Nekas,paries!:lol:Arnijs wrote:Optimists! :Pnordic wrote:Tā kā esmu nomainījis savu sāpi uz brand new opeli, tad domāju tuvākajā laikā šis OBD2 kļūdu laītājs nebūs vajadzīgs.
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Hey,
tā, par logu pacēlāju vadības bloku - ja tā to var saukt.
Tā kā man pēdējās nedēļas vismaz 1-2x ir nācies palikt ar atvēttiem logiem domaju izrevidēt kārtīgi vaļā un apskatīt , kas tiesi ir par problēmu.
Varbūt kādam noder.
* kārtīgi izjaucam, noņemam pogas un izņemam metāla plāksnītes un visu kārtīgi ar spirtu + ausu kociņiem iztīram līdz atkal spīd viss. IEkšā ir ļoti daud zputekļu un sakušusas plastmasas, jo kad spiežam pogas, kontaktu vietās putekļi deg nost un kausē pogu kājiņas, kas ir iemesls kājiņu apsvilšanai un apsviluma nosēšanai uz kontaktiem.
* Kad šī operācija ir veikta, kārtīgi notīram arī metāla plāksnītes.
*tagad interesantākā daļa. Ņemam plāksnītes un skatamies to izliekumus. It kā izskatās, ka plāksnītes visas veido w veida formu. IT kā pareizi, taču ar lielo laika zobu un noslogojumu var manīt ka tā w forma priekšējiem logiem ir daudz šaurāka nekā aizmugurējiem. Tā nu ņemam un droši pacenšamies visa plāksnītes pataisnot līdz sanāk tāds ļoti plats W burts. PAt ne W burts, bet minimāli viļņainas tās plāksnītes. Iemesls tam ir tas, ka pogu kājiņām apsvilsot, tās nevar vairs tik lielu spiedienu radīt uz plāksnīti, lai tā varētu saskarties ar kontaktu - paliek brīva vieta. Bet ja leņķis ir platāks, atliek mazliet piespiest pogu un izveidojas kontakts.
Protams esam uzmanīgi, jo lūk man tagad ir AUTO funkcija abiem priekšejiem logiem uzreiz, bet nu labāk tā nekā, kad logu atpakaļ vairs dabūt nevar.
Laikam viss tā izkaisīti sanāca, un foto ar pa rokai nav, jo neuzņēmu, taču ceru, ka sapratīsiet. Ja nu ne - un problēma parādās, varu vēlreiz telefoniski izstāstīt :)
tā, par logu pacēlāju vadības bloku - ja tā to var saukt.
Tā kā man pēdējās nedēļas vismaz 1-2x ir nācies palikt ar atvēttiem logiem domaju izrevidēt kārtīgi vaļā un apskatīt , kas tiesi ir par problēmu.
Varbūt kādam noder.
* kārtīgi izjaucam, noņemam pogas un izņemam metāla plāksnītes un visu kārtīgi ar spirtu + ausu kociņiem iztīram līdz atkal spīd viss. IEkšā ir ļoti daud zputekļu un sakušusas plastmasas, jo kad spiežam pogas, kontaktu vietās putekļi deg nost un kausē pogu kājiņas, kas ir iemesls kājiņu apsvilšanai un apsviluma nosēšanai uz kontaktiem.
* Kad šī operācija ir veikta, kārtīgi notīram arī metāla plāksnītes.
*tagad interesantākā daļa. Ņemam plāksnītes un skatamies to izliekumus. It kā izskatās, ka plāksnītes visas veido w veida formu. IT kā pareizi, taču ar lielo laika zobu un noslogojumu var manīt ka tā w forma priekšējiem logiem ir daudz šaurāka nekā aizmugurējiem. Tā nu ņemam un droši pacenšamies visa plāksnītes pataisnot līdz sanāk tāds ļoti plats W burts. PAt ne W burts, bet minimāli viļņainas tās plāksnītes. Iemesls tam ir tas, ka pogu kājiņām apsvilsot, tās nevar vairs tik lielu spiedienu radīt uz plāksnīti, lai tā varētu saskarties ar kontaktu - paliek brīva vieta. Bet ja leņķis ir platāks, atliek mazliet piespiest pogu un izveidojas kontakts.
Protams esam uzmanīgi, jo lūk man tagad ir AUTO funkcija abiem priekšejiem logiem uzreiz, bet nu labāk tā nekā, kad logu atpakaļ vairs dabūt nevar.
Laikam viss tā izkaisīti sanāca, un foto ar pa rokai nav, jo neuzņēmu, taču ceru, ka sapratīsiet. Ja nu ne - un problēma parādās, varu vēlreiz telefoniski izstāstīt :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
vajag viedokli par 9-5 ar 3.0TID.
ir verts nav? cik vinjam paterins apmeeram un vai ir kaprizs auto?
es nepirksu, kads pazina ludza info
ir verts nav? cik vinjam paterins apmeeram un vai ir kaprizs auto?
es nepirksu, kads pazina ludza info
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varbūt daudzi oponēs,bet es ieteiktu turēties no šī dzinēja pa gabalu...Ainars wrote:vajag viedokli par 9-5 ar 3.0TID.
ir verts nav? cik vinjam paterins apmeeram un vai ir kaprizs auto?
es nepirksu, kads pazina ludza info
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pievienojos Zinītim un Nilam! Protams, ir arī cilvēki, kuriem vnk visu laiku veicas un Saabi vispār nelūzt :D Bet nu, riskēt ar savu naudu tā, nav jau runa par simtiem :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man dienesta koleģim 9-5 2002 gads 3.0 TDI.
Ļoti nelaimigs cilveks,jau ieguldija ap 1500 ls dzineja remonta taja ieskaitot dzineja maiņu ,kakta kantori kur jau cik zinu pat štekeri bija nepareizi pievienoti.Nu un tagad auto stav Vikingos un pec pedejas INFO nav spiediena dzinejam. Uz Vikingiem bija aizdzinis signalizaciju taisit :dry: Redzes ka beigsies šis satssta bet viņš jau sapņo cik vien atrak notrigot viņu.
Ļoti nelaimigs cilveks,jau ieguldija ap 1500 ls dzineja remonta taja ieskaitot dzineja maiņu ,kakta kantori kur jau cik zinu pat štekeri bija nepareizi pievienoti.Nu un tagad auto stav Vikingos un pec pedejas INFO nav spiediena dzinejam. Uz Vikingiem bija aizdzinis signalizaciju taisit :dry: Redzes ka beigsies šis satssta bet viņš jau sapņo cik vien atrak notrigot viņu.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā gudrinieki!
Kādreiz man autiņš (9-5 2.0 '97 dec.) piešķīlās uz pus apgrieziena, tad sāku ievērot ka šad un tad ir jāpazāģē, lai šo pielaist. Drīzvien atklāju ka degvielas filtrs ir caurūsējis un šis laistās ar degvielu visur kur rūc. Aha, autiņam stāvot, degvielas sistēma zaudē spiedienu un tādēļ man ir jāzāģē, lai so dabūtu pie dzīvības. Nomainīju filtru, bet pēc apm. 60 nobrauktiem km (vienā piegājienā), pēc nakts stāvēšanas, man vienalga ir jāzāģē, lai dabūtu šo pie dzīvības.
Risinājums ir .........?
Kādreiz man autiņš (9-5 2.0 '97 dec.) piešķīlās uz pus apgrieziena, tad sāku ievērot ka šad un tad ir jāpazāģē, lai šo pielaist. Drīzvien atklāju ka degvielas filtrs ir caurūsējis un šis laistās ar degvielu visur kur rūc. Aha, autiņam stāvot, degvielas sistēma zaudē spiedienu un tādēļ man ir jāzāģē, lai so dabūtu pie dzīvības. Nomainīju filtru, bet pēc apm. 60 nobrauktiem km (vienā piegājienā), pēc nakts stāvēšanas, man vienalga ir jāzāģē, lai dabūtu šo pie dzīvības.
Risinājums ir .........?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu ja paveicās, tad būs ok. Bet noteikti pirms tam vajadzētu pārbaudīt. Manējam 3.0 4 gadus brauktam ar dzinēju tā kā būtu kārtībā, ar ātrumkārbu gan nācās pamocīties, bet laikam izņēmuma kārtā, neesmu dzirdējis, ka īpaši kārbas lūztu šim modelim.Ainars wrote:vajag viedokli par 9-5 ar 3.0TID.
ir verts nav? cik vinjam paterins apmeeram un vai ir kaprizs auto?
es nepirksu, kads pazina ludza info
Par patēriņu runājot, braucu ļoti mierīgi, iekļaujoties satiksmē, kruīzā braucot vidējais patēriņš man sanāk ap 7 L. Ārpus pilsētas, pa šoseju turot 100 km/h sanāk kādi 4,6-5,2 litri. Nu pa pilsētu kādi 8-9,5 litri.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nomainit sukni,cik atceros aftermarket 45 ls :dry:rompe wrote:Tā gudrinieki!
Kādreiz man autiņš (9-5 2.0 '97 dec.) piešķīlās uz pus apgrieziena, tad sāku ievērot ka šad un tad ir jāpazāģē, lai šo pielaist. Drīzvien atklāju ka degvielas filtrs ir caurūsējis un šis laistās ar degvielu visur kur rūc. Aha, autiņam stāvot, degvielas sistēma zaudē spiedienu un tādēļ man ir jāzāģē, lai so dabūtu pie dzīvības. Nomainīju filtru, bet pēc apm. 60 nobrauktiem km (vienā piegājienā), pēc nakts stāvēšanas, man vienalga ir jāzāģē, lai dabūtu šo pie dzīvības.
Risinājums ir .........?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā jau var nomainīt pus mašīnu,līdz atrod vainīgo...SAABaeroist wrote:Nomainit sukni,cik atceros aftermarket 45 ls :dry:rompe wrote:Tā gudrinieki!
Kādreiz man autiņš (9-5 2.0 '97 dec.) piešķīlās uz pus apgrieziena, tad sāku ievērot ka šad un tad ir jāpazāģē, lai šo pielaist. Drīzvien atklāju ka degvielas filtrs ir caurūsējis un šis laistās ar degvielu visur kur rūc. Aha, autiņam stāvot, degvielas sistēma zaudē spiedienu un tādēļ man ir jāzāģē, lai so dabūtu pie dzīvības. Nomainīju filtru, bet pēc apm. 60 nobrauktiem km (vienā piegājienā), pēc nakts stāvēšanas, man vienalga ir jāzāģē, lai dabūtu šo pie dzīvības.
Risinājums ir .........?
Katrā ziņā sūknis pie šādiem simptomiem ir viens no pēdējiem ko mainīt.
Bet precīzi caur netu tāpat nevar uzminēt kas ir pie vainas...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
vai ir kaut kādi degvielas filtra maiņas knifi?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja viņš pēc nomaiņas turas vietā un nesulo no viņa degviela pie iedarbināta motora,tad visu esi izdarijis pareizi.rompe wrote:vai ir kaut kādi degvielas filtra maiņas knifi?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies par skaidru atbildi :side:Zinitis wrote:Ja viņš pēc nomaiņas turas vietā un nesulo no viņa degviela pie iedarbināta motora,tad visu esi izdarijis pareizi.rompe wrote:vai ir kaut kādi degvielas filtra maiņas knifi?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja Tev ir aizdomas uz degvielas spiedienu,tad no rīta(kad auto ir ilgāk stāvējis un kad tam vajadzētu nelekt),ieslēdz aizdedzi,bet nestartē,nogaidi kādas ~10sek.,izslēdz aizdedzi,pēc kādām 10sek. atkal ieslēdz...izdari šo operāciju kādas 5as reizes un tad startē un skaties cik ātri pieleks.
Ar šīm darbībām sapumpēsi degvielas spiedienu sistēmā un auto vajadzētu pielekt ātrāk(Ja tā ir degvielas zušanas vaina)
Ar šīm darbībām sapumpēsi degvielas spiedienu sistēmā un auto vajadzētu pielekt ātrāk(Ja tā ir degvielas zušanas vaina)