Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

Uzliec plastmasas sliekšņus visā garumā,un vēl vairāk noslēpsi :)
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by SAABaeroist »

Zinitis wrote:Uzliec plastmasas sliekšņus visā garumā,un vēl vairāk noslēpsi :)
Nav jau tik traki,vienkarsi viena vieta nepatīk baidos ka inspektoram arī nepatīks,vai nu es esu pedants ;) :laugh: Tas butu gana dargs priekš jo cik zinu tie sliekšņi tik AERO virsu stav :dry:
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

SAABaeroist wrote:
Zinitis wrote:Uzliec plastmasas sliekšņus visā garumā,un vēl vairāk noslēpsi :)
Nav jau tik traki,vienkarsi viena vieta nepatīk baidos ka inspektoram arī nepatīks,vai nu es esu pedants ;) :laugh: Tas butu gana dargs priekš jo cik zinu tie sliekšņi tik AERO virsu stav :dry:
Nu ja vēlies pildītos,tad jā,tie ir aero vai jubilejas.
Bet nāca arī parastie(melni nekrāsoti),sākot no ~91 vai 92.g,viaiem 9k modeļiem...Iesaku padomāt...
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by SAABaeroist »

Bu japadoma,redzes kas ritdien bus.B)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Tos plasmasas parastos sliekšņus var droši braukt no mana donora noskruvēt, par velti. Vienīgi līdz rītdienas TA varētu neuzspēt. Varu arī pats noskruvēt un atvest, bet tad gan tas pāris alus maksās. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by SAABaeroist »

edijs wrote:Tos plasmasas parastos sliekšņus var droši braukt no mana donora noskruvēt, par velti. Vienīgi līdz rītdienas TA varētu neuzspēt. Varu arī pats noskruvēt un atvest, bet tad gan tas pāris alus maksās. :)
Tas gan skan vilinoši B)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Klau, dāmas un kungi! Ja auto tiek vilkts, aizdedze ieslēgta un ielikts robā - vai tahometram būtu jārāda, kādos apgriezienos dzinējs tiek griezts? Teorētiski tak draugam hôlam vienalga, vai motors pats griežas vai arī tiek griezts ārēju apstākļu iespaidā.

Prasu tāpēc, ka tikko, velkot savu drotu māju virzienā, tahometrs pat nesakustējās, kad mēģināju likt robā. Un tad nu štukoju.. ka varbūt arī tas kloķenes dačiks atkal nomiris, nevis sūknis vainīgs pie nelekšanas.

Update. Atkal jau man šķiet, ka manā Saab`ā būs kāds rūķis iedzīvojies, kurš reizēm saštuko kaut ko salaist uz īso un tad atkal sataisīt. Rokas nolaižās no tādas mistikas..

Pēc atvilkšanas mājās aķis bija diezgan sauss no lampu apgādes ar strāvu pa ceļam, tāpēc mēģināt startēt nebija jēga. Nākamā dienā, pirms likt aķi lādēties, atskrūvēju pienākošo degvielas trubu motora galā, pieliku sūknim strāvu pa taisno - mm, sūknis strādā, degvielu padod labi. Atvienoju vadu, pamēģinu ieslēgt aizdedzi - vairs nesūknē, pat nesāk. Pēc startēšanas paskrūvēju ārā sveces - ahā, sausas, benzīns nepienāk. Ok, nospļāvos, uzliku lādēties aķi, pāris dienas nekustināju. Šodien ielieku aķi, intereses pēc pamēģināšu pagriezt - hooops, pielec kā bitīte ar pirmo griezienu! Un auto nav pat pārstumts uz citu vietu, nekas nav darīts! Un kā gan vēl to lai izskaidro, ja ne ar pārdabiskiem spēkiem? Varbūt tas auto mēģina man pateikt, ka vēlās pie jauna saimnieka un man laiks pārkāpt uz kādu 900og t16?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by platais »

vasils wrote:vai suuknis?9kng,2,3t.bubinot uz maziem pilseetaa ar otro vai tresho, kad piespiezh gaazi, tad mashiina viegli raustaas.tuksgaitaa darbojas normaali.sveces un gaisa filtrs nesen mainiiti.
man jau kādus 2 mēnešus šī problēma ik pa laikam uzpeld, parasti ir bijis, ka uznāk -uzpiežu pāri 90 un tad nomierinās, vai ļauju paripot uz motora paša apgriezieniem, bet pēdējā reizē no krastenes līdz pat pat pārdaugavai gļukoja,pēc stundas izbraucu vēl gabalu, arī ik pa brīdim bija un tagad kopš svētdienas pagaidām nav atkārtojies, varianti ir dažādi cik salasījos.. 9000 2.3t
P.s . bet brīžam to , manā gadījumā, nenosauktu par vieglu raustīšanos
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Tāks, manējais melnis vakar laikam apvainojies, ka pavadu nodevu sievas rokās un pats iekāpu vilcienā un aizbraucu. Pie nākamās stacijas sieva zvana un saka, ka melnis vairs neiet. Esot pie krustojuma uzsākusi, pārslēgusi no pirmā uz otro un auto tā kā nevelk un noslāpst. Nobraukusi malā, mēģinājusi iedarbināt, bet SAABs nelec. Cik no telefondiagnostikas noskaidroju, tad starteris motoru griež. Čekendžins arī uzvedoties kā parasti - ieslēdzot aizdedzi iedegas uz īsu brīdi un nodziest. Pagaidām neko vairāk nav izdevies telefoniski nodiagnosticēt. Šodien mēģināšu telefoniski sievai iestāstīt, kā noņemt DI un pārbaudīt dzirksteli. Bet, kā pareizi to būtu darīt - vai visas sveces jāņem ārā, jāieliek DI un tad jāstartē un jāskatās, jeb pietiek ka izskrūvēs tikai vienu sveci? Ja tas DI tomēr vēl ir "dzīvs", tad negribētos to nobeigt.
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Ja DI būtu beigts un pagalam, tad tas smirdētu. To jiftīgo smaku nevar nepamanīt. Divas reizes man ir sviluši, abas tā, ka paveru haubi un principā tūlīt saprotu - ahaa, vajag jaunu DI.

DI gan varot arī mirt palēnām. Šis man bija jaunums, pirms tam domāju, ka vai nu iet, vai neiet un smird. Bet man bagāžniekā šobrīd viens tāds kā reiz ir - iet, bet motors mēdz raustīties, brīžiem tā kā taisās uz slāpšanu, tad atkal aiziet.

Vēl man pēdējā laikā ir piedzīvojumi ar holu. :) Jau divi nomainīti. Tev jau arī laikam vēl vecais paveids sanāk. Man hola dēļ ir vairākas reizes bijis tā, ka auto apstājās un vairs nav pielecināms. Pēc n reižu startēšanas vai ilgākas pastāvēšanas gan atkal aiziet un tad nevar saprast, kas par jokiem. Bet nu.. diagnostika pie kompja ir ātrākais ceļš uz patiesības noskaidrošanu. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Saab 9000 CSE, 92.gada Jetronic, 2.3T,
trubā no gaisa filtra uz turbīnu ir gaisa masas mērītājs, kas notiek, ja uzliek blow-off?
"Uz aci" it kā viss ok, blows strādā, bet vai ECU neiet ķīselī un nepalielina degvielas patēriņu? Vai kā savādāk neietekmē auto darbību? :dry:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ifka »

Hola deveejs, nedaudz vienkarshojot ir induktivitaate (el. vadu spoliite).
Iissleegums starp vijumiem krasho induktiivos procesus.
Vadi spoliitee ir izoleeti ar lakas slaaniiti. Ar laiku laka saspreegaa un deveejam uzsilstot vadu atkailinaataas vietas saspiezjas kopaa un tad notiek tas ko mees negribaam (peeksnji slaapst un vairs nepielec, jaagaida kameer atdzisiis utt.)
Taalab Hola deveeju, ja grib droshiibu vienmeer vajag jaunu.
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Nezinu, Edij, ko Tu domāji ar veco Holla paveidu, bet autiņam modeļa gads ir 1994., lai gan ražots 1993. g. beigās.

Diemžēl aizstiept auto līdz kādām diagnostikas kompim ir baigi sarežģīti, jo auto atrodas apmēram 200 km no Rīgas, Daugavpils rajonā. Pie tam pašam šonedēļ ir jābūt Rīgas apkārtnē.

Tad, kad sieva sadūšosies skrūvēt, viņa apskatīsies vai vispār ir dzirkstele. Tad jau varēs domāt tālāk kur vainu meklēt - DI vai Holla devēja virzienā, vai sūkņa un tā releja virzienā.
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Yukki »

Neesmu pārliecināts, ka tādā veidā drīkst to nelaimīgo DI "pārbaudīt", bet lai meistari iesaka. Vēl jau bez hola paliek degvielas sūknis un gan jau vēl kādu jautrību zinātāji varētu atrast, bet ne par to ir raidījums - mani tiešām interesē, kā beigsies visa šī epopeja pa posmiem - sieva atrauj haubi, osta, detektē uz skaņu, nodod skaņu un smaku telefoniski vīram, kas zvana Arnim, nododod visu tālāk, saņem "interneta diagnozi", nodod sievai, tā ņem 13 muciņu un 27" seškanti, skrūvē kautko, dodas uz ciema bodi, iepērk detaļu, nomaina un whoila - brauc uz Rīgu mājā pie gaidošā vīra, kas solās saabu nekad vairs neatstāt vienu... :evil: :lol: Vai es pietiekami detalizētu un reālistisku ainiņu uzbūru?
P.s.līdz šim man "interneta diagnostikas" no Arteh un Vikingiem ir bijušas samērā precīzas, tpu,tpu, tpu!
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Ifka, ir problēma - jaunu dabūt vairs tik vienkārši nevar. Iebraucu Vikingos - jauns nav dabūnams pie viņiem. Ja būtu - tas maksātu ap 170 latiem. Autogrosā prasīju, vai nav kādi aftermārketi - nē, viņiem pat kompis tādu detaļu vispār neatrod, nekādus pakaļdarinājumus nepiedāvā. Tā ka man nav citu variantu, kā likt lietotu. Jācer, ka tas, ko tagad uzliku, tomēr kādu laiku ies.

Gunti: ja 94.gada modelis, tad būs jaunais hola paveids. Par sūkni - sieva mēģināja klausīties, vai bagāžniekā kaut kas dūc, ieslēdzot aizdedzi? Drošāk, ja kāds cits ieslēdz aizdedzi un pati ielien bagāžniekā paklausīties.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply