classic 900 clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Ieskrūvēju jaunas platīna BCP7EVX un ieliku jauno Bosch AKB no 99ā. Itkā vairs nav novērotas problēmas ar pielekšanu.
Kā arī aķis nostiprināts ir labi, vakar nekur nepazuda. Jā, Romān, vari sākt nožēlot, ka neatbrauci, trase bija laba, diezgan tehniska :) Interesantas sajūtas ar priekšpiedziņu daļu trases iet nelielā sānslīdē, nu reāli uz pakaļas noraušanās robežas. Pēc pirmā iebrauciena biju pirmais, bet tas arī bija reāli tas, uz ko biju spējīgs, nākamajos četros neko īsti neuzlaboju. Bet nu - nejūtos zaudētājs, paliekot aiz šādiem konkurentiem :D
http://www.sabi.lv/lv/jaunumi/25187/
Atziņas - vajag platākas riepas un flančus, cietība pietiekama, jo pat no malas skatoties komandas menedžeris :D teica, ka nefiga nešūpojas līkumos. Nu jā, pa slapjo braucot gan reizēm esot bijis, ka iekšējais rats spolējot pat sāk jau kūpēt :D Bet nu līdz bloķim man gluži vienkārši vēl ilgi finanses nevilks. Kas vēl - bremžu diski gan ir zili pēc vakardienas, bet bremzē vēljoprojām tikpat normāli, nesanāca atdzesēt starp diviem pēdējiem iebraucieniem, mana kļūda. Varbūt, tiešām varbūt jāpaskatās citi kluči, bet nu tad jau redzēs. Uz bremzēm es būtu varējis padzēst vismaz sekundi nost, jo riepas visu laiku bija uz robežas un par jaudas trūkumu 2. un 3. robā arī nesūdzos. Jā, ātrumi bija līdz 110-120 taisnē gar mežu. Te trases shēma:
jap, esmu uzsēdies uz superlap adatas :D:D
Kā arī aķis nostiprināts ir labi, vakar nekur nepazuda. Jā, Romān, vari sākt nožēlot, ka neatbrauci, trase bija laba, diezgan tehniska :) Interesantas sajūtas ar priekšpiedziņu daļu trases iet nelielā sānslīdē, nu reāli uz pakaļas noraušanās robežas. Pēc pirmā iebrauciena biju pirmais, bet tas arī bija reāli tas, uz ko biju spējīgs, nākamajos četros neko īsti neuzlaboju. Bet nu - nejūtos zaudētājs, paliekot aiz šādiem konkurentiem :D
http://www.sabi.lv/lv/jaunumi/25187/
Atziņas - vajag platākas riepas un flančus, cietība pietiekama, jo pat no malas skatoties komandas menedžeris :D teica, ka nefiga nešūpojas līkumos. Nu jā, pa slapjo braucot gan reizēm esot bijis, ka iekšējais rats spolējot pat sāk jau kūpēt :D Bet nu līdz bloķim man gluži vienkārši vēl ilgi finanses nevilks. Kas vēl - bremžu diski gan ir zili pēc vakardienas, bet bremzē vēljoprojām tikpat normāli, nesanāca atdzesēt starp diviem pēdējiem iebraucieniem, mana kļūda. Varbūt, tiešām varbūt jāpaskatās citi kluči, bet nu tad jau redzēs. Uz bremzēm es būtu varējis padzēst vismaz sekundi nost, jo riepas visu laiku bija uz robežas un par jaudas trūkumu 2. un 3. robā arī nesūdzos. Jā, ātrumi bija līdz 110-120 taisnē gar mežu. Te trases shēma:
jap, esmu uzsēdies uz superlap adatas :D:D
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
Hmm.. lasu un man sāk šķist, ka vajadzētu aizlaist. Vasara iet uz beigām, var vasaras riepas norakstīt pāris braucienos. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900 T16S #8
Tīri intereses pēc- #8 ar vien vairāk attālināsies no ielas auto virzienā uz track day?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Laikam, ka beidzot jā. Bet tas jau ir ilggadējs mērķis, tikai tas, ka neesmu no tiem, kas visu dara uzreiz, man nekur nav jāsteidzas. Visi plāni, lai pārvērstu šo auto ne-ikdienas lietošanai pamazām piepildās.alnislacis wrote:Tīri intereses pēc- #8 ar vien vairāk attālināsies no ielas auto virzienā uz track day?
Bet es nezinu, vai tu sagaidīsi reālu track weapon tuvākajā laikā :P
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Tad nu tā, vēlējos svinīgi paziņot, ka sezona ir beigusies un rīt auto palēnām dodas ziemas guļā. Octa beidzas pirmdien, t.i., braukt jau vēl var līdz rītdienas vakaram, bet nu šovakar papriecājos kā pēdējā vakarā. Rīt jāsamazgā, jānoņem lūkas plastmasa, lai sniegs nesaspiež, jāiztīra un jānorubī strāva :)
Vispār jau sezona sagādājusi nenormālu prieku, gan tas lieliskais skats ar R17 un superzemprofilu, gan arī salīdzinoši pieklājīgie rezultāti superlapā. Es gan vienmēr esmu zinājis, ka nevajag kosmosa tehnoloģijas, lai 900og būtu konkurētspējīgs :)
Uz nākamo sezonu ir sakrājušies mašīnas niķi un stiķi. Tas ir vienmēr, kā tuvojas sezonas nobeigums, viņa kaut ko izstrādā :D Pie galvenajām lietām, kas jāizdara ir zūdošs paneļa apgaismojums - reostats vai masa, jo pulksteņus iespiežot dziļāk viss atkal iedegas. Tad arī nobrukusī pasažiera durvju centrālā atslēga - tā vienā dienā verot vairākas reizes ciet un vaļā vienkārši izbeidzās. Pie nepatīkamajām lietām ir kārbas pasūdīgā slēgšanās, bet nu to ir doma piekoriģēt ar skaistu, svaigu sintētiku. Kas vēl - jāmeklē 215/40R17, jo 205/40 ir gan pa zemu (nē nu es jau pabraukt varu, tikai citreiz nedaudz nokaitina), gan arī pa šauru - es ceru, ka ar platāku izmēru varēs vēl pāris simtdaļas dabūt nost no apļa laikiem. Tikai, cerams, ka sānu noturība nepazudīs. Vēl arī darāmo lietu sarakstā ir disku pārkrāsošana - man tomēr ne līdz galam patīk tā grafīta krāsa uz pelēkas mašīnas - pārāk garlaicīgi :) Un ja uznāks mega iedvesma, tad tiks sakārtota aizmugurējā piekare. Nē, ne jau pilna restaurācija, nejūtu vajadzību, bet nu jāatrod, kas ir sācis grabēt un, beidzot, ir takš jāpārbīda tas pakaļējais tilts :D Tas tad laikam viss no tādām puslīdz obligātajām lietām, varbūt pa vidam vēl sanāks kādu kosmētisko rūsiņu apstrādāt (abas durvis un kapots - mazi burbulīši), varbūt uznāks iedvesma uz priekšējā bampera sagraizīšanu, varbūt tiks uzbūvēta pāreja sporta sēdeklim. Respektīvi - idejas ir, laika pieķerties - nav :D Visticamāk, ka kā parasti, pavasarī līdz ar sniega kušanu uzradīsies milzu entuziasms un vakari tiks pavadīti kaut ko būvējot.
Bet pamatdoma kārtējo reizi ir sabīdīt visu tā, lai šis nav jālauž ikdienā. Vai sanāks - redzēsim.
Vispār jau sezona sagādājusi nenormālu prieku, gan tas lieliskais skats ar R17 un superzemprofilu, gan arī salīdzinoši pieklājīgie rezultāti superlapā. Es gan vienmēr esmu zinājis, ka nevajag kosmosa tehnoloģijas, lai 900og būtu konkurētspējīgs :)
Uz nākamo sezonu ir sakrājušies mašīnas niķi un stiķi. Tas ir vienmēr, kā tuvojas sezonas nobeigums, viņa kaut ko izstrādā :D Pie galvenajām lietām, kas jāizdara ir zūdošs paneļa apgaismojums - reostats vai masa, jo pulksteņus iespiežot dziļāk viss atkal iedegas. Tad arī nobrukusī pasažiera durvju centrālā atslēga - tā vienā dienā verot vairākas reizes ciet un vaļā vienkārši izbeidzās. Pie nepatīkamajām lietām ir kārbas pasūdīgā slēgšanās, bet nu to ir doma piekoriģēt ar skaistu, svaigu sintētiku. Kas vēl - jāmeklē 215/40R17, jo 205/40 ir gan pa zemu (nē nu es jau pabraukt varu, tikai citreiz nedaudz nokaitina), gan arī pa šauru - es ceru, ka ar platāku izmēru varēs vēl pāris simtdaļas dabūt nost no apļa laikiem. Tikai, cerams, ka sānu noturība nepazudīs. Vēl arī darāmo lietu sarakstā ir disku pārkrāsošana - man tomēr ne līdz galam patīk tā grafīta krāsa uz pelēkas mašīnas - pārāk garlaicīgi :) Un ja uznāks mega iedvesma, tad tiks sakārtota aizmugurējā piekare. Nē, ne jau pilna restaurācija, nejūtu vajadzību, bet nu jāatrod, kas ir sācis grabēt un, beidzot, ir takš jāpārbīda tas pakaļējais tilts :D Tas tad laikam viss no tādām puslīdz obligātajām lietām, varbūt pa vidam vēl sanāks kādu kosmētisko rūsiņu apstrādāt (abas durvis un kapots - mazi burbulīši), varbūt uznāks iedvesma uz priekšējā bampera sagraizīšanu, varbūt tiks uzbūvēta pāreja sporta sēdeklim. Respektīvi - idejas ir, laika pieķerties - nav :D Visticamāk, ka kā parasti, pavasarī līdz ar sniega kušanu uzradīsies milzu entuziasms un vakari tiks pavadīti kaut ko būvējot.
Bet pamatdoma kārtējo reizi ir sabīdīt visu tā, lai šis nav jālauž ikdienā. Vai sanāks - redzēsim.
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Well, hello beautiful :D
Vakardienas vakarā uznāca iedvesma un no 22 līdz 00.30 samainīju priekšā atsperes un amo bukses.
Jaunais komplekts - Kilen atsperes ar priekšējo amortizatoru poly buksēm. Tas viss ņemts no AL konstruktora, tāpēc arī ir nevis jaunas, bet ar ~1000km nobraukumu.
Salīdzinājums - priekšējā stock atspere mīnus viens vijums (5,5 oriģinālo 6,5 vietā) VS kilen ar saviem 6 vijumiem
Nu, kuram vēl Koni pēc vairāk ka 10 gadu lietošanas izskatās tikpat labi? :D Tos es profilakses pēc pilnībā notīrīju, ar sausu lupatiņu arī štoku un pārbaudīju, ka vēljoprojām ir uz cietāko :)
Nu ko - šeit arī viena puse salikta, otru bija slinkums bildēt.
Iegūtās atziņas:
1) OEM bukses jau atkal bija uz robežas, 2gadi un tās ar Koni cieto settingu izbeidzas. Tas ir fakts, es mainu jau 3o bukšu komplektu kopš 2008.gada :D Paskatīsimies, cik ilgi izvilks poly.
2) Ja tā mašīna nepaliks zemāka, es iešu kārties :D Tagad pēc izjūtām purns ir augstāks nekā bija. Nu labi, es neiešu kārties, bet gan mēģināšu nofleksēt kaut ko no nost no atsperēm.
3) Un pati svarīgākā - cilvēki mīļie, sasmērējiet pr. amo augšējos uzgriežņus, jā es viņus esmu ņēmis nost reizi gadā un dēļ tā arī man šis darbs nesagādā zobu sāpes, bet jaucot AL konstruktoru pat ar izņemtu motoru bija grūti atskrūvēt pirms gada saskrūvētus amortizatorus.
P.S. Progress sekos, darbi mega daudz, jo 02.05 ņemam laukā VNZ no CSDD un gāžam ielās salauzt mugurkaulu :D
Vakardienas vakarā uznāca iedvesma un no 22 līdz 00.30 samainīju priekšā atsperes un amo bukses.
Jaunais komplekts - Kilen atsperes ar priekšējo amortizatoru poly buksēm. Tas viss ņemts no AL konstruktora, tāpēc arī ir nevis jaunas, bet ar ~1000km nobraukumu.
Salīdzinājums - priekšējā stock atspere mīnus viens vijums (5,5 oriģinālo 6,5 vietā) VS kilen ar saviem 6 vijumiem
Nu, kuram vēl Koni pēc vairāk ka 10 gadu lietošanas izskatās tikpat labi? :D Tos es profilakses pēc pilnībā notīrīju, ar sausu lupatiņu arī štoku un pārbaudīju, ka vēljoprojām ir uz cietāko :)
Nu ko - šeit arī viena puse salikta, otru bija slinkums bildēt.
Iegūtās atziņas:
1) OEM bukses jau atkal bija uz robežas, 2gadi un tās ar Koni cieto settingu izbeidzas. Tas ir fakts, es mainu jau 3o bukšu komplektu kopš 2008.gada :D Paskatīsimies, cik ilgi izvilks poly.
2) Ja tā mašīna nepaliks zemāka, es iešu kārties :D Tagad pēc izjūtām purns ir augstāks nekā bija. Nu labi, es neiešu kārties, bet gan mēģināšu nofleksēt kaut ko no nost no atsperēm.
3) Un pati svarīgākā - cilvēki mīļie, sasmērējiet pr. amo augšējos uzgriežņus, jā es viņus esmu ņēmis nost reizi gadā un dēļ tā arī man šis darbs nesagādā zobu sāpes, bet jaucot AL konstruktoru pat ar izņemtu motoru bija grūti atskrūvēt pirms gada saskrūvētus amortizatorus.
P.S. Progress sekos, darbi mega daudz, jo 02.05 ņemam laukā VNZ no CSDD un gāžam ielās salauzt mugurkaulu :D
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
Bravo!
Prieks, ka šeit kāds vārdu sportisks uztver tiešā nozīmē! :)
Tavas garāžas bildes man liek skaudībā kļūt zaļganam :laugh:
Prieks, ka šeit kāds vārdu sportisks uztver tiešā nozīmē! :)
Tavas garāžas bildes man liek skaudībā kļūt zaļganam :laugh:
Re:900 T16S #8
Es tad arī gaidīšu iedvesmu :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:900 T16S #8
Beidz te taisīt slēptās NGK reklāmas :laugh: .
Sumināts.
Sumināts.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Nu ja, puslīdz visu izdarīju, bet aizmirsu atskaitīties :D
Nākamajā dienā ķēros klāt aizmugurei, bija grūtāk, neliels čakars izņemt atsperi, ja ir pakaļējais šķērsstabilizators, bet nu - prtjiv loma net prijoma :D Tiesa, uz kādu laiciņu nolaidās rokas, jo atklājās (nu labi, es sparīgi bakstīju, jo savādāk jau nekas neatklātos), ka pienācis laiks aizmugures metināšanai. Priekšu pēc pēdējās nobrauktās ziemas sataisīju (2010), aizmugure pēc skata bija laba. Tāpēc tur es tikai atklāju galvenās vietas un salēju ar rūsas pārveidotāju, tāpat nav laika tagad ņemties ar metināšanu. Vienkārši tīri psiholoģiski vajadzēja izbraukt (izgāzt) :evil: Protams, pilnai laimei tika ieskrūvēta arī taburete testa režīmā (jāpilnveido vēl stiprinājums) un smaids pa visu seju 2.maijā izņemot numurus no csdd glabātuves :) Pēc gan sekoja paplosīšanās apkārt, beigu beigās es sevi nomierināju tikai ar pagājušās piektdienas streetstock treniņiem :D Secinājums viens - riepas, lai arī zemas, toties peldēja - borti beigti, vajag vismaz pāri, nu jau tiešām vajag. Un nevar saprast kas ir ar kreiso priekšējo riteni, jo jau atkal atskrūvējās, tiesa, tikai ieskrējiena aplī, dēļ kā es pakāsu iespēju izbraukt 3 braucienus, jo vairs neizstāvēju rindu :unsure: Nu jā, un bremzes arī laikam ir labi beigušās, kluči pēc sajūtas ir sadeguši :D Toties smaids pa visu seju :D
Atsauksmes par kilen - sakarā ar to, ka kilen ir 6 vijumi priekšējām atsperēm, bet manām graizītajām bija 5,5 - kilen apēd mazos negludumus, ar vecajām tā mašīna šķita kā bez piekares, tagad vairs nav sitieni. Bet sānsveres šķiet, ka ir palikušas tādas pašas, nu, gandrīz nekādas :D
Aizmugurējo atsperu salīdzinājums
Punkts, kurā pašlaik esmu apstājies
Paplosītās priekšējās amo bukses
Augstums bez izbraukšanas, tūlīt pēc visu atsperu uzlikšanas. Tagad gan ir sasēdies, bet nu varēja būt zemāks. Tiesa, pašalaik kilenus graizīt netaisos.
Bagažnieka grīda, stulbā vietā sapuvusi, tiesa, nav cauri.
Bagažnieks no iekšpuses, bildē izskatās labāk :D
Ir arī kaut kādas bildes no superlap, bet tās vēl neesmu dabūjis.
Nākamajā dienā ķēros klāt aizmugurei, bija grūtāk, neliels čakars izņemt atsperi, ja ir pakaļējais šķērsstabilizators, bet nu - prtjiv loma net prijoma :D Tiesa, uz kādu laiciņu nolaidās rokas, jo atklājās (nu labi, es sparīgi bakstīju, jo savādāk jau nekas neatklātos), ka pienācis laiks aizmugures metināšanai. Priekšu pēc pēdējās nobrauktās ziemas sataisīju (2010), aizmugure pēc skata bija laba. Tāpēc tur es tikai atklāju galvenās vietas un salēju ar rūsas pārveidotāju, tāpat nav laika tagad ņemties ar metināšanu. Vienkārši tīri psiholoģiski vajadzēja izbraukt (izgāzt) :evil: Protams, pilnai laimei tika ieskrūvēta arī taburete testa režīmā (jāpilnveido vēl stiprinājums) un smaids pa visu seju 2.maijā izņemot numurus no csdd glabātuves :) Pēc gan sekoja paplosīšanās apkārt, beigu beigās es sevi nomierināju tikai ar pagājušās piektdienas streetstock treniņiem :D Secinājums viens - riepas, lai arī zemas, toties peldēja - borti beigti, vajag vismaz pāri, nu jau tiešām vajag. Un nevar saprast kas ir ar kreiso priekšējo riteni, jo jau atkal atskrūvējās, tiesa, tikai ieskrējiena aplī, dēļ kā es pakāsu iespēju izbraukt 3 braucienus, jo vairs neizstāvēju rindu :unsure: Nu jā, un bremzes arī laikam ir labi beigušās, kluči pēc sajūtas ir sadeguši :D Toties smaids pa visu seju :D
Atsauksmes par kilen - sakarā ar to, ka kilen ir 6 vijumi priekšējām atsperēm, bet manām graizītajām bija 5,5 - kilen apēd mazos negludumus, ar vecajām tā mašīna šķita kā bez piekares, tagad vairs nav sitieni. Bet sānsveres šķiet, ka ir palikušas tādas pašas, nu, gandrīz nekādas :D
Aizmugurējo atsperu salīdzinājums
Punkts, kurā pašlaik esmu apstājies
Paplosītās priekšējās amo bukses
Augstums bez izbraukšanas, tūlīt pēc visu atsperu uzlikšanas. Tagad gan ir sasēdies, bet nu varēja būt zemāks. Tiesa, pašalaik kilenus graizīt netaisos.
Bagažnieka grīda, stulbā vietā sapuvusi, tiesa, nav cauri.
Bagažnieks no iekšpuses, bildē izskatās labāk :D
Ir arī kaut kādas bildes no superlap, bet tās vēl neesmu dabūjis.
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Maniaks :side: :laugh:
Re:900 T16S #8
Tiešām saproti Tevi, jo pašlaik pats nodarbojos ar rūsas iznīcināšanu.
Ļoti gribās tā teikt "back to roots", jo apzinu, ka manam GM '98.12 ir ~tikpat daudz rūsas ka NK-8 ~89,gada ražojuma..:silly:
Ļoti gribās tā teikt "back to roots", jo apzinu, ka manam GM '98.12 ir ~tikpat daudz rūsas ka NK-8 ~89,gada ražojuma..:silly:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible