Runājot par to kondišku - kā viņu vislabāk darbināt? Nekad neesmu sapratis ko nozīmē tas ECON režīms. Parasti ieslēdzot kondišku sāk strādāt AUTO režīms un tad pēc vajadzības skatos - ja viss labi, tad neko neaiztieku, ja pūš par stipru vai par vāju - manuāli noregulēju un viss. Vispār jocīgi ar tiem ACC - biju pieradis pie vienas kārtības, bet vienam ACC izdega pikseļi, tāpēc ieliku otru, bet tas darbojas pavisam savādāk - vienmēr ieslēdzas uz to režīmu, kāds bija birms mašīnas noslāpēšanas. Iepriekš pašam bija jānospiež AUTO, lai ieslēgtos...Silver wrote:Viss, ieberzies, būs jābrauc uz ArTeh!
Labi, džouks...
Tak pamēģjini ne AUTO rezhīmu un paturi roku iekšā, uzreiz sapratīsi ir vai nav. Varbūt trubinja nomaukusies, kas piegādā gaisu, lai gan tas ir maz ticams, jo viņa stingri uzlien uz puļķa..
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tas viss ar TECH2 ir konfigurējams un maināms. Šim vienkārši ir uzlikts, lai atcerās pēdējos lietotos iestatījumus.Aigars wrote: Vispār jocīgi ar tiem ACC - biju pieradis pie vienas kārtības, bet vienam ACC izdega pikseļi, tāpēc ieliku otru, bet tas darbojas pavisam savādāk - vienmēr ieslēdzas uz to režīmu, kāds bija birms mašīnas noslāpēšanas. Iepriekš pašam bija jānospiež AUTO, lai ieslēgtos...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Econ izsledz kondishku.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
AUTO rezhims ir, kad tu noregule TIKAI temperaturu, pushanu kompis noregule pats, lai uzturetu temperaturu, kuru uzliki uz SID.
Tikko ka saki pats mainit apgriezienus (pushanas stiprumu), izsledzas AUTO rezhims un tad jau vari pats saslegt-lai push uz gimi un pakalkajam, vai tikai atsevishki. Pashlaik lieku uz AUTO, temp. noreguleju lai ir 4, max 5 gradu starpiba ar ara temperaturu, savadak atri var apauksteties. Pirms jau tulit bushu galapunkta, spiezhu vispar OFF. ECON ir domats, lai stavot probki aiz kada, lai salona nevelk ieksha izmeshus, ka ari, lai degvielas paterins mazaks butu
Tikko ka saki pats mainit apgriezienus (pushanas stiprumu), izsledzas AUTO rezhims un tad jau vari pats saslegt-lai push uz gimi un pakalkajam, vai tikai atsevishki. Pashlaik lieku uz AUTO, temp. noreguleju lai ir 4, max 5 gradu starpiba ar ara temperaturu, savadak atri var apauksteties. Pirms jau tulit bushu galapunkta, spiezhu vispar OFF. ECON ir domats, lai stavot probki aiz kada, lai salona nevelk ieksha izmeshus, ka ari, lai degvielas paterins mazaks butu
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nesaprotu kapēc pirms galapunkta spied OFF.Highlander wrote:Pirms jau tulit bushu galapunkta, spiezhu vispar OFF. ECON ir domats, lai stavot probki aiz kada, lai salona nevelk ieksha izmeshus, ka ari, lai degvielas paterins mazaks butu
Poga ECON ir domāta-kondiška ieslēgta, ECON uz displeja nav. Kondiška nav ieslēgta - rāda uz displeja ECON.
Lai nevelk iekšā izmešus,tad lieto pogu - iekšējā ventilācija(poga ar mašīnas simbolu un bultiņu salonā),tas ir ,aiztaisās gaisa klape uz ārpasauli.
ACC bloku var saprogramēt kā gribi. Man pa vasaru ir uzreiz auto režīms,lai efektīgi ātri tiktu atdzesēts salons. Pa ziemu gan ieprogramēju,lai iedarbinot nav auto režīms,ventilātora apgriezieni uz diviem kubikiem,šādi ātŗāk uzsilst dzinējs,kad dzinējs ir gandrīz lidz darba temp. tad spiežu AUTO un tad forši arī salons uzsilst,jo pūš karstu. Opcijas esmu mēģinājis dažādas.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Off spiezhu, lai kermenis jau sak pierast pie karstuma, lai nav ta, ka no aukstas mashinas karstuma izkapju ara, lai straujas temp. mainas nav Atri shita var apauksteties.
Ja, par ECON, mazliet sajaucu ar to citu pogu
p.s. mazliet rebus ar to ECON pogu, tikko krievu saab saita palasiju. Nezinaju, ka to paturot, vel var vinu uzstellet, ka mashina ritiga saldetava iesledzas
Pasham ertak tomer vienkarshi auto nospiest un lai kompis pats spriezh, kadu temp. uzturet salona.
Ja, par ECON, mazliet sajaucu ar to citu pogu
p.s. mazliet rebus ar to ECON pogu, tikko krievu saab saita palasiju. Nezinaju, ka to paturot, vel var vinu uzstellet, ka mashina ritiga saldetava iesledzas
Pasham ertak tomer vienkarshi auto nospiest un lai kompis pats spriezh, kadu temp. uzturet salona.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā jau ir brīžos,brauc ar autiņu un nezini pat kādas funkcijas viņam ir iespējams izpildīt. Un tās aktivizējas tikai nospiežot pareizās pogu kombinācijas.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tas gan! Gandriz gadu braukaju ar savejo SAABu un gandriz katru menesi uzzinu ko jaunu, ko vel nebiju atklajissaabmats wrote:Tā jau ir brīžos,brauc ar autiņu un nezini pat kādas funkcijas viņam ir iespējams izpildīt. Un tās aktivizējas tikai nospiežot pareizās pogu kombinācijas.
Nemot vera, ka esmu pat visu manuali izshkirstijis
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kā? Tu brauc ar auto nezinot tà lietošanas instrukciju?Highlander wrote:Tas gan! Gandriz gadu braukaju ar savejo SAABu un gandriz katru menesi uzzinu ko jaunu, ko vel nebiju atklajissaabmats wrote:Tā jau ir brīžos,brauc ar autiņu un nezini pat kādas funkcijas viņam ir iespējams izpildīt. Un tās aktivizējas tikai nospiežot pareizās pogu kombinācijas.
Nemot vera, ka esmu pat visu manuali izshkirstijis
Tikai nemēģini divreiz nospiest aizslēgšanas pogu
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par to ledusskapi. Tur ir jānāk visu laiku aukstam gaisam, kamēr kondicionieris ir ieslēgts. Tas nav atkarīgs, kāda temperatūra tev ir uzstādīa salonam, jo gaisa trubiņa ir pielikta tieši pie paša kondicioniera radiatora.
Skaties, vai tiešām trubiņa nav nost. Varbūt nav pielikta atpakaļ.
Skaties, vai tiešām trubiņa nav nost. Varbūt nav pielikta atpakaļ.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bus tagad jamekle, kur ta trubina ir. Varbut tomer tagad jaspiezh ari ta ECON poga bus, tad tur tas aukstums paradisies?naidzels wrote:Par to ledusskapi. Tur ir jānāk visu laiku aukstam gaisam, kamēr kondicionieris ir ieslēgts. Tas nav atkarīgs, kāda temperatūra tev ir uzstādīa salonam, jo gaisa trubiņa ir pielikta tieši pie paša kondicioniera radiatora.
Skaties, vai tiešām trubiņa nav nost. Varbūt nav pielikta atpakaļ.
Braukt jau ar SAAB maku, ari parsvara visas funkcijas zinu, sikumos vel neesmu tik daudz iedzilinajies, tur man ir tie lielie atklajumi!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
[/quote]
Kā? Tu brauc ar auto nezinot tà lietošanas instrukciju?
Tikai nemēģini divreiz nospiest aizslēgšanas pogu [/quote]
Silver, nav tik traki - pirmos gadus pēc iegādes visu laiku spiedu divas reizes, bet pēc tam, kad nācās izsist vienu stiklu, lai tiktu iekšā, tomēr pārgāju uz vienu reizi
Kā? Tu brauc ar auto nezinot tà lietošanas instrukciju?
Tikai nemēģini divreiz nospiest aizslēgšanas pogu [/quote]
Silver, nav tik traki - pirmos gadus pēc iegādes visu laiku spiedu divas reizes, bet pēc tam, kad nācās izsist vienu stiklu, lai tiktu iekšā, tomēr pārgāju uz vienu reizi
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ar ECON pogu tu atslēdz kondicionieri. ECON nozīmē Economical - tātad, ekonomiska braukšana. Jo, kā zināms, kondicionieris strādājot palielina degvielas patēriņu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tad sanāk, ka tas ECON domāts tikai ziemai, vai kā? Vasarā jau man to kondicionieri vajag visu laiku, bet pārējā laikā nē...
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varetu ludzu sikak par to pogas nospieshanu 2 reizes?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA