gaužām bēdīga un tiešām jāmetina citu vietā, tad vari braukt fleksēt manējo nost. Par velti. Tāpat tie bleķi beigās ies uz tolmetu. Teorētiski varu arī pats izfleksēt, bet tad apmaiņā pret alu. Un alus patēriņš pie tāda smagāka darba ir litrs stundā kā minimums. :D
Bet atceries, ka tam auto visādā ziņā jābūt ir labam, lai pēc ieguldītā laika un naudas ir tiešām cerīgi par latiem 600-700 notirgot. Jo ieguldīt 250 un tad pa 500 pārdot.. saproti pats, tad jau var tūlīt pa 200 tirgot un 50 norakstīt par to, ka nav izčakarēts savs laiks un nervi.
Bet atceries, ka tam auto visādā ziņā jābūt ir labam, lai pēc ieguldītā laika un naudas ir tiešām cerīgi par latiem 600-700 notirgot. Jo ieguldīt 250 un tad pa 500 pārdot.. saproti pats, tad jau var tūlīt pa 200 tirgot un 50 norakstīt par to, ka nav izčakarēts savs laiks un nervi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu man galvenais iziet TA, kas zin vēl vienu gadu novizināšos, bet tad gan prom uz to vietu kur jebko ņem pretīm pa 150Ls ka tik dzelzis :)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gxpni.html
Tehnisku problēmu vispār nav.
Ņemams AERO pec aprakstaB)
Tehnisku problēmu vispār nav.
Ņemams AERO pec aprakstaB)
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
nu ta ņem ciet!;)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vai tad ir kādas tehniskas problēmas kuras nevar atrisināt tiekot pie financiālām problēmām? :)SAABaeroist wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gxpni.html
Tehnisku problēmu vispār nav.
Ņemams AERO pec aprakstaB)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
No sakuma janotirgo savus divus SAABus ;) B)elmo wrote:nu ta ņem ciet!;)
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
AERO?:blink: Jeb vnk CSESAABaeroist wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gxpni.html
Tehnisku problēmu vispār nav.
Ņemams AERO pec aprakstaB)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Viss kopa ;)berzaine wrote:AERO?:blink: Jeb vnk CSESAABaeroist wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gxpni.html
Tehnisku problēmu vispār nav.
Ņemams AERO pec aprakstaB)
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu, Aero tas nav, vismaz ne pilns, ja pieņemam, ka bilde īsta.
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bet nobraukums godīgi uzrakstīts. :) Jā, un īstenībā es esmu redzējis vienu Aero ar parastajiem beņķiem priekšā un Aero pakaļā. Īpašnieks teica, ka Aero esot bijuši pamatīgi nodiluši un parastie viņam arī labāk patīkot.
Esmu saticis arī dažus 9k braucējus, kuri nemaz kārtīgi nezin atšķirības starp Aero un ne-Aero un viens arī uzskatīja savu 2.3T par Aero - jo tas tak esot jaudīgākais no visiem tiem 9k, ko ražoja.
Esmu saticis arī dažus 9k braucējus, kuri nemaz kārtīgi nezin atšķirības starp Aero un ne-Aero un viens arī uzskatīja savu 2.3T par Aero - jo tas tak esot jaudīgākais no visiem tiem 9k, ko ražoja.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Denis, ja Tu nebūtu guldījis naudu savā rūsas parņemtajā radinieku mašīnā, būtu varējis sev šito paņemt.:laugh: