Dažādi jautājumi par SAAB 9000


Locked
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Krists »

nu tad kaut kad, kad naks tuvāk sazinamies!!
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by KoreFun »

Nil, Jelgavas šoseja ir nedaudz nedroša CP ziņā :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

KoreFun wrote:Nil, Jelgavas šoseja ir nedaudz nedroša CP ziņā :P
Nē, nē, tik traki es netestēšu.
Sipmptomi jau sāk parādīties no ~70-80km/h uz augšu, iespiežot ar trešo vai ceturto, kad sakāpj spiediens un mans nabaga itālis nespēj viņu vienmērīgi noturēt, skraida tā kā picas šķēle tas turbo mērītājs pa sarkano šurpu turpu. :laugh:
Un šitā PIZA DANCE sinhroni maina jaudu, vairāk, mazāk, vairāk, mazāk...
Čomam tas melanis airis tik smuki un vienmērīgi velk, ka pilnīg tāda labestīga skaudība izbraucot. :silly:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

Nils/carlorossi wrote:
Sipmptomi jau sāk parādīties no ~70-80km/h uz augšu, iespiežot ar trešo vai ceturto, kad sakāpj spiediens un mans nabaga itālis nespēj viņu vienmērīgi noturēt, skraida tā kā picas šķēle tas turbo mērītājs pa sarkano šurpu turpu. :laugh:
Un šitā PIZA DANCE sinhroni maina jaudu, vairāk, mazāk, vairāk, mazāk...
Varbut mulkigs jautajums...,bet vai esi parbaudijis trubinu stavokli,kas piiet pie bpc varsta?Un vai turbinai vestgeita stienis brivi staiga,bez kersanas pazimem?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
Saab 900 Turbo '81
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by gustavs »

Nils/carlorossi wrote:Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
papeti uzmanigak, nevar vinu neredzet.
Image
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

Nils/carlorossi wrote:Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
Pie vina ertak tiksi no auto apaksas un atdzisusa motora.
Ta ir metala bundzina,kas pieskruveta pie turbinas(pie tas pieet W trubina no bpc varsta),no vinas nak lauka stienitis,kurs kustina vestgeita varstu.Medz but kad stienisa un sarnira savienojuma iemetas rusins,sis mezgls noklemme,tad netiek regulets turbo spiediens un paradas simptomi ka Tu apraxtiji...
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

Zinitis wrote:
Nils/carlorossi wrote:Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
Pie vina ertak tiksi no auto apaksas un atdzisusa motora.
Ta ir metala bundzina,kas pieskruveta pie turbinas(pie tas pieet W trubina no bpc varsta),no vinas nak lauka stienitis,kurs kustina vestgeita varstu.Medz but kad stienisa un sarnira savienojuma iemetas rusins,sis mezgls noklemme,tad netiek regulets turbo spiediens un paradas simptomi ka Tu apraxtiji...
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Lai saprastu ko skatities:
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

Zinitis wrote:
Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Lai saprastu ko skatities:
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Izklausās diezgan interesanta viņa darbība.
Ko tas zvērs vispār dara? Domāju, ka tikai BPC vārsts padod tik cik vajag pa taisno uz turbu?
Saab 900 Turbo '81
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

Nils/carlorossi wrote:
Zinitis wrote:
Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Lai saprastu ko skatities:
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Izklausās diezgan interesanta viņa darbība.
Ko tas zvērs vispār dara? Domāju, ka tikai BPC vārsts padod tik cik vajag pa taisno uz turbu?
:) :) :)
Nu bpc darbojas preteji,jo vins vairak padod gaisu caur sevi,jo vairak atveras vestgeits un vairak izpludes gazu aiziet garam turbas lapstinam,lidz ar to ari tiek samazinats spiediens.
Vel ieceko vai trubinas pie varsta ir saspraustas pareiza kartiba!
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

Zinitis wrote:
Nils/carlorossi wrote:
Zinitis wrote: Lai saprastu ko skatities:
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Izklausās diezgan interesanta viņa darbība.
Ko tas zvērs vispār dara? Domāju, ka tikai BPC vārsts padod tik cik vajag pa taisno uz turbu?
:) :) :)
Nu bpc darbojas preteji,jo vins vairak padod gaisu caur sevi,jo vairak atveras vestgeits un vairak izpludes gazu aiziet garam turbas lapstinam,lidz ar to ari tiek samazinats spiediens.
Vel ieceko vai trubinas pie varsta ir saspraustas pareiza kartiba!
Apmēram sapratu. :)
Kārtība ir pareiza, par brīnumu trubiņas ir saglabājušās ar visiem burtiem. :)
Saab 900 Turbo '81
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by alnislacis »

Klau, Zinīt.

9000šajiem tas wastegate acuator stienis ir regulējams? t.i. viņu tur skrūvē spiediena griešanai?

Ja tā, tad gan jau, ka tur kaut kādu fault var atrast.
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

alnislacis wrote:Klau, Zinīt.

9000šajiem tas wastegate acuator stienis ir regulējams? t.i. viņu tur skrūvē spiediena griešanai?

Ja tā, tad gan jau, ka tur kaut kādu fault var atrast.
Ar stiena garumu pieregule bazes spiedienu,jo isaks stienis,jo lielaks spiediens...
Bet ipasi tur neko nesaregules,jo ja uz auto ir standarta vadibas bloki,un tie jutis ka ir pa lielu spiediens,kas nepadodas regulesanai,tas pienems merus un saks piegriezt degvielas daudzumu:)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

Vai tas, ka mans spiediens ir ~1.4bar nevar neko ietekmēt?
Vot tāpēc arī štukoju, ka tas kompis moš iet ķīselī.
Cik noskaidroju, pirmais steidžš ir nezināmas izcelsmes un tāds jau atnācis no Itālijas [stendā uzrādīja 220hp], pēc tam chiptuning esot vēl ~10hp pievīlējuši klāt, bet kā, nezinu.
Cik noprotu šitāds spiediens nav labi nes standarta turbai, ne standarta izplūdei... :dry:
Kā nogriezt spiedienu, nenogriežot jaudu?
Atvieglinot izplūdi un uz tā rēķina nogriežot mazliet spiedienu?
Saprotu, ka tā turba man vairs neko daudz nekalpos, būsim reāli, ar šādu spiedienu viņa tiek pakļauta izvirtībām jau kādus 3-4 gadus un tas ir standarta garrett's.
Saab 900 Turbo '81
Locked