OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Vispār jau SS Wagons saucās SportCombi
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Saspiegots!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Laba kamera Tev Bijām Ķegumā, jā.
9000 nemanīju
9000 nemanīju
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Kamera laikam otršķirīgi, nekas pārlieku nikns (A6500+SEL35F1.8 ), taču Lightroom spēj arī no sūda kaut ko izspiest.
Loģiski, ka 9000 nebija redzams, visi 9000'šie tak stāv pie sētas, pff. Bet daudzbērnu ģimene šādos izbraucienos citādāk kā ar amīšu govi doties nemaz nevar; pāris auto tālāk no Tavējā stāvēja Ševijs. Bet kurš tad tādus pamana.
Loģiski, ka 9000 nebija redzams, visi 9000'šie tak stāv pie sētas, pff. Bet daudzbērnu ģimene šādos izbraucienos citādāk kā ar amīšu govi doties nemaz nevar; pāris auto tālāk no Tavējā stāvēja Ševijs. Bet kurš tad tādus pamana.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Nikns vai ne pārāk, bet dārgāks par Saabu gan )
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Maziņš update ar darbiem un nedarbiem.
1) Kā jau es šodien Highlanderam un pāris SaaB bandas dalībniekiem stāstīju, tad Andreja teiktais pirms vairak nekā gada...ka tā slēdzoties es salauzīšu kārbu, piepildijās!
Es salauzu kārbu! Es nezinu kā man tas sanāca, bet ir pamatotas aizdomas, ka nesalaužamā F40 kārba neizturēja agresīvos pārmetienus no pirmā uz otro. Kārba jau slikti slēdzās iekš pirmā un otrā jau no auto pirkšanas, domājams ka 500 NM un nemierīga braukšana arī darīja savu.
Cik teica, visi Saabisti un servisu pārstāvji - tas ir liels retums - šādi izbeigt kārbu. Simptomi - sāka lekt āra no otro roba, tad es liku otrajā pieturot, tad es braucu kā opis un zāģēju no pirmā un liku trešājā, bet tad otrais robs vispār izbeidzās un pat pieturēšana nepalīdzēja. Kārbām cenas LV astronomiskas, lētākais, ko atradu bija Ciemupē (pie Ogres), kur ir Saab/Opel šrots.
Kārbām ir relīzes un atšķiras ratio. Kārbu nopirku Šauļos, šrotā, kur jau biju pircis TTID sprauslas, kārba nāca tieši no SAABa, vizuāli nopētot bija OK. Rīgā kaimiņu boksā autogonščiks uzlika, izbraucu un sapratu kaifu, ka beidzot pirmais un otrais robs ir kā vajag, bet SAABs ceļ ātrāk un pārnesumi īsāki, bet 4 robs ir kudiš agresīvāks un var teikt kaujas ātrums. Eļļa kārbā arī tika ielieta daudz biezāka nekā oriģinālā.
2) Paralēli esmu samērijies pret visādām vīlētam Ibizām, stock E60 530d un gada 2012 E klases 3.5d. Ko lai saka, 1.9 nav licis vilties Sapņi par hibrīda turbo un 250+ zirgu, 520NM+ turbīnu pagaidām atliekas. Žēļ, ka netiku uz LT dragu, jo kārba jau bija nebraucama uz to brīdi, bet jaunā nebija virsū.
3) Šodien gāju TA skati, pirms iešanas iztīrīju ar Karcheri un ķīmiju dzinējtelpu, biš nopulēju, iztīriju trubas un braucu.
Rezultāts:
a) dūmainība: 0.07, kur pienāca dīzeli paklausīties vēl viens darbinieks
b) kad iebraucu uz nākamo pārbaudi un lielo māju, džeks, kas auto skatijās uzreiz paskatījās uz izpūtēju uzgaļiem.... tad pienāca vēl viens darbinieks un prasīja, vai viņš liks decibelu pārbaudi?
Iestarpinājos sarunā un uzprasīju, priekš kam mērīt dīzeli uz decibeliem, ja tas neskan? Viņš saka, ka auto dūmainības testā viņš dzirdēja, ka auto ir skaļš un nestandarts. Es teicu, ka manis pēc var likt un baudīt, ko grib, bet otrs galvenenais džeks turpināja baudīt manu wagonu un uz šitam muļķībām neparakstījās.
Kad wagons bija no pacēlaja uz zemes, atnāca vēl darbinieki un visi kautko baigi pētīja un prasīja, vai ir pulēts?
Tā nu skate ir izieta pa smukām 0 un lai sapulcinātu darbiniekus, nav jābrauc ar Bugatti, bet pietiek atbraukt ar vīlētu Saabu
1) Kā jau es šodien Highlanderam un pāris SaaB bandas dalībniekiem stāstīju, tad Andreja teiktais pirms vairak nekā gada...ka tā slēdzoties es salauzīšu kārbu, piepildijās!
Es salauzu kārbu! Es nezinu kā man tas sanāca, bet ir pamatotas aizdomas, ka nesalaužamā F40 kārba neizturēja agresīvos pārmetienus no pirmā uz otro. Kārba jau slikti slēdzās iekš pirmā un otrā jau no auto pirkšanas, domājams ka 500 NM un nemierīga braukšana arī darīja savu.
Cik teica, visi Saabisti un servisu pārstāvji - tas ir liels retums - šādi izbeigt kārbu. Simptomi - sāka lekt āra no otro roba, tad es liku otrajā pieturot, tad es braucu kā opis un zāģēju no pirmā un liku trešājā, bet tad otrais robs vispār izbeidzās un pat pieturēšana nepalīdzēja. Kārbām cenas LV astronomiskas, lētākais, ko atradu bija Ciemupē (pie Ogres), kur ir Saab/Opel šrots.
Kārbām ir relīzes un atšķiras ratio. Kārbu nopirku Šauļos, šrotā, kur jau biju pircis TTID sprauslas, kārba nāca tieši no SAABa, vizuāli nopētot bija OK. Rīgā kaimiņu boksā autogonščiks uzlika, izbraucu un sapratu kaifu, ka beidzot pirmais un otrais robs ir kā vajag, bet SAABs ceļ ātrāk un pārnesumi īsāki, bet 4 robs ir kudiš agresīvāks un var teikt kaujas ātrums. Eļļa kārbā arī tika ielieta daudz biezāka nekā oriģinālā.
2) Paralēli esmu samērijies pret visādām vīlētam Ibizām, stock E60 530d un gada 2012 E klases 3.5d. Ko lai saka, 1.9 nav licis vilties Sapņi par hibrīda turbo un 250+ zirgu, 520NM+ turbīnu pagaidām atliekas. Žēļ, ka netiku uz LT dragu, jo kārba jau bija nebraucama uz to brīdi, bet jaunā nebija virsū.
3) Šodien gāju TA skati, pirms iešanas iztīrīju ar Karcheri un ķīmiju dzinējtelpu, biš nopulēju, iztīriju trubas un braucu.
Rezultāts:
a) dūmainība: 0.07, kur pienāca dīzeli paklausīties vēl viens darbinieks
b) kad iebraucu uz nākamo pārbaudi un lielo māju, džeks, kas auto skatijās uzreiz paskatījās uz izpūtēju uzgaļiem.... tad pienāca vēl viens darbinieks un prasīja, vai viņš liks decibelu pārbaudi?
Iestarpinājos sarunā un uzprasīju, priekš kam mērīt dīzeli uz decibeliem, ja tas neskan? Viņš saka, ka auto dūmainības testā viņš dzirdēja, ka auto ir skaļš un nestandarts. Es teicu, ka manis pēc var likt un baudīt, ko grib, bet otrs galvenenais džeks turpināja baudīt manu wagonu un uz šitam muļķībām neparakstījās.
Kad wagons bija no pacēlaja uz zemes, atnāca vēl darbinieki un visi kautko baigi pētīja un prasīja, vai ir pulēts?
Tā nu skate ir izieta pa smukām 0 un lai sapulcinātu darbiniekus, nav jābrauc ar Bugatti, bet pietiek atbraukt ar vīlētu Saabu
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
OSC wrote: ↑Wed Aug 01, 2018 12:11 am
Iestarpinājos sarunā un uzprasīju, priekš kam mērīt dīzeli uz decibeliem, ja tas neskan? Viņš saka, ka auto dūmainības testā viņš dzirdēja, ka auto ir skaļš un nestandarts. Es teicu, ka manis pēc var likt un baudīt, ko grib, bet otrs galvenenais džeks turpināja baudīt manu wagonu un uz šitam muļķībām neparakstījās.
Kad wagons bija no pacēlaja uz zemes, atnāca vēl darbinieki un visi kautko baigi pētīja un prasīja, vai ir pulēts?
Tā nu skate ir izieta pa smukām 0 un lai sapulcinātu darbiniekus, nav jābrauc ar Bugatti, bet pietiek atbraukt ar vīlētu Saabu
Peč nedēļas manam melnajam TA, brauksi atkal līdzi? Tavs auto un atbalsts fonā palīdz
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Glīti
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Droši vien uz skati vedi uz treilera un vēl zem pārvalka
Bet, ja nopietni - cik bieži pulē pats savu auto?
Bet, ja nopietni - cik bieži pulē pats savu auto?
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Visu cieņu OSC par SAAB markas reputācijas turēšanu pēc visaugstākajiem standartiem!
Būtu forši, ja kāds ar tādām zināšanām un iespējām pie mums LV arī kādu 99/900 og uzpucētu un ikdienā lietotu.
Būtu forši, ja kāds ar tādām zināšanām un iespējām pie mums LV arī kādu 99/900 og uzpucētu un ikdienā lietotu.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Driz vairs nepulēs, grunti varēs redzēt.
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Poskuj. Pulēs grunti!
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Ikdienas lietošana LV ir 99 un c900 dzīves beigu sākums, labāk tomēr nemrpinkeyes wrote: ↑Wed Aug 01, 2018 7:14 pm Visu cieņu OSC par SAAB markas reputācijas turēšanu pēc visaugstākajiem standartiem!
Būtu forši, ja kāds ar tādām zināšanām un iespējām pie mums LV arī kādu 99/900 og uzpucētu un ikdienā lietotu.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Ja godīgi, tad savam Saabam vēl neesmu gājis pāri tā, kā pienāktos Paralēli izmēģinu dažādas jaunas pastas un ripas. Man tam auto ir jābūt tīram
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Nebija ilgi jāgaida.....
Vēlos padalīties ar sava Wagona bildēm - ir veikta beidzot tāda "normāla" pulēšana un uzlikta keramika 3 slāņos uz virsbūves, sliekšņiem no ārpuses un iekšpuses, un arī diskiem vienā slānī.
Efekts - spogulis, stikls, ledus..nav vārdu, ir šobrīd ļoti žēl vispār ar auto braukt, jāpērk ir otrs Saabs, šito jāatstāj kā vasaras auto
Pēc pulēšanas auto stāvēja boksā vēl 2 dienas un nekustējās, jo āra bija lietus un kontakts ar ūdeni nav vēlams.
Vēlos padalīties ar sava Wagona bildēm - ir veikta beidzot tāda "normāla" pulēšana un uzlikta keramika 3 slāņos uz virsbūves, sliekšņiem no ārpuses un iekšpuses, un arī diskiem vienā slānī.
Efekts - spogulis, stikls, ledus..nav vārdu, ir šobrīd ļoti žēl vispār ar auto braukt, jāpērk ir otrs Saabs, šito jāatstāj kā vasaras auto
Pēc pulēšanas auto stāvēja boksā vēl 2 dienas un nekustējās, jo āra bija lietus un kontakts ar ūdeni nav vēlams.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv