cik labi ka Tu mums tāds visu zinošs. Varbūt kādu Krilova fabulu arī zini?elmo wrote:Kamēr ir aitas, būs arī cirpēji!:laugh:
Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Vot slāvu literatūrā neesmu spēcīgs, bet fabulu par līdaku, gulbi un vēzi vēl no pamatskolas laikiem atceros!:laugh:lablaiks wrote:cik labi ka Tu mums tāds visu zinošs. Varbūt kādu Krilova fabulu arī zini?elmo wrote:Kamēr ir aitas, būs arī cirpēji!:laugh:
Bet to, ka kondišku uzpildīt tuvu pašismaksai maksā ap LVL 15 (drauga cena) gan zinu. Tāpēc arī varu izdarīt secinājumus par to, kā var uzpildīt kondišku par 6 LVL.
Un ne vienu vien pudu sāls esmu apēdis servisos, kas nespecializējas uz SAAB, tāpēc es nemaz vairs nebraucu uz viņiem, jo zinu ka nav jēgas rādīt kaktu servisiem mašīnu no kuras tie neko nejēdz!Darbs norit aptuveni kā fabulā par līdaku, gulbi un vēzi un tad šie brīnās, ka nekas nesanāk un sāk visu ar āmuru dauzīt, kur vajag un kur nevajag!;)
šajā konkrētajā gadījumā izbrīna fakts, ka serviss vēl spēja savos katalogos vispār kaut vienu detaļu atrast, jo parasti viņi priekš SAAB vispār neko nevar atrast ne savos datoros, ne katalogos un noņurd, sorry čalīt, būs tev laikam pie dīlera jābrauc.
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Šorīt radās doma aizvest 900to uz TA. Braucu, priecājos, ka viss iet, atšķirībā no 9k.. Pa ātru sapriecājos. Mūkusalas aplī hoops, noslāpst, plus kaut kas sāk smirdēt. Paveru haubi - viss ok. Šķiļu, braucu tālāk. Stāvu rindā TA, atkal sāk smirdēt pēc deguma. Paveru haubi, turu pa rokai ugunsdzēšamo, neslāpēju un gaidu, kurā vietā sāks kāds dūms parādīties. Ooo, ir, kaut kur ģeneratora rajonā. Jā, vadi kaut kā baigi cieši pie ģeneratora, šķiet, ka dēļ karstuma svilst. Pavelku nost, viss ok. Iekš TA trīs reizes šķiļot arī pielec pa pirmo. Izbraucu ārā, čalis atnāk ielīmēt uzlīmi, šķiļu - klusums. It kā aķis sauss būtu. Viens labs cilvēks mani piepīpēja, devos ārā no Antenas ielas. Tiku līdz Lukoil, atkal noslāpa. Tā nu te sēžu un gaidu, kad kāds atbrauks mani glābt...
Ā, vēl interesanta lieta. Pēc pirmās noslāpšanas sāka pie izslēgtas aizdedzes degt akumulatora lampiņa un tai pa kreisi esošā. Kruķījot klimas labo malējo pogu, tās lampiņas iedegas spožāk. Atslēga izņemta! Totāla mistika.. Ok, pieņemam, ka tā šis signalizē, ka kaut kas iet uz īso. Bet kur un kāpēc tik pēkšņi? Izravējot 13to drošinātāju (backup light?) tās lampiņas panelī nodziest, bet problēmu tas, šķiet nemaina. Un man likās, ka ar 900og šādi pigori negadās..
Ā, vēl interesanta lieta. Pēc pirmās noslāpšanas sāka pie izslēgtas aizdedzes degt akumulatora lampiņa un tai pa kreisi esošā. Kruķījot klimas labo malējo pogu, tās lampiņas iedegas spožāk. Atslēga izņemta! Totāla mistika.. Ok, pieņemam, ka tā šis signalizē, ka kaut kas iet uz īso. Bet kur un kāpēc tik pēkšņi? Izravējot 13to drošinātāju (backup light?) tās lampiņas panelī nodziest, bet problēmu tas, šķiet nemaina. Un man likās, ka ar 900og šādi pigori negadās..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Galvenais, ka šajā bēdu ielejā ir arī viena pozitīva nots- tev logā ir jaunā TA uzlīme! ;)
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Tevi nevajag palīdzēt aizvilkt kautkur ?
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Tas, ka kkas deg bez aizdedzes, liecina, ka ir sakusuši kopā +15 ar +30. Vārdusakot - ņem nost klemmi un vizuāli mēģini konstatēt, kas un no kurienes ir sācis kust. Un tad pa ķēdīti tas viss būs jāravē nost un jānomaina. ja mēģināsi defektu atklāt ar pieslēgtu AKB un ugunsdzēšamo rokā - vari palikt arī bez auto :( Jau tas, ka kustinot klimas ručku, kkas mainās apgaismojumā, liecina, ka sakusuši vadi ir arī zem paneļa.edijs wrote: Ā, vēl interesanta lieta. Pēc pirmās noslāpšanas sāka pie izslēgtas aizdedzes degt akumulatora lampiņa un tai pa kreisi esošā. Kruķījot klimas labo malējo pogu, tās lampiņas iedegas spožāk. Atslēga izņemta! Totāla mistika.. Ok, pieņemam, ka tā šis signalizē, ka kaut kas iet uz īso. Bet kur un kāpēc tik pēkšņi? Izravējot 13to drošinātāju (backup light?) tās lampiņas panelī nodziest, bet problēmu tas, šķiet nemaina. Un man likās, ka ar 900og šādi pigori negadās..
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Tas ir vēl viens arguments par sliktu 900og :dry: :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Un kā Tu domā, cik Edijam šis remonts/ķibele izmaksās?lawyer wrote:Tas ir vēl viens arguments par sliktu 900og :dry: :D
Pretstatā,piemēram, dīzeļsprauslu remontam un ņemot vērā auto iegādes cenu :) ?
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
nu beidz taču vienreiz!
Tev nav un nebūs c900 un miers!
Tev nav un nebūs c900 un miers!
lawyer wrote:Tas ir vēl viens arguments par sliktu 900og :dry: :D
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Nākamgad augustā kā dāvanu sametas visi vienu c900 priekš Lawyer :D
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Nezinu, neesmu remontējis dīzelim sprauslas, bet šis čakaris ar vadiem ir neforšs tik dēļ patērētā laika vien :PGustavs wrote:Un kā Tu domā, cik Edijam šis remonts/ķibele izmaksās?lawyer wrote:Tas ir vēl viens arguments par sliktu 900og :dry: :D
Pretstatā,piemēram, dīzeļsprauslu remontam un ņemot vērā auto iegādes cenu :) ?
Un tas man liek šobrīd vairāk sapņot par šo:
http://www.blocket.se/stockholm/Saab_93 ... ?ca=11&w=3
nevis šo:
http://www.blocket.se/malmo/Saab_900_T1 ... ?ca=11&w=3
Turklāt, man arī otrs auto būs jāekspluatē ziemā pēc pilnas programmas :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Lawyer, pilnīgi loģiska izvēle. Pārtaisīts T16 vai 9-3 Aero.
Starp šiem konkrētiem abiem auto es arī ņemtu 9-3.
Starp šiem konkrētiem abiem auto es arī ņemtu 9-3.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Damn, abi skaisti!:)
p.S. Lawyer, domā ka 9-3 AERO ēdīs daudz mazāk par 9-5 Hirtze?;)
p.S. Lawyer, domā ka 9-3 AERO ēdīs daudz mazāk par 9-5 Hirtze?;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Tā nu gluži arī nav.. :) Auto gandrīz jau mēnesi nostāvējis nekustināts pēc skates beigām. Braucu uz TA, pilnīgi neko neskatoties. Rezultātā jāpaķimerējās ar bremzēm (kreisā pusē nedaudz sūdīgāk gan priekšā, gan pakaļā), izpūtējam ir pāris caurumi savienojumu vietās (ne ta izpuvis, bet vienkārši nekontakts laikam) un atpakaļgaitas lampiņa tieši šoreiz nolēma neiedegties. Pārējais viss čiki briki - lampas ideālas, piekarei neesot kur piesieties, rūsas pleķīši šur tur tikai virspusēji, kuzavam, no apakšas skatoties, nav vietas, kur pat mēģināt kaut ko bakstīt, viss glīti. Tā ka visā visumā pa skaisto. Bremzes jau šim ir disku (ne tā kā piektā gada focusam trubuļi aizmugurē, lol), tāpēc tas nevienmērīgums pie bremžēšanas mani arī īpaši neuztrauc. Sliktākā gadījumā būs svaigi diski un kolotkas (es ceru, ka maksā tikpat, cik 9000šam).elmo wrote:Galvenais, ka šajā bēdu ielejā ir arī viena pozitīva nots- tev logā ir jaunā TA uzlīme! ;)
Nē, viss jau kedā. Par laimi brālēnam brīvdiena, ātri vien atbrauca man pakaļ. Aizvilkām līdz viņam. Bet paldies par piedāvājumu! :)andrisem wrote:Tevi nevajag palīdzēt aizvilkt kautkur ?
Jā, uzdzina maķenīt besi, bet tikai tāpēc, ka ķibele notika galīgi nelaikā. Bet toties dzīve interesantāka! :) Tagad man ir iemesls atjaukt paneli un paskatīties, kā izskatās c900 no iekšpuses. Tā pat es to nebūtu tik ātri saņēmies darīt. Plus, būs pieredze ar ģeneratora maiņu/remontu. Toties finansiāli vispār nekāda šoka. :D Iedomājies, kā tu raudātu, ja phu phu phu tavam 9-3 kaut kas sāktu kūpēt? Nav jau tā, ka tur tūlīt kosmiskas cenas, taču tiklīdz esi pats kaut maķenīt pielikt roku, remontu izmaksas reizēm ir smieklīgas. Protams, savs laiks arī ir zelta vērtā, tāpēc es arī reizēm ķēpīgas lietas dodu citiem skrūvēt un par to norēķinos naudā.lawyer wrote:Tas ir vēl viens arguments par sliktu 900og :dry: :D
Tagad ir nākamā problēma - kā no Pārdaugavas to auto dabūt līdz Ādažiem. :D Līdz brālēna sētai lēni un prātīgi aizvilkām (automāts, kā nekā). Bet līdz manām mājām sanāk maķenīt garāks tas gabals. Taču jāštuko.. jo paneļa jaukšanas priekus tomēr ērtāk būtu baudīt svētdienā, savās mājās, komplektā ar alu no saldētavas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Šķiet,ka Arnim bija kkāds božeskijs autoevakuātora variants.
Vai arī pārmet uz manuālo kārbu :laugh: !
Vilkt to gaisa gabalu nebūtu labi.
Vai arī pārmet uz manuālo kārbu :laugh: !
Vilkt to gaisa gabalu nebūtu labi.