Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by Andreas »

hm, to man nepateica. Es arī nejautāju. Teica,ka Misfire un jāmēģina mainīt šīs detaļas, tad jau manīs.
Laukam tomēr būs jābrauc uz autorizēto servisu, labi, pagaidīšu ziemassvētku prēmiju un tad :)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by Arnijs »

Nu pēc tā vismaz kko varētu izsecināt. Ja visos 4-os, tad vai nu degmaisījums, vai kasete, ja 2-os blakus (1-2 vai 3-4) tad jau par 99% kasete, bet ja tikai vienā, tad varētu meklēt arī mehānisku iemeslu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by Andreas »

meistars sarakstīja man kaut ko uz lapiņas. Rīt papētīšu kas un kā, kā arī ieiešu pie viņa rīt (neliels Saab speciālistu kantoris) atrodas tieši pretī darbam un pajautāšu vai viņš neatceroas par to kļūdu un vai var vēlreiz izveikt diagnostiku un pateikt cik cilindros ir problēma. Ja viņš to nespēs, tad jau domāšu par dīlera servisu.

Paldies par ieteikumiem. Zinošu kas no tā visa sanāks.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by Arnijs »

Ja vien viņiem nav TECH2, tad nekas prātīgs no tās diagnostikas nebūs. Ar standarta kļūdu nolasīšanu nevar izdarīt pilnīgus secinājumus. Ja nolasīts ar OBD skaneri, tad, visticamākais, ka būs viena no šīm: P1312,P1334 vai arī abas. Bet, ja šaize ir konkrētā cilindrā, tad to nepateiks.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by Andreas »

Jau sen rakstīju, ka vajag mainīt aizmugurējos bremžu klučus, bet vienmēr atradās iemesls to nedarīt. Tad nu tagad pirms brauciena uz kontinentu, tomēr nolēmu nomainīt.
Sarunāju tajā pašā vietējā Saab servisā, kas samainīs un visu tur iztīrīs. Vienojāmies uz pieņemamu abām pusēm summu, Latos kaut kur ap 35-40 un pie reizes vēlreiz diagnostiku izveiks.

Nezinu kas viņiem par diagnostikas aparātu, bet tāds neliels rokas aparāts.

Aprunājos, ka esmu jau sveces nomainījis un DI bloku, ka tagad varētu varbūt droseli, bet viņš teica, ka kļūdas uz to nenorādot. Tikām līdz tam, ka es varu mēģināt mainīt droseles pozīcijas devēju. Parādīja kādu man vajag, tagad tikai jāpasūta un jāsaņemas nomainīt. Vairāk uztrauc tas, ka to droseli būs tik un tā jāņem nost :(

un nolasītās kļūdas ir trīs, divas no tām Arnijs jau minēja.
Pamatā RANDOM MISFIRE un visos cilindros.


Aprunājos, ka esmu jau sveces nomainījis un DI bloku, ka tagad varētu varbūt droseli, bet viņš teica, ka kļūdas uz to nenorādot. Tikām līdz tam, ka es varu mēģināt mainīt droseles pozīcijas devēju. Parādīja kādu man vajag, tagad tikai jāpasūta un jāsaņemas nomainīt. Vairāk uztrauc tas, ka to droseli būs tik un tā jāņem nost :(

Zemāk pievienoju bildi ar to ko meistars man iekš auto atstāja.
Image
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by Arnijs »

Tad jautājums... Tās ir tagad svaigi nolasītas kļūdas? Vai vnk atstāstījums no iepriekšējās reizes? Kļūdas pēc lasīšanas tika dzēstas un ir atkal?
P.S. Šādas kļūdas var iegūt, kad ir totāli šķērsām degmaisījums - tipa - izbeidzās degviela,nepietiekošs degvielas spiediens, liela gaisa sūce, max d****** gaisa mērītājs un tmldz. Ar jaunas DI pirkšanu, domāju, nesteidzies. Ieteiktu sākt ar vietas, kur var uztaisīt pilnīgāku diagnostiku, apmeklēšanu ( tb -kur var nomērīt online parametrus). Tad arī sapratīsi, kas pie vainas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by mixeris »

Kādu sliktu vārdu tu Arni ierakstīji, ka ielika sarkanas zvaigznītes?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by Arnijs »

mixeris wrote:Kādu sliktu vārdu tu Arni ierakstīji, ka ielika sarkanas zvaigznītes?
A vai tad Tu neredzi? Ja rakstu d****** :mrgreen:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by Andreas »

Tas ir svaigs lasijums. Katru reizi pec diagnostikas kludu nodzesa. Klat nebiju kad vins veica diagnostiku, bet nu pagaidam nav bijis iemesla neticet viniem, lai gan nekadu super palidzibu arii nav sniegusi.
Trakakais ka nezina ko man ieteikt. Iesaka atstat auto un vini meginas meklet vainu, bet nevar apsolit, ka dienas laikaa atradis.
Meginasu pie SAAB dilera pec jaunaa gada aizbraukt, lai gan japapeta varbut ir kadas Ziemassvetku atlaides.
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by Andreas »

https://www.dropbox.com/s/itdtbm7p2u3xk67/IMAG0206.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Viens neveiksmes pilns sestdienas rīts. Cīņa ar apdrošināšanas kompānijām un advokāti utt., uz Lielās salas viss caur nepareizo vietu notiek, tiesa jāatzīst kā palīdzēt grib visi un visādi bet kad jāmaksā tad kaut kā visā laipnība beidzas.

Nepatīkami tas ka dodamies atvaļinājumā uz pāris nedēļām un tas viss process ir grūti iepauzejams, viņi grib turpināt, bet problēma tāda kā grib sazvanoties turpināt nevis pa epastu.
Tad jau manīs kā viss beigsies, pagaidām esmu diezgan zaudētājos jo avārijā iekluvu ne manas vainas dēļ, bet naudas ko piedāvā ir smieklīgi mazas.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by elmo »

Tā tak tikai skramba! Sarkanajam gan kapots uzlocīts! :mrgreen:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by edijs »

Līdzjūtības.. :(

Priekš Latvijas jau skāde tiešām maza - piekrāsot bamperi, ieliekt atpakaļ pagriezienu un aidā tālāk. Tak haube nav cietusi, ne? Kas ar labo spārnu? Pag, bet tas ir kā - piedāvā maz naudiņas? Viņiem nav tāda opcija kā piemums, ka vienkārši dzen uz servisu (kaut viņu norādītu) un viņi labo tā, lai auto ir sākotnējā, t.i. iepriekšējā paskatā?

Tāpēc jau tie sistie Saabi tādos kvantumos nāk no UK uz Latviju, jo remonti dārgi un apdrošināšanas lietas, kā tu saki, caur pakaļu kārtojas. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by Andreas »

Viņiem šeit ir sava pasaule, savi noteikumi.

Auto kas ir vecāks neatceros par cik precīzi gadiem biežāk noraksta nekā remontē. Mans auto iet uz norakstīšanu un iespēju remontēt viņi nepiedāvā. Es varu tikai izvēlēties vai saņemt naudu un atdot auto, vai arī paturēt naudu un saņemt mazāku summu. Neslēpšu, viņi piedāvā 1400 mārciņas auto atdodot prom vai par 280 mārciņam mazāk, ja vēlos auto paturēt. Pagaidām mēģinu izcīnīt lai vismaz 1600-1700 piedāvā pie iespējas, ka auto iet prom. Ir doma ka nekas nopietns tur nav un pietiktu ar bampera maiņu vai to ieklšējo trieciena materiālu nomaiņu, kā arī pagrieziena lukturis un tuvā gaisma. Paskatījos, ka detaļas nemaksā dārgi, vienīgi nomaiņa, bet tas arī noteikti nebūs traki.
Sarakstos ar viņiem utt, uzstāju, ka gribu vairāk, bet šie man saprintē bildes no populārākājām auto tirgošanas lapām un saka, ka piedāvā adekvātu summu.

Otra lieta kas man nepatīk, ir tāda, ka ja ir pilnā apdoršināšana (KASKO +OCTA) tad pie jebkura negadījuma viņi iet KASKO ceļu un man pēc tam ir jācīnās lai savu pašrisku dabūtu atpakaļ. Nav svarīgi esi vai neesi vainīgs, ja ir pilna apdrosīnāsana tad saremontēs un tad risinās visus jautājumus. TAs mazliet kaitina.
Būtībā ja iebrauc sistēmā, tad jau nav tik traki, tikai nepierastāk kā pie mums.

Policija arī kad atbaruca, tad neko nedarīja, tikai samainījāmies ar kontaktinformāciju un viss. Pašam bija jāzīmē un jāapraskta notikumus un jāsūta apdrošinātājam. Galvenais, ka šeit visu viņiem patīk risināt pa telefonu un minimāli pa pastu. Epasts vispār neeksistē.

Ai, aizbrauksim uz Latviju izvēdināsim galvas un tad ar jaunu sparu cīnīsimies par lielākām naudiņām. Esmu jau samierinājies, ka iztērēto summu nekad man nedabūt, līdz ar to ir doma auto varbūt dzīt uz LV un mainīt stūri, bet nu tur viss jāpakalkulē un jāpadomā vai ir vērts.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by elmo »

Es ņemtu tās 1200 mārciņas un labotu Latvijā vai Polijā. Vai arī atlikušo notirgotu daļās un paņemtu citu.

[ Post made via Android ] Image
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Post by edijs »

Pag, es pareizi sapratu - viņi auto novērtē uz 280 mārciņām? Labot negrasās, noraksta jebkurā gadījumā, bet tev dod 1400 poundus, ja auto savāc un 1120, ja auto paliek pie tevis? Vai kā? Tak par 1120 poundiem var sataisīt bamperi un lukturus.

Bet jobcik, par tādu sīkumu norakstīt auto... skarbi.

Lai gan - manu zaļo tak arī BTA piedāvāja norakstīt, kad man pakaļā ieklopēja fordelis. BTA darbinieks vēl pirms mana auto apskates atvēra ss.lv, uz ātru aci secināja, ka vidējā tirgus cena 91.gada 9000'šam Saabam ir aptuveni 500 lati un tā arī skaidrā tekstā teica - nuuu, tad 500 lati un norakstam, auto savācam mēs? Es čut ne uz pakaļas! :D Teicu, ka nekādā gadījumā, remontēsim un viss. Naudā, šķiet, izmaksāja 590 latus - pat, ja es to auto tāpat grasītos norakstīt, tāpat izdevīgāk, tak vēl pārsimts dabūtu, nododot šrotā. Bet nu, skaidrs, ka apdrošinātāju darbinieki neies tak iedziļināties katrā konkrētā gadījumā un rēķināt, cik kurā auto ieguldīts. Ja man kāds pagājušo ziemu būtu ieskrējis pakaļā Gazovijam un teiktu, ka dos par viņu 500 latus (arī 91.gada auto, 2.3, ok, neturbo, bet koža, ļitaki, utt.), es smaidīgs ņemtu naudu un teiku - savāciet to hlamu. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply