zaz wrote:Principā, tas ir nožēlojami....
Nekad nesapratīšu šo "miljonāru vanabeee" tieksmi. Ja $ nav, tad nevajag lekt augstāk par savu pēcpusi, nevajag pirkt auto, kuru nespēj "pabarot". Tas pats attiecas uz AERO aprīkošanu ar gāzi... sevišķi gadijumos, kad cilvēks vel tikai meklē auto, bet jau ir štuks - ņemšu jaudīgu auto ar lielu pateriņu un likšu gāzi. Pfff... tas ir kaut kāds slima suņa nožēlojams murgs!
Naudas, uzturēt tik lielu kumeļu skaitu, nav - jāņem ēzelis!:laugh:
A tu man pasaki, kāpēc pirkt dīzelsmirdeli, kas tērē 7-8 litri uz simta, ja var nopirkt benzīnnieku, kas tērē 15 litri gāzes uz simta!? 15 litri gāzes ir lētāk, kā braukt ar 7 litriem dīzeļsmirdeļa.
Ak jā, kā jau mēs te esam iepriekš noskaidrojuši, tad Aero versija ir pati ekonomiskākā, tātad ir arī saprotams, kāpēc cilvēki pērk Aero, jo tā taču var ietaupīt.:D Ar aero braukt ir lētāk kā ar 2 litru neturbo!:laugh:
Vēl mēs esam noskaidrojuši, ka AERO nav nekāda sporta mašīna un līdz ALFA ROMEO, Saabam jāaug kā igauņu košļenei līdz orbitam. Tātad kāds bija arguments pret gāzi uz Aero!?