Radekskylark wrote:Grūti iedomāties kā tas izskatās, bet tas galīgi nav pareiz veids kā to darīt.aldis23 wrote:Arnijs wrote:
QUOTE:
Vienīgi izskatās, ka normālai atslēgai (muciņai) gan būs pamaz vietas.
Bet tā - teicams darbs :)
Tikai metini, vai projektē arī? Man Alfai 155 prasītos pārbīdīt vilkmes diapazonu.
Muciņa uzziet, tik ne līdz galam, bet ar to ir jārēķinās, skrūvju attālumus uz galvas es pārnest nevaru... pietam šajā gadījūmā caurules pret kanāliem tika novietotas maksimāli zemu, lai būtu vieta tam uzgrieznim.
Metinu, projektēju atkarībā no tā, ko tu uzskati/sauc par projektēšanu.
Liekas biju kur redzējis, ka trubu pie flanča metina klāt no iekšpuses, un ārpusē nav redzama metinājuma šuve.
www.RGRace.net
Re:www.RGRace.net
Tipa, trubu liek flancī un no flanča puses metina.
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 44
- Joined: Sun Aug 14, 2011 1:12 am
Re:www.RGRace.net
Jebkurā gadījūmā nepareizi... flancim uzreiz psc... bez frēzes taisnu nedabūt.aldis23 wrote:Tipa, trubu liek flancī un no flanča puses metina.Radekskylark wrote:Grūti iedomāties kā tas izskatās, bet tas galīgi nav pareiz veids kā to darīt.aldis23 wrote:Arnijs wrote:
QUOTE:
Vienīgi izskatās, ka normālai atslēgai (muciņai) gan būs pamaz vietas.
Bet tā - teicams darbs :)
Tikai metini, vai projektē arī? Man Alfai 155 prasītos pārbīdīt vilkmes diapazonu.
Muciņa uzziet, tik ne līdz galam, bet ar to ir jārēķinās, skrūvju attālumus uz galvas es pārnest nevaru... pietam šajā gadījūmā caurules pret kanāliem tika novietotas maksimāli zemu, lai būtu vieta tam uzgrieznim.
Metinu, projektēju atkarībā no tā, ko tu uzskati/sauc par projektēšanu.
Liekas biju kur redzējis, ka trubu pie flanča metina klāt no iekšpuses, un ārpusē nav redzama metinājuma šuve.
P.S. protams visādi brīnumi ir redzēti ;)
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 44
- Joined: Sun Aug 14, 2011 1:12 am
Re:www.RGRace.net
Darbiņi nedaudz pagājuši uz priekšu - progress:
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 44
- Joined: Sun Aug 14, 2011 1:12 am
Re:www.RGRace.net
Šis tas padarīts, bildes no progresa:
EDIT: Nomainīju bildes uz labākām ;)
EDIT: Nomainīju bildes uz labākām ;)
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 44
- Joined: Sun Aug 14, 2011 1:12 am
Re:www.RGRace.net
Šodien sanāca pabeigt saķert kolektoru, līdz ar to priekšā vēl tikai metināšanas darbi. Protams pēctam vēl visa izplūde ;)
Saķerta produkta bildes:
Saķerta produkta bildes:
Re:www.RGRace.net
Izskatās jau labi!Kādam auto tas ies virsū?
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 44
- Joined: Sun Aug 14, 2011 1:12 am
Re:www.RGRace.net
Šis brīnums darbināsies uz Mitsubishi Galant.Troll wrote:Izskatās jau labi!Kādam auto tas ies virsū?
Re:www.RGRace.net
Un ja nav noslēpums,cik tāds brīnums izmaksā?:)
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 44
- Joined: Sun Aug 14, 2011 1:12 am
Re:www.RGRace.net
Principā visi 4 cilindru atmosfēras kolektori stipejas robežās no 380-500Ls. Šis bij vairāk sākuma galā.Troll wrote:Un ja nav noslēpums,cik tāds brīnums izmaksā?:)
Re:www.RGRace.net
Skaidrs!
Tas galants tiek nopietni gatavots kaut kam,vai vienkārši tiek uzlabots ielas autombīlis?
Tas galants tiek nopietni gatavots kaut kam,vai vienkārši tiek uzlabots ielas autombīlis?
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 44
- Joined: Sun Aug 14, 2011 1:12 am
Re:www.RGRace.net
Vienkārši tiek uzlabots ;) Palutināts, kā saka :D
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 44
- Joined: Sun Aug 14, 2011 1:12 am
Re:www.RGRace.net
Kolektora gals praktiski sametināts - vēl tik flancis atlicis.
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 44
- Joined: Sun Aug 14, 2011 1:12 am
Re:www.RGRace.net
Šodien sanāca sametināt gala flanci un pirmo cauruli.
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 44
- Joined: Sun Aug 14, 2011 1:12 am
Re:www.RGRace.net
Protams :)Ainars wrote:pats metini?