9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Nostāvējis pāris dienu kupenā, šodien negribēja kustēties no vietas uz sievas pavēli - es to no vietas izkustināju ar krakšķi no aizmugures, un pamanīju, ka viens no ratiem aizmugurē negriežas, tad pāris reizes vēl uz priekšu un atpakaļ un tad arī tas rats sāka griezties, bet ar tādu kā melnu dūmiņu vai putekļu mākonīti Rocene nebija norauta, darba bremžu suports varēja būt ieķīlējis? Suporti aizmugurē stāv no 9-3og, atjaunoti uzlikti pagājušajā gadā šķiet Sieva ar tādu braukt negribēja, iedzinu tad to siltā garāžā, paskatīsies vakarā, kā uzvedīsies
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Pilnīgi normāla parādība. Bremžu disks aprūsē un kluči ,loki pieķeras. Izbrauc līkumu - pabremzē,pasvilini roceni,lai nograuž rūsiņu!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Tas nav nekas, tas pie lietas piederās! Jautrāk ir kad gaitā sabirst roķene loki un rats noķīlē!lawyer wrote: ↑Tue Jan 22, 2019 10:39 am Nostāvējis pāris dienu kupenā, šodien negribēja kustēties no vietas uz sievas pavēli - es to no vietas izkustināju ar krakšķi no aizmugures, un pamanīju, ka viens no ratiem aizmugurē negriežas, tad pāris reizes vēl uz priekšu un atpakaļ un tad arī tas rats sāka griezties, bet ar tādu kā melnu dūmiņu vai putekļu mākonīti Rocene nebija norauta, darba bremžu suports varēja būt ieķīlējis? Suporti aizmugurē stāv no 9-3og, atjaunoti uzlikti pagājušajā gadā šķiet Sieva ar tādu braukt negribēja, iedzinu tad to siltā garāžā, paskatīsies vakarā, kā uzvedīsies
Tad gan sieva var rūsu biksēs ieraut!
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Vakarā viss bija čih-pih
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Šorīt pirmo reizi šamējais atstāja mūs uz ceļa, un nevis kaut kur, bet tieši uz tramvaja sliedēm pretī Accenture
Noslāpa gaitā, pielaist varēja, bet tad pēc mirkļa atkal slāpa nost. Labi, ka varēju to nostumt malā, atradās pat viens, kas palīdzēja, nevis tupi pīpināja
Ar evakuatoru uz ARTEH, redzēs kāds būs spriedums. Es minu, ka drosele
Noslāpa gaitā, pielaist varēja, bet tad pēc mirkļa atkal slāpa nost. Labi, ka varēju to nostumt malā, atradās pat viens, kas palīdzēja, nevis tupi pīpināja
Ar evakuatoru uz ARTEH, redzēs kāds būs spriedums. Es minu, ka drosele
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Degvielas sūknis vai gaisa trubas. ar droseli ir iespējams pabraukt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Sūknis
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Šovakar šamējais pievīla - nebija iedarbināms, negribīgi griež un nelec, CE deg - ja atradīšu savu OBD tūli, mēģināšu noskaidrot problēmu
Labi, ka ir vasaras sezona un ir c900
Labi, ka ir vasaras sezona un ir c900
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Sūkni pārbaudīju, pagriežot atslēgu, tas iedūcas un degvielas trubiņas nospriegojas, starteris griež un tahometra bultiņa nedaudz palēkā, liku virsū savu rezerves ķīniešu DI kaseti - nekā, mož arī tā beigta? Kad būs laiks, mēģināšu uzlikt ejošo sarkano DI no c900, kā arī pārbaudīt, vai ir degviela maģistrālē pie paša dzinēja.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
CKP pārbaudīji?lawyer wrote: ↑Thu May 09, 2019 11:54 am Sūkni pārbaudīju, pagriežot atslēgu, tas iedūcas un degvielas trubiņas nospriegojas, starteris griež un tahometra bultiņa nedaudz palēkā, liku virsū savu rezerves ķīniešu DI kaseti - nekā, mož arī tā beigta? Kad būs laiks, mēģināšu uzlikt ejošo sarkano DI no c900, kā arī pārbaudīt, vai ir degviela maģistrālē pie paša dzinēja.
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Ja startējot nelec, bet tahometra bultiņa lēkā, tad CKP neesot pie vainas, vai tad nē?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Sākumā pielaidu ar sarkano DI kaseti, tad izmēģināju abas melnās - arī darbojās
Lai līdz tam tiktu, tika pārbaudīts sūknis, degvielas spiediens maģistrālē (pēc principa būs vai nebūs benzīns sejā no tā melnā pipsīša/ vārsta(?), bija), tika izskrūvētas sveces un izvējoti cilindri, sveces neizskatījās slapjas, bet oda pēc benzīna, tika palādēta AKB kādas 7 stundas
Arnijs liek uz pārāk lielo spirta saturu benzīnā starta brīdī un tad startēšanas/griešanas dēļ cilindri tika pielieti ar degvielu, kādēļ arī DI kasetes maiņa nelīdzēja. Cik atceros, tieši sanāca šķiet pēdējās reizēs 95E ieliet, kam esot lielāks spirta saturs nekā 98E
Bet laiks, lai šo konstatētu, tika patērēts padaudz, bet tiku pie dažiem jauniem instrumentiem, kuri turpmāk saimniecībā noderēs
P.S. Šiem T7 taču var ielikt ECU no kāda 9-5 Biopower vai ECU ar karti priekš etanola un benzīna (flexfuel) un tad problēmu šādu vairs nebūs?
Lai līdz tam tiktu, tika pārbaudīts sūknis, degvielas spiediens maģistrālē (pēc principa būs vai nebūs benzīns sejā no tā melnā pipsīša/ vārsta(?), bija), tika izskrūvētas sveces un izvējoti cilindri, sveces neizskatījās slapjas, bet oda pēc benzīna, tika palādēta AKB kādas 7 stundas
Arnijs liek uz pārāk lielo spirta saturu benzīnā starta brīdī un tad startēšanas/griešanas dēļ cilindri tika pielieti ar degvielu, kādēļ arī DI kasetes maiņa nelīdzēja. Cik atceros, tieši sanāca šķiet pēdējās reizēs 95E ieliet, kam esot lielāks spirta saturs nekā 98E
Bet laiks, lai šo konstatētu, tika patērēts padaudz, bet tiku pie dažiem jauniem instrumentiem, kuri turpmāk saimniecībā noderēs
P.S. Šiem T7 taču var ielikt ECU no kāda 9-5 Biopower vai ECU ar karti priekš etanola un benzīna (flexfuel) un tad problēmu šādu vairs nebūs?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Lej 98to un nebūs problēmu!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
A Tu nākošreiz pamēģini dīzeli ieliet
Lētāks tomēr , a ja nu pielec ?
Lētāks tomēr , a ja nu pielec ?