Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Gāze un Aero.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Gāze un Aero.
Gāze, tas ir pa smuko:
Re:Gāze un Aero.
... tipa tavs FlatFront`s varētu atbrīvot vietu 96.tajam?defektivais wrote:Uz šito mēģinu iziet, bet neviens nepalīdz :)KurBads wrote:jābrauc ar 96.to
esmu pārliecināts, ka KĀDS jau nu neatteiktu "izlīdzēt".
... un man pašam arī gribētos kaut kad "iesēsties" 96.tajā, lai arī Sonett`s jau ir un tas ir kaut kas tuvs, bet tajā nevar iesēsties vairāk par 2 pers.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Gāze un Aero.
nopirku civiku pa 1000ls. Ēd 6litri pilsētā bez diršanas. Mēnesa laikā nobraucu 2000km. Ietaupijums degvielā 140litri. Tatad ap 130ls. Un man loti patik nebraukt pildities katru dienu. .andrejsb wrote:Diemžēl, nekāda ekonomija tur nesanāk, piem. pa to naudu var dabūt pamatīgi nobrauktu 3 golpu ar dīzeļi (labā stāvoklī cena būs kudiš lielāka), jā ietaupi degvielā, bet dabū papildus ģemoroju un izdevumus ar hadenes remontiem, rūsēšanu, apskatēm, nelekšanu ziemā, nodokļiem (kaut arī nelieliem). Ja pietiek ar vienu auto, tās otras taburetes izdevumus prātīgāk ieguldīts SAABiņā - benžā vai gāzes iekārtā utt...KoreFun wrote:Īstenībā labs variants, par tiem 850Ls var nopirkt normālu ikdienas pārvietošanas līdzekli ar mazāku apetītu, vieglāku (nodoklis) lētāku ekspluatācijā:)
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Kāda tilpuma motors Civikam?
Re:Gāze un Aero.
Par Aināra iztērētajiem 1000 LVL var izdarīt sekojošo:
1.uzlikt gāzi ~500 LVL ar visu uzpildi zem benzīnbākas vāciņa.
2. par atlikušajiem 500 LVL var nopirkt 1282 litrus gāzes. Ar to pietiktu, lai ar Aināra Saabvagonu nobrauktu 8500 km pa pilsētu ar vidējo patēriņu 15 litri uz simta vai 12820 km pa šoseju, ar vidējo patēriņu 10 litri uz simta. :)
Tā kā Civiks nav pirmā svaiguma un prasa zināmus ieguldījumus,lai to savestu pienācīgā kārtībā, arī šos ieguldījumus var pārvērst gāzes litros.;) Nemaz nerunājot par to, ka Civikam vajag OCTA, nomaksāt ceļa nodokli, samaksāt par TA un tuvojoties ziemai vēl nopirkt ziemas zābakus, kā arī veikt regulārās apkopes.
Un jebkurā gadījumā, kaifs no braukšanas ar gazificētu 9-5 ir kudiš lielāks, kā ar vecu Civiku.
Bet vienā punktā Aināram gan taisnība, brauktu uz tanku ik pēc 200 km (ja brauc tikai pa pilsētu) ir kaitinoši!:laugh: Un likt lielu balonu pa visu bagažnieku arī nav nekāds riusinājums, jo auto kļūst nepraktisks dēļ niecīgās bagāžas rūmes.
1.uzlikt gāzi ~500 LVL ar visu uzpildi zem benzīnbākas vāciņa.
2. par atlikušajiem 500 LVL var nopirkt 1282 litrus gāzes. Ar to pietiktu, lai ar Aināra Saabvagonu nobrauktu 8500 km pa pilsētu ar vidējo patēriņu 15 litri uz simta vai 12820 km pa šoseju, ar vidējo patēriņu 10 litri uz simta. :)
Tā kā Civiks nav pirmā svaiguma un prasa zināmus ieguldījumus,lai to savestu pienācīgā kārtībā, arī šos ieguldījumus var pārvērst gāzes litros.;) Nemaz nerunājot par to, ka Civikam vajag OCTA, nomaksāt ceļa nodokli, samaksāt par TA un tuvojoties ziemai vēl nopirkt ziemas zābakus, kā arī veikt regulārās apkopes.
Un jebkurā gadījumā, kaifs no braukšanas ar gazificētu 9-5 ir kudiš lielāks, kā ar vecu Civiku.
Bet vienā punktā Aināram gan taisnība, brauktu uz tanku ik pēc 200 km (ja brauc tikai pa pilsētu) ir kaitinoši!:laugh: Un likt lielu balonu pa visu bagažnieku arī nav nekāds riusinājums, jo auto kļūst nepraktisks dēļ niecīgās bagāžas rūmes.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Gāze un Aero.
Cik jūs varat malt vienu un to pašu?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Gāze un Aero.
Nu bet te jau tāds topiks, ka atgremo vienu un to pašu!Uz kādu laiku viss apklust un tād sākas viss no gala!:laugh:
Re:Gāze un Aero.
Gāze tomēr baigi rullē! B)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:Gāze un Aero.
Grippen, tev ir čipota gāzes plīts!?
Re:Gāze un Aero.
Klau, ar nevar ielikt, to balonu, kas nāk gāzes plītij, nu kā papildus. Vajag tik ventili un vēl vienu trubu. Kad traucē izmet ārā, a tā, lai tak aizņem to vietu bagāžniekā, tik jāpieskruvē tā normāli, lai neļurinās.
Mūsejam savulaik bija 100L muca:), kas aizņēma pusi no bagāžnieka, bet nobraukt varēja līdz pat 800 km. Tā kā to rūmi tāpat neviens neizmantoja, tad bija baigi labi.
Mūsejam savulaik bija 100L muca:), kas aizņēma pusi no bagāžnieka, bet nobraukt varēja līdz pat 800 km. Tā kā to rūmi tāpat neviens neizmantoja, tad bija baigi labi.
Re:Gāze un Aero.
Man ir megačipota gāzes plīts ar mainītu turbīnu un ieplūdi :side:
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:Gāze un Aero.
Labais!:laugh:
Mož vēl iet labāk kā standarta Aero ar bendžu!?;)
Mož vēl iet labāk kā standarta Aero ar bendžu!?;)