rzmzr wrote:Ja trasē ir taisni posmi ar lēzeniem līkumiem, neko tas nemaina, ja trase ir veiksmīgs mix's ar līkumiem un taisniem posmiem, ātrāks būs tas, kuram līdzi ieķērās semi-sliki ar mega bremzēm
Tās visas ir iedomas. Reālas iedomas.
Man ir neatregulēts T5.5 ar, labākajā gadījumā 190zs, miskastes riepas un ielas kluči. 1:45.01 biķerniekos. Un c900 ar minimālām piekares modifikācijām vadās krietni labāk par 9000, 9-3 un 9-5.
rzmzr wrote:Ja trasē ir taisni posmi ar lēzeniem līkumiem, neko tas nemaina, ja trase ir veiksmīgs mix's ar līkumiem un taisniem posmiem, ātrāks būs tas, kuram līdzi ieķērās semi-sliki ar mega bremzēm
Un c900 ar minimālām piekares modifikācijām vadās krietni labāk par 9000, 9-3 un 9-5.
Vot par 9-3 radās jautājums, vai runa ir par 9-3 Og vai 9-3ss. Ar ss var līkumu ņemt uz 110,kamēr ar 9-5 to pašu līkumu uz Max 80-90. Starpība ir milzīga. Ja vēl ar 9-3ss izveic šādas tādas modifikācijas, domāju ka 900og nav izredžu. Un te nav runa pat par 9-3 awd izpildījumā.
Bet esesietis ir tukls jaunietis Un FWD iet grūti, kad vajag vienlaicīgi novadīt daudz zs un nm uz asfalta, lai to tuklo miesu kustinātu. Un SAAB XWD īsti te nav palīgs, jo primāri nav domāts, lai n-to zs simtus novadītu uz asfalta - tikai tik, lai palīdzētu mājsaimniecei neiebraukt grāvī uz apledojuša ceļa
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
lawyer wrote:Bet esesietis ir tukls jaunietis Un FWD iet grūti, kad vajag vienlaicīgi novadīt daudz zs un nm uz asfalta, lai to tuklo miesu kustinātu. Un SAAB XWD īsti te nav palīgs, jo primāri nav domāts, lai n-to zs simtus novadītu uz asfalta - tikai tik, lai palīdzētu mājsaimniecei neiebraukt grāvī uz apledojuša ceļa
Tu pats sajēdz ko raksti? Asā līkumā Fwd priekša mēdz izslīdēt, bet ar Awd pie tāda paša ātruma nekas tāds nenotiks. Uz slapja vai slidena seguma šī atšķirība ir izteikta!
lawyer wrote:Bet esesietis ir tukls jaunietis Un FWD iet grūti, kad vajag vienlaicīgi novadīt daudz zs un nm uz asfalta, lai to tuklo miesu kustinātu. Un SAAB XWD īsti te nav palīgs, jo primāri nav domāts, lai n-to zs simtus novadītu uz asfalta - tikai tik, lai palīdzētu mājsaimniecei neiebraukt grāvī uz apledojuša ceļa
Tu pats sajēdz ko raksti? Asā līkumā Fwd priekša mēdz izslīdēt, bet ar Awd pie tāda paša ātruma nekas tāds nenotiks. Uz slapja vai slidena seguma šī atšķirība ir izteikta!
Nu bet par to jau arī ir runa - savākt auto, kad tas izslīd, un tas arī viss Tas nav nekāds aļa Subaru pastāvīgais 50:50 mehāniskais sadalījums pa asīm
P.S. Ne tuvu ne visi FWD stumj priekšu ārā līkumā (tā nav FWD pazīme) - man personīgi tas visvairāk nepatīk iekš 9-5 un 9-3og, 9-3ss nemanīju tādu noslieci
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Ķirurga kabinetā nebildējām - diez ko glīti šobrīd neizskatās. Tika domāts, ko darīt ar starpdzesētāju - tas, kas bija man, ir sapuvis pilnīgi Vai nu pasūtīsim jaunu aftermarket ķīnieti ar taisnajiem galiem vai arī no rokas uztaisīts tiks, ja cena būs pieņemama 9k starpdzesētāju neliksim dēļ galiem, jo tie trubu līkumi stipri tālu torčīs ārā un nevarēs aero kitu uzlikt
Attachments
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Lawyer, tikko šodien FBukā DO88 iepostēja, ka ražos c900 IC, lielu, ka 9000, tikai ar galiem uzreiz uz motortelpu orientētiem. Tagad skatos mājas lapā ka vēl nav. Paskaties viņu FB profilā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Būtu jāapauj 16" crosspoke diski ar lietus riepām. Tikai maza dilemma par izmēru - 205/45? 205/50? Kā es saprotu, 205 ir max platums, ko c900 arka var ietilpināt ar 9k disku?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
lawyer wrote:Būtu jāapauj 16" crosspoke diski ar lietus riepām. Tikai maza dilemma par izmēru - 205/45? 205/50? Kā es saprotu, 205 ir max platums, ko c900 arka var ietilpināt ar 9k disku?