Edijs: Black Jet 9000
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 122
- Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
- Location: UK, Southampton
Re: Edijs: Black Jet 9000
Edij, nesaki vis, ka melns ir labi. šim modelim ļoti piestāv, bet teiksim 9-5 universālu es apietu ar lielu līkumu, negribu nevienu apvainot, bet katram sava gaume
Re: Edijs: Black Jet 9000
Nav ne vainas - http://img.favcars.com/saab/9-5/wallpap ... 2005_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Daudz kas atkarīgs no izlaiduma gada un pakojuma - sēdināums, diski, Aero kits, utt. Ok, tas iepriekšējais ir reklāmas bukleta foto, bet reku bildes no vietējiem aparātiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dclck.html" onclick="window.open(this.href);return false; vai arī priekšpēdējā laiduma - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... fjopx.html" onclick="window.open(this.href);return false; (šim gan diskus kā ēst vajag citus).
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 122
- Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
- Location: UK, Southampton
Re: Edijs: Black Jet 9000
jā, varbūt jaunāki modeļi.
bet nu - http://www.ebay.co.uk/itm/2002-Saab-9-5 ... 1224898155" onclick="window.open(this.href);return false;
vienam kleita, citam meita
bet nu - http://www.ebay.co.uk/itm/2002-Saab-9-5 ... 1224898155" onclick="window.open(this.href);return false;
vienam kleita, citam meita
Re: Edijs: Black Jet 9000
Kā redzi, arī pirmā laiduma 9-5 izskatās labi, ja tas ir Aero izpildījumā. Bamperi, samērīgs sēdinājums, glīti diski - tas vien daudz ko maina auto izskatā. Pat būtībā ar sēdinājumu un diskiem vien reizēm pietiek, lai visādi citādi necils auto pēkšņi liktu atskatīties. Ar nosacījumu - pārējais ir vizuāli sakopts, nopulēts, spīd un laistās. Iedomājies manu Black Jet ar standarta 9k 15" pelmeņdiskiem, izbalējušu krāsu, ar standarta atsperēm, t.i. džipiskā paskatā - nu kur tur vairs daile? Ja vēl noņem Aero kitu un spoileri, tad tāds vidusmēra auto. Īpašu lomu no Aero kita spēlē sliekšņi - standarta sliekšņi ar savu izliekumu izskatās vienkārši pēc sūda.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edijs: Black Jet 9000
Tā kā jaunu 900OG iepircis neesmu (vēl!), pagaidām JK900 tika uzmests uz BJ. Un... emm, kā lai saka - kaut kas nav. Uz 900'tā šāds numurs izskatās pa pirmo, bet uz 9k kaut kas pietrūkst... viena nulle. Esmu gan redzējis arī vismaz divus 9-5 ar 900'tajiem numuriem, tie arī laikam savus oldskūlus pārdevuši un numurzīmes pārlikuši uz svaigāku auto - un arī viņiem kaut kas nav, nepiestāv tas numurs.
Bet nu, kā ir, tā ir - tagad ir iemesls no Somijas atvilkt kādu 900'to, numurs jau gaidīs. Tikmēr BJ lai paciešās un gaida atpakaļ savu AL4440. Bet, ja kādam ir XY9000 vēlme samainīt pret JK900 (kaut ar manu piemaksu) - esmu atvērts piedāvājumiem.
Bet nu, kā ir, tā ir - tagad ir iemesls no Somijas atvilkt kādu 900'to, numurs jau gaidīs. Tikmēr BJ lai paciešās un gaida atpakaļ savu AL4440. Bet, ja kādam ir XY9000 vēlme samainīt pret JK900 (kaut ar manu piemaksu) - esmu atvērts piedāvājumiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edijs: Black Jet 9000
Eh, tā diena ir klāt - kārtējā kārba aizgājusi pa skuju taku. Stāsts tas pats vecais, pazuda trešais un ceturtais robs. Brīdī, kad izbeidzās, netika stiepts, bet samērā mierīgi ripināts. Precīzi kā iepriekšējā reizē - mierīga paātrināšanās, pēkšņi it kā izlibo no roba, spraužot atpakaļ tiek secināts, ka gāzes pedālis kaukdams aiziet grīdā, bet paātrinājuma nav.
Pozitīvais moments ir tāds, ka rezerves kārba ir jau kaujas gatavībā. Kā arī tā slēgsies labāk par to, kas bija uz Black Jet visu šo laiku. Esošā tika iegādāta kā "ļoooti laba", un sākumā tik tiešām slēdzās labi. Tad pamazām sākās grūtības ielikt pirmajā ātrumā, arvien vairāk un vairāk, līdz beigās reizēm caur otro bija jāliek. Jā, un šis man nelīmējas kopā - problemātisks pirmais robs, bet nobeidzas trešais un ceturtais. Nebija arī tā, ka ar šo kārbu tiktu baigi stiepts, pieredze tomēr gana bēdīga, lai ekspluatētu saudzīgi. Sāk šķist, ka kārbas mūžs ir zvaigznēs ierakstīts, ne no lietošanas atkarīgs.
Pozitīvais moments ir tāds, ka rezerves kārba ir jau kaujas gatavībā. Kā arī tā slēgsies labāk par to, kas bija uz Black Jet visu šo laiku. Esošā tika iegādāta kā "ļoooti laba", un sākumā tik tiešām slēdzās labi. Tad pamazām sākās grūtības ielikt pirmajā ātrumā, arvien vairāk un vairāk, līdz beigās reizēm caur otro bija jāliek. Jā, un šis man nelīmējas kopā - problemātisks pirmais robs, bet nobeidzas trešais un ceturtais. Nebija arī tā, ka ar šo kārbu tiktu baigi stiepts, pieredze tomēr gana bēdīga, lai ekspluatētu saudzīgi. Sāk šķist, ka kārbas mūžs ir zvaigznēs ierakstīts, ne no lietošanas atkarīgs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edijs: Black Jet 9000
Tev jāiet citu ceļu:
http://www.gearsolutions.com/article/de ... ansmission" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gearsolutions.com/article/de ... ansmission" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Edijs: Black Jet 9000
Kārbu kāvēji! Varbūt Tev piedāvāt savu FM57 rezervei? Man garāža jāpatīra. Un ja arī to nokausi, varbūt pievērsies šim: maptunparts.com/transmission-system/gea ... -9000.html
Re: Edijs: Black Jet 9000
Vai tad tava kārba jau neaizceļoja pie Nila? Enivej - FM kārbas man vēl pārītis pašam ir, taču Black Jet ir 93.gada ražojums, tam der tikai GM kārba..
Jā, par Maptun kārbu esmu domājis ne reizi vien. Slapjie sapnīši, heh. Taču ir aizdomas, ka ko līdzīgu var sabūvēt arī lētāk. Vien man nav zināms neviens pats manuālo kārbu speciālists/serviss mūsu platuma grādos.
Jā, par Maptun kārbu esmu domājis ne reizi vien. Slapjie sapnīši, heh. Taču ir aizdomas, ka ko līdzīgu var sabūvēt arī lētāk. Vien man nav zināms neviens pats manuālo kārbu speciālists/serviss mūsu platuma grādos.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edijs: Black Jet 9000
Kungi un dāmas!
Paceļu šo aizvēsturisko topiku, lai ziņotu, ka Black Jet noskumis gaida kādu entuziasma pārņemtu benzīngalvu ar fanātisku noslieci uz konkrēto modeli (gluži kā mani pašu gadus desmit atpakaļ), lai atrotītu piedurknes un izsmeltu bankas kontu tukšu, pretim saņemot fantastiskas sajūtas, ko sniedz šis auto!
Stāvoklis ne tuvu nav "sēdies un brauc", ir gana darāmu lietu, tāpēc arī cena ir staipāma, mēģinot nonākt pie abpusēji interesanta varianta. Izjaukt pirmreizinātājos varu jebkurā brīdī un uz to man roka jau piešauta, tomēr gribētos, lai šis auto vēl brauc un sniedz kādam prieku. Kā arī - tehniski nav tik bēdīgi, es joprojām pieturos pie domas, ka pats atgrieztu šo auto apritē, ja vien... ja vien redzētu tam jel kādu pielietojumu savā saimniecībā. Gadi iet, prioritātes mainās, prāts vairāk nesas uz močiem un džipiem, tāpēc 9000'šais gluži vienkārši stāv un tik vien kā šad tad tiek nelegāli izbraukts pa ciema ceļiem, lai dabūtu izkustēties.
Par labo vispirms:
- komplektācija tepat šajā topikā atrodama, bet īsumā - dzimis kā īsts Aero, t.i. nav konstruktors (tas palielina nākotnes vērtību! ), Maptun Stage 3 (uz papīra 290hp/440nm), Maptun 3" downpipe, Hirsch Performance 3" ņeržas truba, dūc nu baigi tīkami, Forge blows, H&R sēdinātas atsperes, Koni, kaut kādas poli bukses, un kas nu tur vēl;
- salons priekš tā gada auto saglabājies visnotaļ staltā stāvoklī, prieks tajā iekāpt. Jumts un stoikas pārvilkti ar tumšāku materiālu, nekas nenokarājas. Ja nu auto tiek nodzīts līdz kliņķim un to gaida tolmeta prese, tad vismaz salonu varēs operatīvi pārdot, apkārt šie nemētājas, gribētāju joprojām netrūkst; arī stūre svaiga, prieks tai pieskarties (uzlikta jaunā tipa, ne tāda, kā te iepriekš bildes redzama).
- nekas nav sliktāks mašīnai, kā ilgstoša stāvēšana, un tas attiecas arī uz motoru (lai gan mēģinu vismaz reizi mēnesī, varbūt divos parūcināt, pavirināt pa piemājas ceļiem (ja nav sniegs), paķert kaifu no sasodīti jestrā paātrinājuma), bet fakts kā tāds - motors pēc pārlasīšanas necik daudz kopumā nav noskrējis, ķēde mainīta, utt. - gribētos ticēt, ka šis mezgls izturēs krietni ilgāk kā bundža;
- tā.. un te arī man apsīkās, ko rakstīt pie labā. Izņemot atkārtoties par to, smaidu, ko nevar dabūt nost no sejas, un kņudošo sajūtu pakrūtē, kas parādās, kad iežmiedz grīdā.
- aaa, priekšējie spārni, teju vienīgās detaļas, kas būs teju ideālā stāvoklī - jo stāv šķūņaugšā svaigi krāsoti, vēl nav uzlikti. Izejmateriāls bija tiešām staltā stāvoklī, tika kvalitatīvi apstrādāts, krāsojums labs - tie turēs saules mūžu!
- un vēl! Oriģinālais Clarion maģis un CD. Krājumos ir arī jaunāku gadu komplekts jau ar tādām apaļīgākām pogām - var izvēlēties.
- un teju jauni lukturi!
Par ne tik labo, t.i. labojamo vismaz priekš skates:
- logā plaisa, stikls sarūpēts, tiek dots līdzi. Sen būtu nomainījis pats, bet gribētos arī apkarot rūsu loga rāmī. Izteiktu burbuļu nav, bet neloloju ilūzijas, ka kaut kas tur apakšā atklātos, kad stiklu izņemtu. Ja auto ņem nodrillēšanai, var vienkārši nomainīt stiklu un gāzt. Ja grib tā pa smuko, jāparedz, ka tam būs jāpieliek roka;
- bremzējas un varbūt pat skatei ar to pietiks, bet tīri tā priekš sevis nomainītu bremžu diskus, klučus, pārjauktu suportus, un tā, pa smuko;
- rocene - jānomaina viena no trosēm, dodu līdzi (jauna);
- gan jau jāpielāpa kāds caurums sliekšņos;
- šķiet, izpūtējam gofrā starp downpipe un hirsch trubu ir caurums, varbūt ne gofrā, bet kādā savienojumā - to jāsalāpa, skatē noteikti pamanīs;
Gan jau skates vīriņi pamanīs vēl kaut ko, bet šis būtu iztikas minimums, kas nāk prātā, lai dabūtu uzlīmi stiklā.
Tālāk:
- kārtējā kārba ar pazudušu 3-4 robu... Bet līdzi dodu citu kārbu! Pabraukt var tāpat, ar 1-2-5 robiem nemaz nav tik grūti pārvietoties, jāpiešaujas tik. Jā, tas nav nopietni, bet līdz skatei tiks savā gaitā, un tad jau pēc varēs domāt par nomaiņu. Garāžā mētājas arī pāris GM garās kārbas, vienai tas pats 3-4 robs pazudis, otrai reduktors gaudoja - ja baigā luste, gan jau var no abām sakombinēt vienu.
- bagāžnieka vākam un jumtam savulaik bijusi uzlīmēta karbona plēve, saulē saplaisājusi, zem tās veidojas rūsa... Ar bagāžnieka vāku vienkāršāk, man pāris melni ir no donoriem, bet jumtam visdrīzāk to plēvi jārauj nost, jānoskrāpē rūsas pleķīšus, jānokrāso;
- kopējais vizuālais stāvoklis ir tāds, ka es pats nemēģinātu lāpīt pa vienai detaļai, kaut ko piekrāsojot, bet vienārši aizvestu visu auto nokrāsot. Dārgi, jā, bet būs pa smuko. Skaidrs ir tas, ka arī pa 5k no Vācijas atdzītajiem auto būs pa kādam kasjakam, kas ar laiku tāpat novedīs pie krāsu darbiem. Atšķirība tik tā, ka šeit startā ir jūtami lētāks izejmateriāls.
Jā, es zinu, ka cīņa ar rūsu ir kā cīņa ar vējdzirnavām, bet tieši tāpēc saku - pamēģiniet uzmest uz papīra, uz cik tas kopā savāktos (ja, piemēram, šis konkrētais aparāts būtu dabūnams par kilo vai pusotru, atkarībā no komplektācijas), tehniskās štelles, krāsu darbi, un vai par to pašu naudu ir iespējams dabūt kādu tehniski un vizuāli sterilu aparātu. Cik nu es, ieradumu vadīts, pētu sludinājumus (sen ne vietējos, pie mums viņu vairs nav), nekas labs acīs kritis pēdējos gados nav. Vai nu pārcenoti lūžņi, vai arī tādi, kas it kā vēl braucami, cena vismaz 5k, bet simt punkti tur tāpat līdīs ārā kasjaki un ruslans. Tomēr vairāk kā pārdesmit gadiem tiem auto.
Auto noņemts no uzskaites, nodokļu parādu nav.
Iespējamās komplektācijas izmaiņas, kas tad arī var ietekmēt cenu šurpu turpu:
- ir 15" jubilejnieku diski, ar ko varētu braukt uz skati; šie tad arī būtu virsū, kaulējoties un pērkot pa max lēto;
- ir divi 17" komplekti, viens ir bildēs redzamas Team Dynamics, spieķotie, 7.5" platumā, otri ir Brock B1 ar 8.5", glītu plauktiņu. Pats neesmu joprojām sapratis, kuri man patīk labāk. Spieķotie klasiskāk, Brock'i huligāniskāk, sportiskāk. Abiem virsū švakas mizas, vienam Brock diskam laikam arī bija kaut kāda bukte vai pat maza plaisa. Vārdu sakot, neviens no šiem komplektiem nav tāds, ko skrūvēt virsū un uzreiz braukt, taču, runājot par cenu, var vienu, otru vai abus piekomplektēt klāt;
- abas defektīvās garās kārbas, no kurām teorētiski var salikt vienu - dodu līdzi (jāatbrīvo vieta);
- ir viena... hm, nē, vispār pat divas TD04 turbīnas, varbūt kāds grib jau laikus restaurēt un nolikt rezervē plauktiņā; viena no tām gan laikam pat bija vēl visnotaļ ejoša un bez problēmām;
- ir vēl viens B234R long block motors, un vispār ir arī vēl viens vecā tipa B234L - varbūt vērts paņemt, nolikt savā saimniecībā nebaltām dienām, ziemas vakaros var aiz gara laika sabūvēt svaigāku sirsniņu tam auto, kad būs savests kārtībā vizuāli;
- arī daži viens ejošs jaunā tipa B234R no sasista donora (pat laikam vēl ierūcināms, stāv iekš auto), tāpat var savākt Trionic 5.5 swapu - ja nu uznāk liela luste mainīt 5.2 uz 5.5; manuālā drosele, izravēt TCS, utt.;
- ir vairāki komplekti ar labām durvīm, pāris bagāžnieka vāki, ir arī joprojām daži donori, no kā var izgriezt atsevišķus bleķa gabalus un laikus pieglabāt šķūnī;
- par visādiem elektroštruntiem, dačikiem, rokturiem, podziņām, utt. varētu nebēdāt, ja es sakrautu līdzi kastēs visu, kas man skapjos pieejams - un man nebūs jāliek katru štruntu atsevišķi ebay.
- uz sasistā donora virsū ir savulaik Arteh likta gāzes iekārta - ja kāds grib šo auto vienkārši nodrillēt līdz kliņķim un maksimāli pa lēto, tad var uzstutēt to;
- ir vēl pāris labu lukturu komplekti, gan priekšējie, gan aizmugurējie;
- un droši vien vēl n lietas, kas man plauktos un skapjos sakrautas, visu jau nevar uzskaitīt. Ideālais scenārijs - kāds atbrauc ar smago auto un savāc pilnīgi visu, kas saistīts ar 9k, paķer līdzi arī pagaidām neizjauktos donorus, noloca man kādus divus trīs kilo un šķiramies kā draugi. Atsevišķi tas viss maksā vairāk!!
Tad nu tā. Viela pārdomām jums un arī man pašam.
Paceļu šo aizvēsturisko topiku, lai ziņotu, ka Black Jet noskumis gaida kādu entuziasma pārņemtu benzīngalvu ar fanātisku noslieci uz konkrēto modeli (gluži kā mani pašu gadus desmit atpakaļ), lai atrotītu piedurknes un izsmeltu bankas kontu tukšu, pretim saņemot fantastiskas sajūtas, ko sniedz šis auto!
Stāvoklis ne tuvu nav "sēdies un brauc", ir gana darāmu lietu, tāpēc arī cena ir staipāma, mēģinot nonākt pie abpusēji interesanta varianta. Izjaukt pirmreizinātājos varu jebkurā brīdī un uz to man roka jau piešauta, tomēr gribētos, lai šis auto vēl brauc un sniedz kādam prieku. Kā arī - tehniski nav tik bēdīgi, es joprojām pieturos pie domas, ka pats atgrieztu šo auto apritē, ja vien... ja vien redzētu tam jel kādu pielietojumu savā saimniecībā. Gadi iet, prioritātes mainās, prāts vairāk nesas uz močiem un džipiem, tāpēc 9000'šais gluži vienkārši stāv un tik vien kā šad tad tiek nelegāli izbraukts pa ciema ceļiem, lai dabūtu izkustēties.
Par labo vispirms:
- komplektācija tepat šajā topikā atrodama, bet īsumā - dzimis kā īsts Aero, t.i. nav konstruktors (tas palielina nākotnes vērtību! ), Maptun Stage 3 (uz papīra 290hp/440nm), Maptun 3" downpipe, Hirsch Performance 3" ņeržas truba, dūc nu baigi tīkami, Forge blows, H&R sēdinātas atsperes, Koni, kaut kādas poli bukses, un kas nu tur vēl;
- salons priekš tā gada auto saglabājies visnotaļ staltā stāvoklī, prieks tajā iekāpt. Jumts un stoikas pārvilkti ar tumšāku materiālu, nekas nenokarājas. Ja nu auto tiek nodzīts līdz kliņķim un to gaida tolmeta prese, tad vismaz salonu varēs operatīvi pārdot, apkārt šie nemētājas, gribētāju joprojām netrūkst; arī stūre svaiga, prieks tai pieskarties (uzlikta jaunā tipa, ne tāda, kā te iepriekš bildes redzama).
- nekas nav sliktāks mašīnai, kā ilgstoša stāvēšana, un tas attiecas arī uz motoru (lai gan mēģinu vismaz reizi mēnesī, varbūt divos parūcināt, pavirināt pa piemājas ceļiem (ja nav sniegs), paķert kaifu no sasodīti jestrā paātrinājuma), bet fakts kā tāds - motors pēc pārlasīšanas necik daudz kopumā nav noskrējis, ķēde mainīta, utt. - gribētos ticēt, ka šis mezgls izturēs krietni ilgāk kā bundža;
- tā.. un te arī man apsīkās, ko rakstīt pie labā. Izņemot atkārtoties par to, smaidu, ko nevar dabūt nost no sejas, un kņudošo sajūtu pakrūtē, kas parādās, kad iežmiedz grīdā.
- aaa, priekšējie spārni, teju vienīgās detaļas, kas būs teju ideālā stāvoklī - jo stāv šķūņaugšā svaigi krāsoti, vēl nav uzlikti. Izejmateriāls bija tiešām staltā stāvoklī, tika kvalitatīvi apstrādāts, krāsojums labs - tie turēs saules mūžu!
- un vēl! Oriģinālais Clarion maģis un CD. Krājumos ir arī jaunāku gadu komplekts jau ar tādām apaļīgākām pogām - var izvēlēties.
- un teju jauni lukturi!
Par ne tik labo, t.i. labojamo vismaz priekš skates:
- logā plaisa, stikls sarūpēts, tiek dots līdzi. Sen būtu nomainījis pats, bet gribētos arī apkarot rūsu loga rāmī. Izteiktu burbuļu nav, bet neloloju ilūzijas, ka kaut kas tur apakšā atklātos, kad stiklu izņemtu. Ja auto ņem nodrillēšanai, var vienkārši nomainīt stiklu un gāzt. Ja grib tā pa smuko, jāparedz, ka tam būs jāpieliek roka;
- bremzējas un varbūt pat skatei ar to pietiks, bet tīri tā priekš sevis nomainītu bremžu diskus, klučus, pārjauktu suportus, un tā, pa smuko;
- rocene - jānomaina viena no trosēm, dodu līdzi (jauna);
- gan jau jāpielāpa kāds caurums sliekšņos;
- šķiet, izpūtējam gofrā starp downpipe un hirsch trubu ir caurums, varbūt ne gofrā, bet kādā savienojumā - to jāsalāpa, skatē noteikti pamanīs;
Gan jau skates vīriņi pamanīs vēl kaut ko, bet šis būtu iztikas minimums, kas nāk prātā, lai dabūtu uzlīmi stiklā.
Tālāk:
- kārtējā kārba ar pazudušu 3-4 robu... Bet līdzi dodu citu kārbu! Pabraukt var tāpat, ar 1-2-5 robiem nemaz nav tik grūti pārvietoties, jāpiešaujas tik. Jā, tas nav nopietni, bet līdz skatei tiks savā gaitā, un tad jau pēc varēs domāt par nomaiņu. Garāžā mētājas arī pāris GM garās kārbas, vienai tas pats 3-4 robs pazudis, otrai reduktors gaudoja - ja baigā luste, gan jau var no abām sakombinēt vienu.
- bagāžnieka vākam un jumtam savulaik bijusi uzlīmēta karbona plēve, saulē saplaisājusi, zem tās veidojas rūsa... Ar bagāžnieka vāku vienkāršāk, man pāris melni ir no donoriem, bet jumtam visdrīzāk to plēvi jārauj nost, jānoskrāpē rūsas pleķīšus, jānokrāso;
- kopējais vizuālais stāvoklis ir tāds, ka es pats nemēģinātu lāpīt pa vienai detaļai, kaut ko piekrāsojot, bet vienārši aizvestu visu auto nokrāsot. Dārgi, jā, bet būs pa smuko. Skaidrs ir tas, ka arī pa 5k no Vācijas atdzītajiem auto būs pa kādam kasjakam, kas ar laiku tāpat novedīs pie krāsu darbiem. Atšķirība tik tā, ka šeit startā ir jūtami lētāks izejmateriāls.
Jā, es zinu, ka cīņa ar rūsu ir kā cīņa ar vējdzirnavām, bet tieši tāpēc saku - pamēģiniet uzmest uz papīra, uz cik tas kopā savāktos (ja, piemēram, šis konkrētais aparāts būtu dabūnams par kilo vai pusotru, atkarībā no komplektācijas), tehniskās štelles, krāsu darbi, un vai par to pašu naudu ir iespējams dabūt kādu tehniski un vizuāli sterilu aparātu. Cik nu es, ieradumu vadīts, pētu sludinājumus (sen ne vietējos, pie mums viņu vairs nav), nekas labs acīs kritis pēdējos gados nav. Vai nu pārcenoti lūžņi, vai arī tādi, kas it kā vēl braucami, cena vismaz 5k, bet simt punkti tur tāpat līdīs ārā kasjaki un ruslans. Tomēr vairāk kā pārdesmit gadiem tiem auto.
Auto noņemts no uzskaites, nodokļu parādu nav.
Iespējamās komplektācijas izmaiņas, kas tad arī var ietekmēt cenu šurpu turpu:
- ir 15" jubilejnieku diski, ar ko varētu braukt uz skati; šie tad arī būtu virsū, kaulējoties un pērkot pa max lēto;
- ir divi 17" komplekti, viens ir bildēs redzamas Team Dynamics, spieķotie, 7.5" platumā, otri ir Brock B1 ar 8.5", glītu plauktiņu. Pats neesmu joprojām sapratis, kuri man patīk labāk. Spieķotie klasiskāk, Brock'i huligāniskāk, sportiskāk. Abiem virsū švakas mizas, vienam Brock diskam laikam arī bija kaut kāda bukte vai pat maza plaisa. Vārdu sakot, neviens no šiem komplektiem nav tāds, ko skrūvēt virsū un uzreiz braukt, taču, runājot par cenu, var vienu, otru vai abus piekomplektēt klāt;
- abas defektīvās garās kārbas, no kurām teorētiski var salikt vienu - dodu līdzi (jāatbrīvo vieta);
- ir viena... hm, nē, vispār pat divas TD04 turbīnas, varbūt kāds grib jau laikus restaurēt un nolikt rezervē plauktiņā; viena no tām gan laikam pat bija vēl visnotaļ ejoša un bez problēmām;
- ir vēl viens B234R long block motors, un vispār ir arī vēl viens vecā tipa B234L - varbūt vērts paņemt, nolikt savā saimniecībā nebaltām dienām, ziemas vakaros var aiz gara laika sabūvēt svaigāku sirsniņu tam auto, kad būs savests kārtībā vizuāli;
- arī daži viens ejošs jaunā tipa B234R no sasista donora (pat laikam vēl ierūcināms, stāv iekš auto), tāpat var savākt Trionic 5.5 swapu - ja nu uznāk liela luste mainīt 5.2 uz 5.5; manuālā drosele, izravēt TCS, utt.;
- ir vairāki komplekti ar labām durvīm, pāris bagāžnieka vāki, ir arī joprojām daži donori, no kā var izgriezt atsevišķus bleķa gabalus un laikus pieglabāt šķūnī;
- par visādiem elektroštruntiem, dačikiem, rokturiem, podziņām, utt. varētu nebēdāt, ja es sakrautu līdzi kastēs visu, kas man skapjos pieejams - un man nebūs jāliek katru štruntu atsevišķi ebay.
- uz sasistā donora virsū ir savulaik Arteh likta gāzes iekārta - ja kāds grib šo auto vienkārši nodrillēt līdz kliņķim un maksimāli pa lēto, tad var uzstutēt to;
- ir vēl pāris labu lukturu komplekti, gan priekšējie, gan aizmugurējie;
- un droši vien vēl n lietas, kas man plauktos un skapjos sakrautas, visu jau nevar uzskaitīt. Ideālais scenārijs - kāds atbrauc ar smago auto un savāc pilnīgi visu, kas saistīts ar 9k, paķer līdzi arī pagaidām neizjauktos donorus, noloca man kādus divus trīs kilo un šķiramies kā draugi. Atsevišķi tas viss maksā vairāk!!
Tad nu tā. Viela pārdomām jums un arī man pašam.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edijs: Black Jet 9000
Uz ātru roku atradu kaut kādas pēdējās bildes iekš Google Photos. Tīri tā, vizuālā stāvokļa apjaušanai. Kā redzams, saules stari darījuši savu, kļuvis matēts, vairs nespīd.
Zālē nekad ilgstoši nav stāvējis, par to var neķert kreņķi, tik uz bildēšanas brīdi tur iebraukts.
Zālē nekad ilgstoši nav stāvējis, par to var neķert kreņķi, tik uz bildēšanas brīdi tur iebraukts.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edijs: Black Jet 9000
Šī bilde ir no cita 9k - no šī var dabūt bagāžnieka vāku ar 91.-92. gada Turbo modeļu spoileri virsū.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edijs: Black Jet 9000
Arī šīs bildes ir ar citu auto - tīri tā, saprast, kā izskatās Brock B1 un Team Dynamics diski. Ne gluži pilnvērtīgi saprast, šis nav Aero (sliekšņi ir, bamperi nav).
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 296
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Edijs: Black Jet 9000
Arī ne pa tēmu. Vienu smuku 9000 redzu jau vairākus gadus, vedot meitas uz skolu, uz Ernestīnes ielas, gandrīz pie krustojuma ar Margrietas ielu. Auto izskatās tiešām labi, liekas, ka par to atbilstoši rūpējas.
Nez, vai tas būtu kāds no mūsējiem? Šoferi nekad neesmu redzejis.
Nez, vai tas būtu kāds no mūsējiem? Šoferi nekad neesmu redzejis.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Edijs: Black Jet 9000
Piedāvājumus par visu vienā gabalā saņēmis tā arī neesmu, taču jautājumus par to, cik ir iztikas minimums, par cik esmu gatavs no šī drauga šķirties, ja atdodu kā donoru, gan. Sirds gan lūzt par tādu scenāriju, kā arī skaidrs, ka gluži par 500 euro tas auto pilnīgi mierīgi var palikt pie manis, pašrocīgi to lēnu garu izjaucot un pavadot pēdējā gaitā uz tolmetu.
Tomēr uz ātru roku piemetu ciparus, cik par šiem dārgāko/ejošāko pozīciju sekojošajiem loriņiem prasītu atsevišķi. Vadoties pēc principa - cik es pats kā 9k modeļa entuziasts būtu gatavs maksāt, aci nepamirkšķinot, un vēl priecātos, ka esmu laikus paspējis pirms citiem izdevīgi iepirkties, sarūpējot savam bērītim kādu jaunu aksesuāru. Bet nu labojiet, ja dzīvoju mākoņos un vados pēc novecojušām cenām, priekšlikumus studijā!
- Aero salons - 300 euro - tiešām stalts, kā arī vairāk to nepaliek, noteikti šīs naudas vērts;
- Hirsch Performance 3" ņeržas izplūde - 150 euro - smiekla nauda, lai auto elpotu brīvāk un skanētu tik sasodīti tīkami ausij;
- Maptun 3" down pipe - 100 euro - lai auto elpotu vēl brīvāk, un tam varētu smadzenēs ierakstīt Stage 3;
- Team Dynamics 17" diski - 150 euro - ātrākais un lētākais veids, kā būtiski uzlabot auto izskatu;
- kārba - 50 euro - vidējā, GM65403, slēdzas labi, negaudo (atgādinu, ka šobrīd uz auto virsū esošā ir ar pazudušu 3-4 robu, šī kārba tiktu dota līdzi);
- motors + Trionic 5.2 sets (visi dačiki, vadi, DI kasete, utt.) + ECU ar Maptun Stage 3 (290hp/440hp) - 150 euro - ja būtu T5.5, tad arī būtu dārgāk, bet apzinos, ka T5.2 mazākā cieņā un šo komplektu vai nu kāds varētu iebāzt mazbudžeta drifta projektā, vai arī uz ātru roku nomainīt sirdi savam auto, ja esošo motoru sanācis neplānoti nokaut. Motors laiku atpakaļ pārlasīts, necik daudz braucis pēc tam nav, ķēde bija jauna, utt.;
- TD04 turbīna - 100 euro - arī šīs vairs apkārt nemētājas un cena tāda, cik vēl nesen man piedāvāja par paļurkātu, ar domu restaurēt. Šim auto, cik atceros, virsū bija vēl itin stalta turbopūte;
- Koni amortizatoru komplekts + sēdinātās H&R atsperes - 100 euro - lētais variants, kā padarīt stock 9k dīvānu stingru kā kartingu un komplektā ar 17" diskiem arī jūtami uzlabot vizuālo;
- Aero kits - 100 euro - ja tev ir ir melns stock 9k un vēlies, lai tas izskatās kā Aero, jāņem! Nekas nav jākrāso, bamperi, arku uzlikas un sliekšņi bez izteiktiem defektiem, liec virsū un smaidi;
- Clarion audio sistēma ar CD deku + pastiprinātājs - 100 euro - kolosāli iederas 9k lidmašīnas panelī kopā ar citām podziņām;
- bagāžnieka atstarojošā plastmasa - 50 euro - bez plaisām, absolūta deficīta prece mūsdienās;
- Forge blow off - 50 euro - pppsssss pa visu rajonu!!!
- Depo lukturi - 50 euro - teju jauni (stāv plauktā un tiek doti līdzi).
- Svaigi krāsoti priekšējie spārni, abi kopā - 100 euro - izejmateriāls bija ļoti staltā stāvoklī, tika rūpīgi apstrādāts, pēc tam nokrāsoti un nolikti šķūnaugšā, tā arī neuzliekot uz auto.
Ok, pietiks, aizrāvos.. kā parasti.
Tātad, sametam kopā, uz ātru roku sanāk 1550 euro, un vēl paliek kaudzīte citu loriņu, labi funkcionējoša lūka, tumši pelēki pārvilkti griesti un salona stoiku uzlikas (kvalitatīvi, neizskatās lēti), kaudze visādus slēdzīšu, galu galā arī pati bundža (un metāls mūsdienās dārgs!), laba stūre, utt.
Tātad uz doto brīdi vienā gabalā - lai būtu, teiksim, 1200 euro vai ekvivalents btc/eth/ada/sol/dot/xrp izteiksmē. Kluba biedri var norēķināties pa daļām.
Tomēr uz ātru roku piemetu ciparus, cik par šiem dārgāko/ejošāko pozīciju sekojošajiem loriņiem prasītu atsevišķi. Vadoties pēc principa - cik es pats kā 9k modeļa entuziasts būtu gatavs maksāt, aci nepamirkšķinot, un vēl priecātos, ka esmu laikus paspējis pirms citiem izdevīgi iepirkties, sarūpējot savam bērītim kādu jaunu aksesuāru. Bet nu labojiet, ja dzīvoju mākoņos un vados pēc novecojušām cenām, priekšlikumus studijā!
- Aero salons - 300 euro - tiešām stalts, kā arī vairāk to nepaliek, noteikti šīs naudas vērts;
- Hirsch Performance 3" ņeržas izplūde - 150 euro - smiekla nauda, lai auto elpotu brīvāk un skanētu tik sasodīti tīkami ausij;
- Maptun 3" down pipe - 100 euro - lai auto elpotu vēl brīvāk, un tam varētu smadzenēs ierakstīt Stage 3;
- Team Dynamics 17" diski - 150 euro - ātrākais un lētākais veids, kā būtiski uzlabot auto izskatu;
- kārba - 50 euro - vidējā, GM65403, slēdzas labi, negaudo (atgādinu, ka šobrīd uz auto virsū esošā ir ar pazudušu 3-4 robu, šī kārba tiktu dota līdzi);
- motors + Trionic 5.2 sets (visi dačiki, vadi, DI kasete, utt.) + ECU ar Maptun Stage 3 (290hp/440hp) - 150 euro - ja būtu T5.5, tad arī būtu dārgāk, bet apzinos, ka T5.2 mazākā cieņā un šo komplektu vai nu kāds varētu iebāzt mazbudžeta drifta projektā, vai arī uz ātru roku nomainīt sirdi savam auto, ja esošo motoru sanācis neplānoti nokaut. Motors laiku atpakaļ pārlasīts, necik daudz braucis pēc tam nav, ķēde bija jauna, utt.;
- TD04 turbīna - 100 euro - arī šīs vairs apkārt nemētājas un cena tāda, cik vēl nesen man piedāvāja par paļurkātu, ar domu restaurēt. Šim auto, cik atceros, virsū bija vēl itin stalta turbopūte;
- Koni amortizatoru komplekts + sēdinātās H&R atsperes - 100 euro - lētais variants, kā padarīt stock 9k dīvānu stingru kā kartingu un komplektā ar 17" diskiem arī jūtami uzlabot vizuālo;
- Aero kits - 100 euro - ja tev ir ir melns stock 9k un vēlies, lai tas izskatās kā Aero, jāņem! Nekas nav jākrāso, bamperi, arku uzlikas un sliekšņi bez izteiktiem defektiem, liec virsū un smaidi;
- Clarion audio sistēma ar CD deku + pastiprinātājs - 100 euro - kolosāli iederas 9k lidmašīnas panelī kopā ar citām podziņām;
- bagāžnieka atstarojošā plastmasa - 50 euro - bez plaisām, absolūta deficīta prece mūsdienās;
- Forge blow off - 50 euro - pppsssss pa visu rajonu!!!
- Depo lukturi - 50 euro - teju jauni (stāv plauktā un tiek doti līdzi).
- Svaigi krāsoti priekšējie spārni, abi kopā - 100 euro - izejmateriāls bija ļoti staltā stāvoklī, tika rūpīgi apstrādāts, pēc tam nokrāsoti un nolikti šķūnaugšā, tā arī neuzliekot uz auto.
Ok, pietiks, aizrāvos.. kā parasti.
Tātad, sametam kopā, uz ātru roku sanāk 1550 euro, un vēl paliek kaudzīte citu loriņu, labi funkcionējoša lūka, tumši pelēki pārvilkti griesti un salona stoiku uzlikas (kvalitatīvi, neizskatās lēti), kaudze visādus slēdzīšu, galu galā arī pati bundža (un metāls mūsdienās dārgs!), laba stūre, utt.
Tātad uz doto brīdi vienā gabalā - lai būtu, teiksim, 1200 euro vai ekvivalents btc/eth/ada/sol/dot/xrp izteiksmē. Kluba biedri var norēķināties pa daļām.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361