Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Samazināji svaru?
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Mans variants ātrumu pārslēgšanas kankara atjaunošanai-
Ņēmu 4 adatu gultņus 20x26 un 15x20
Tad vizīte pie virpotāja. Vecās asis presējām ārā un virpoja attiecīgi lielākus,lai gultņos ir simtdaļa brīvkustības,tip siltuma atstarpe. Tāpat plastmasas kankarā tika izvirpoti lielāki caurumi,lai gultņi ielien. Viss tika sasmērēts,salikts kopā un aizmetināts. Kustās patīkami,mīksti. Cik ilgi kalpos? Redzēsim
Ņēmu 4 adatu gultņus 20x26 un 15x20
Tad vizīte pie virpotāja. Vecās asis presējām ārā un virpoja attiecīgi lielākus,lai gultņos ir simtdaļa brīvkustības,tip siltuma atstarpe. Tāpat plastmasas kankarā tika izvirpoti lielāki caurumi,lai gultņi ielien. Viss tika sasmērēts,salikts kopā un aizmetināts. Kustās patīkami,mīksti. Cik ilgi kalpos? Redzēsim
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Būs labāk kā bija
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Ātrumkārbas swaps pabeigts. Brauc klusu,nekrakšķ,negaudo,nevibrē. Salīdzinājums - fm57 kastei man ļoti patīk 2 ātrums- ir ko atvilkt!
Papildus kastes maiņai beidzot pārtaisīts turbīnas aukstais gals - visiem bērniem jau bij uztaisīts,bet pašam pēdējā kārtā !
Tam visam aktuatoru iegremdēju dziļāk,lai netraucē anakondai,un nācās daļēji taisīt jaunu stieni aktuatoram,jo bij nopuvis un vītne par īsu.
Kas vēl,ā ,auto gāja,bet atradās neliels caurums trubā no ic. Pats ic arī tāds pabēdīgs,bet apsveru domu pirkt jaunu,jo lietotie visi uz goda vārda vien turas.
Tad atvēru veco kārbu un atradu vibrācijas cēloni
Beigām - maza aļa anakondas tūnings - burn style
Papildus kastes maiņai beidzot pārtaisīts turbīnas aukstais gals - visiem bērniem jau bij uztaisīts,bet pašam pēdējā kārtā !
Tam visam aktuatoru iegremdēju dziļāk,lai netraucē anakondai,un nācās daļēji taisīt jaunu stieni aktuatoram,jo bij nopuvis un vītne par īsu.
Kas vēl,ā ,auto gāja,bet atradās neliels caurums trubā no ic. Pats ic arī tāds pabēdīgs,bet apsveru domu pirkt jaunu,jo lietotie visi uz goda vārda vien turas.
Tad atvēru veco kārbu un atradu vibrācijas cēloni
Beigām - maza aļa anakondas tūnings - burn style
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Ar kārbu vēl varēja braukt
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Nākošais dīzeļnieks
Tev pirms tam bija Aero kārba, ar 4.10?
Nešķiet, ka tagad viņš iet takā ar ieskrējienu?
Tev pirms tam bija Aero kārba, ar 4.10?
Nešķiet, ka tagad viņš iet takā ar ieskrējienu?
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Jap. Bija aira kaste. Tāda dīvaina sajūta ir. Pat patīkami 2 un 3 ievilkt!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Autiņš apbižojās,jo sen kā nekas netika darīts. Stāsts tāds - nedēļu atpakaļ braucot pa štrāsi apakšā kaut kas noskanēja - domāju kādu akmentiņu uzmetu. Tas pats divreiz atkārtojās pirmdien. Atkal nepievērsu uzmanību,līdz vakar braucot un griežoties pa kreisi sāka vibrēt visa priekša. Un tā katrs kreisais. Pa labi un taisni nekādu vibrāciju. Šodien raujam augšā un jau redzu ,ka tek kārbas eļļa - viss,visļaunākās domas galvā - tip kārba sadalījusies. Un te skatos - ak vai,piekaramā gultņa vairs nav un pusass izlīdusi ārā pa 2cm. Sazvanīts Arteh un paldies Armandam dabūts jauns gultnis un blīvslēgs. Vot arī viss,gultnis un blīvslēgs nomainīts,pieliets gandrīz litrs eļļas kārbā un auto brauc un nevibrē ! Pāris bildes ieskatam
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
A man šitāds gultnis jauns mētājas atvilktnē, būs jāliek bmw virsū
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Nē,jānopērk saab
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Boosta meklējumos,atradu papildus tēriņus. Vecais pārpūties un atplīsušas apakšējās ribas. Uzliku jaunu - nissens.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Cerēju,ka viens mazs defekts pazudīs līdz ar caurvēja novēršanu- bet nē!
Varbūt kādam ir bijis vai var izteikt loğisku izskaidrojumu;
kad motors vēl nav sasniedzis pilnu darba temperatūru,tad uzņemot ātrumu,piemēram ar 2to līdz 65km/h ,tad ieslēdz 3šo un brīdī kad piespiež gāzīti ir neliels plaukšķis izpūtējā. Motors strādā vienmērīgi,kļūdu nav,lec labi,iet labi!
Lai cik dīvaini,tas sākās pēc vārstu vāka un eļļas maiņas. Tam papildus ir novērots,ka uz štrāses sācis ēst mazāk- vidēji ap 1.5-2 litri uz 100!
Varbūt kādam ir bijis vai var izteikt loğisku izskaidrojumu;
kad motors vēl nav sasniedzis pilnu darba temperatūru,tad uzņemot ātrumu,piemēram ar 2to līdz 65km/h ,tad ieslēdz 3šo un brīdī kad piespiež gāzīti ir neliels plaukšķis izpūtējā. Motors strādā vienmērīgi,kļūdu nav,lec labi,iet labi!
Lai cik dīvaini,tas sākās pēc vārstu vāka un eļļas maiņas. Tam papildus ir novērots,ka uz štrāses sācis ēst mazāk- vidēji ap 1.5-2 litri uz 100!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 296
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Detonē. Kaut kas nav ritīgi degvielas un gaisa proporcijās.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Izslēdzam. Uz abām degvielām šis defekts. Amul 380. Kad bija caurvējš tad amul bija -1100
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis