Envoy 9-5 TiD Briedis
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Nu padalies, padalies, kotad tu lej priekš tiem inžektoriem. To pašu, ko var dabūt staķikā? Jāpamēģina man ar būs, moš brīnums notiek..
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Gan aprunātais 1.9 TiD, gan visi BMW dīzeļi jau padsmit gadus (visi ar "d" simbolu) izmanto common rail barošanas sistēmas. Tāpat tiem visiem ir EGR un SWIRL, un pēc noteikta gada arī DPF standartā. Neko tādu baigo tam 1.9 TiD nevar pievienot, lai tas pēkšņi kļūtu "modernāks". Varbūt vienīgi pjezoinžektorus BMW dīzeļu pamatā jau ir desmitiem gadu garumā iegūtais know-how, it īpaši rindas sešcilindrinieku būvē
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Kaifs braukt ar kārtīgu sešcilindru dīzeli, pat vairs prāts nenesās skaitīt santīmus tankštellē! Iemin un smaidi, kā grieze tevi iestumj krēslā!
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Pa brīvdienām 4 dienās noripināju 550km, vidējais ātrums tie paši 57km/h, bet dīzeļa patēriņš pēc kompīša bija patīkams 5.3 l/100km.
Tas gan maksimāli izmantojot kruīzu, pat pilsetā, tikko pārgāju uz kājas režīmu vidējāis lēkaja starp 5.4 un 5.5 .
Pēdejās 3 tankošanās reizes esmu pārbaudījis, ka kompīša dati sakrīt ar kalkulatoru.
Tas gan maksimāli izmantojot kruīzu, pat pilsetā, tikko pārgāju uz kājas režīmu vidējāis lēkaja starp 5.4 un 5.5 .
Pēdejās 3 tankošanās reizes esmu pārbaudījis, ka kompīša dati sakrīt ar kalkulatoru.
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Nu man vajadzētu būt līdzīgi, tikai par 1l vairāk, ņemot vērā, ka tomāts. Bet šobrīd nez kāpēc tā nav..ZingZeng wrote:Pa brīvdienām 4 dienās noripināju 550km, vidējais ātrums tie paši 57km/h, bet dīzeļa patēriņš pēc kompīša bija patīkams 5.3 l/100km.
Tas gan maksimāli izmantojot kruīzu, pat pilsetā, tikko pārgāju uz kājas režīmu vidējāis lēkaja starp 5.4 un 5.5 .
Pēdejās 3 tankošanās reizes esmu pārbaudījis, ka kompīša dati sakrīt ar kalkulatoru.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
ZingZeng sēž uz piedevām!
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
To es zinu. Tu lej to pašu, ko ZingZeng, vai ko citu?
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Kad Tu brauc garāku gabalu, noreseto SID un paskaties, cik ēd tīri tikai pa šoseju pie kādiem 100km/h, tad arī varēs objektīvāk salīdzināt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Manējam aina šāda:
Resetots pirms: 4900km
Vidējais ātrums: 47km/h
SID rādījums : 7.6L/100km
Reāli: +0.4L = ~8L/100km
Fuel log dati no 09.2014 - 05.2015
MAX patēriņš: 8.61
MIN patēriņš: 6.94
Pildīts tikai Neste
Braucamais: 9-5 Estate 1.9TiD + Hirsch + tomāts
Resetots pirms: 4900km
Vidējais ātrums: 47km/h
SID rādījums : 7.6L/100km
Reāli: +0.4L = ~8L/100km
Fuel log dati no 09.2014 - 05.2015
MAX patēriņš: 8.61
MIN patēriņš: 6.94
Pildīts tikai Neste
Braucamais: 9-5 Estate 1.9TiD + Hirsch + tomāts
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Nu tas, manuprāt, arī izklausās par kapeiku vairāk, kā vajadzētu būt. 7.6 varētu būt ok, 8 man izklausās par daudz. Vismaz man sākumā bija mazāk. Varētu jau domāt, ka braukšanas stils kaut ko ietekmē, bet mans novērojums ir, ka pie vienāda vidējā ātruma, vidējais patēriņš arī praktiski neatšķiras, neatkarīgi no braukšanas stila.
Tev viņš jau pie iegādes bija Hiršs, vai ir čipots? Un DPFs ir iekšā, vai jau izrauts?
Tev viņš jau pie iegādes bija Hiršs, vai ir čipots? Un DPFs ir iekšā, vai jau izrauts?
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Ar ziemenēm (195/65 15") patēriņš bija mazāks nekā tagad ar vasarenēm (225/45 un 235/45 17")
turējās nedaudz virs 7L
Es vēl savu patēriņu norakstu uz, iespējams, mazliet gļukainu tomātu
Hiršu jau iegādājos, DPFs un EGR vēl vietā, SWIRLs nobloķēts
Vajadzētu ar Tevi BEIDZOT satikties un paprovēt tava agregāta tomātkārbu!
turējās nedaudz virs 7L
Es vēl savu patēriņu norakstu uz, iespējams, mazliet gļukainu tomātu
Hiršu jau iegādājos, DPFs un EGR vēl vietā, SWIRLs nobloķēts
Vajadzētu ar Tevi BEIDZOT satikties un paprovēt tava agregāta tomātkārbu!
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Pagaidi, kad es savu nočipošu. Bija doma tikt uz nākamo nedēļu, bet izskatās, ka ArTehā mani negaida
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Vai tad tagad Arteh čipo 9-5 dīzeļus? Tur kaut kāds dārgs pribambass bija vajadzīgs, atšķirībā no 9-3.
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Par pribambasu nezinu, bet ir jājauc vaļā bloks un jālodējas klāt un auto, kā jau teicu, jāatstāj uz 3 dienām. Esmu pierakstīts uz nākamo pirmdienu.
Tad, kad šitais būs paveikts, tad arī atsākšu pētīt patēriņus.
Tad, kad šitais būs paveikts, tad arī atsākšu pētīt patēriņus.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Pēc tam jau varēs arī skaitīt turbīnu patēriņu
eeKa, ja SID nav resetots 4900 km, tad saprast, cik tad īsti kādos režīmos patērē, ir ļoti grūti
eeKa, ja SID nav resetots 4900 km, tad saprast, cik tad īsti kādos režīmos patērē, ir ļoti grūti
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever