Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


user
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 5
Joined: Wed Aug 24, 2011 11:11 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by user »

kas ietilpst attieciigajaa apriikojumaa?

Cik zinu, piemeeram, Opel Calibrai nepiecieshama tikai saspraude, lai nolasiitu kljuudas. :)

Paldies Krists par linku. :)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

9k, 2.3T, Trionic.
Apgriezieni tukšgaitā kādu brīdi turās virs normas, pielaižot tie reizēm konstanti lēkā augšā lējā 1000-1500rmp dažas sekundes, ļoti švaki lec un ilgi jāzāģē ar līdz galam iespiestu pedāli...
Wtf? Visi vadi, trubas nočekotas...
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Krists »

Nils wrote:9k, 2.3T, Trionic.
Apgriezieni tukšgaitā kādu brīdi turās virs normas, pielaižot tie reizēm konstanti lēkā augšā lējā 1000-1500rmp dažas sekundes, ļoti švaki lec un ilgi jāzāģē ar līdz galam iespiestu pedāli...
Wtf? Visi vadi, trubas nočekotas...
tas tam manam motoram?
un kas pa softu virsū?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Standarta softs, T7 APC.
Saab 900 Turbo '81
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

Softisti, jibriorio. Moš sākumam vismaz kompresiju pamēriet!?
:laugh:
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Dēļ kompresijas siltam piestartējot staigās "abaroti"? Kā jau teicu, gļuks ir tikai sākumā, pēc tam tukšgaitā nedaudz paaugstināti apgriezieni, kuri pēc apstāšanās nostājās normas robežās, zem 1k rmp. Auksts lec labi...
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Krists »

a gaitā viss ok, iet tā kā vajag?
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

Nils wrote:Dēļ kompresijas siltam piestartējot staigās "abaroti"? Kā jau teicu, gļuks ir tikai sākumā, pēc tam tukšgaitā nedaudz paaugstināti apgriezieni, kuri pēc apstāšanās nostājās normas robežās, zem 1k rmp. Auksts lec labi...
Vārdu kompresija es lietoju kā alegoriju. :P
Skaidrs, ka jāsāk ar elementāram lietām, piem: degvielas spiedienu, šai gadījumā drīzāk ar to, vai nekrītas degvielas spiediens noslāpējot dzinēju. Tas ir pirmais, kas iešaujas prātā, ja runa iet par silta dzinēja štruntīgu pielecināšanu un tukšgaitas nevienmērīgu darbību.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Tukšgaitas regulators?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Kā pārbaudīt? Noņemot štekeri no tukšgaitas vārsta konstanti stāv 2k rmp... uzliekot viss iepriekšminētais.
Šodien mēģināšu pamērīt degvielas spiedienu, jo nu silta pielaišana balansē uz pielaišanas/aķa nosēšanās robežas.
Kā to pareizi mēra? Kur degvielas ķēdes posmā jāliek tas mērītājs un jāmēra gan pielaists, gan noslāpēts?
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Tīri teorētiski, vai līdzīgus brīnumus nevarētu taisīt arī kloķvārpstas sensors?
Saab 900 Turbo '81
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by fimbars »

Nils wrote:Tīri teorētiski, vai līdzīgus brīnumus nevarētu taisīt arī kloķvārpstas sensors?
Teoretiski var,praktiski nav gadijies.
Spiedienu meri degvielas reika,neatceros no galvas par 9k,bet parasti reikai ir tada ventila vieta.Tur ari var pieslegt manometru.http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Astr ... 27c01bd904

Ja sistema kristos spiediens,tad mazliet ilgak japazage pielaizot aukstu.
Tava gadijuma es pameginatu citu tuksgaitas regulatoru vai skatitos kas notiek ar motora temperaturas deveju.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Tā... Motora temp. devējs, kurā stūrī tāds ieskrūvēts?
Bet nu ok, kā var izpausties problēma ar temp.? Auksts ir auksts, lec puslīdz ok, silts nelec (lec ļoti ilgi zāģējot ar nospiestu pedāli līdz grīdai), jo domā, ka auksts? Bet auksts lec!
Un abaroti pielaižot, neatkarīgi no motora temp. tāpat lēkā dažas reizes iepriekšminētajā amplitūdā konstanti kādas 6-10x no vietas.
Un tā viņa lekšana arī kā vecam traktoram, bubinot kāpina tempu.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

Un par kura gada modeļa T devēja novietojumu interesējies,un ja nav noslēpums,tad kādam motoram?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Zinitis wrote:Un par kura gada modeļa T devēja novietojumu interesējies,un ja nav noslēpums,tad kādam motoram?
Yesss, Zigis mani ieraudzīja, negribējās tevi tramdīt, kamēr sēžu siltā dīvānā un neko no potenciālajiem vaineniekiem uz izslēgšanas principa vēl neesmu testējis. :laugh:
Īstenībā es interesējos par kopējo problēmu, kāpēc silts negrib lekt un mistiski staigā abaroti, bet runa iet par Trionic 5.5/2.3T/95'.
Saab 900 Turbo '81
Post Reply