Envoy 9-5 TiD Briedis

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by chippy »

Vakar uzmontēju jaunas Falken FK453 235/45/R17. Braukšana daudz komfortablāka un spolēšana "eSā" nav tik izteikta kā ar Falken FK452 225/45/R17.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by elmo »

Kas jums tie par monstriem kas spolē? Man vispār nespolē! :-(
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by envoy »

Pāršķirstīju šodien beidzot pamācību un joprojām nav skaidrs, kā iedarbināt webasto. Sildītājs auto ir iekšā jau no komplektēšanas brīža un darbināms ar standarta pogām, bet vienīgais, ko līdz šim esmu atradis, spaidot info pogu uz stūres, ir uzraksts Heater OFF. Kā viņu dabūt ON, nepielec, nemaz nerunājot par kaut kādu programmēšanu, lai šis sāk sildīt noteiktā laikā.

Pagājušo nedēļu paviesojos ArTeh. Aizmugures bremzes un vēl visādi nieki savesti kārtībā - ACC gļuks, ļurīgais pagrieziena slēdzis, grabošais vp logs (kāds bija izmetis gumiju) un vēl šis tas. Notrūkusī trosīte, kas regulē muguras balsta izliekumu, maksā virs 80 EUR. Nu paldies.

Kompis ik pa laikam izmet kādu jocīgu kļūdu (ne uz paneļa. Tādu, ko var nolasīt servisā). Pagaidām viss tika nomests, skaitīsies, kas būs pēc laiciņa. Pēc kļūdu dzēšanas auto tukšgaitā rūc krietni mierīgāk un nevibrē. Sajūta jau stipri tuvu benzīnniekam. Un lec arī labāk (ātrāk).
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by Aigars »

ACC gļuks, ļurīgais pagrieziena slēdzis, grabošais vp logs (kāds bija izmetis gumiju)

Kas tieshi par ACC gljuku Tev bija un, kas ir vp logs?
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by envoy »

Bija kļūda komunikācijā ar saules sensoru (vai salona temperatūras sensoru. Neatceros. Nekas īpašs, dzīvot netraucēja). Vadītāja puse :-D
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by envoy »

Nu tā, ir izbraukta tukša bāka un patēriņš gan kompī, gan pēc aprēķina sanāk ~ 7.3l. Lielākoties gan ir braukts pa šoseju, tā ka es neteiktu, ka baigi ekonomiski, bet par 200+ km vairāk ar vienu bāku tomēr ir nobraukts salīdzinot ar 2.0t benzīnmanuāli. Vidējais ātrums spidometrā rāda 46kmh. Mīcoties pa pilsētu, manuprāt parasti ir ~ 10kmh mazāk.
Rādītāji stipri tālu no ZingZeng manuāļa, bet ņemot vērā, ka tas pa gadu nobraucis 40k km, tad pieņemu, ka pa šoseju tiek braukts vēl vairāk, nekā to daru es.
Bet tas viss pupu mizas, galvenais ka komforts un iet lopā. :-D

Sestdien savukārt paskatījos "5th Gear", kur tika paņemts VW Corrado, kuram no rūpnīcas bija jābūt 190 ZS. Auto tika uzlikts uz stenda un secināts, ka ir palikuši ~ 175 zs. Tad nu džeks ķērās atjaunot aizbēgušos kumeļus. Visas tās darbības ar filtriem, svecēm utt mani maz interesē (kaut gan tās nostrādāja), to es tāpat daru regulāri. Kas mani pārsteidza, tad pirmā lieta bija kkāda degvielas sistēmas attīrītāja ieliešana bākā, kas, pēc bākas izbraukšanas, atdeva atpakaļ ap 6 zs! Es tā pa ausu galam klausījos un skatījos, bet, cik atceros, netika reklamēts konkrēts līdzeklis. Jā jā, šitā tēma jau te ziljons reižu ir apspriesta, autoražotāji bezmaz neiesaka un degvielas ražotāji jau tāpat pievieno piedevas, kas dara to pašu... Bet es atkal esmu nonācis pie jautājuma - tad kāpēc tas zaņķis bija tik iedarbīgs!?

Edit: atradu sižetu http://youtu.be/WQN-0zvZNbY" onclick="window.open(this.href);return false;
Tomēr ir reklāma, bet tik un tā liek sarosīties. :-D
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by elmo »

Kas tad nu, dīzels vairs neiet!? :mrgreen:

Tikai esi uzmanīgs ar tiem degvielas sistēmas tīrītājiem, ka neiztīra bākas biezumus un nesadzen to visu zampu sprauslās un citās šaurās vietās! ;-)
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by envoy »

Nu, principā es netaisos viņu liet, bet interesanti palika. :mrgreen:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by lawyer »

Priekš tomāta patēriņš OK, manuālim būtu par litru mazāk :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;-)
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by tranquillo »

Bija rīcībā A8 D3 3.0D facelift, kurš tika vests pie A8 fanāta uz servisiem un apkopēm un kurš arī vairākus gadus strādāja dīzeļa centrā. Viņš stipri ieteica lietot piedevas. Kā nu ne, tagad ņemu dīzeļdegvielu par vairumtirdzniecības cenām un redzu, kas par musli tek no cisternas ārā... Bail pat liet bākā
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by andrejsb »

envoy wrote:Nu tā, ir izbraukta tukša bāka un patēriņš gan kompī, gan pēc aprēķina sanāk ~ 7.3l. Lielākoties gan ir braukts pa šoseju
Benža ar tomātu būtu ~9 litri. Gāze 11. Secinājums - ja izvēlas ar vēsu prātu un nav prasības pēc 250+ zs - dīzelis ir pareizā izēle.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by andrejsb »

lawyer wrote:Priekš tomāta patēriņš OK, manuālim būtu par litru mazāk :roll:
Pa šoseju kruizējot, starpība būtu minimāla.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by elmo »

andrejsb wrote:
envoy wrote:Nu tā, ir izbraukta tukša bāka un patēriņš gan kompī, gan pēc aprēķina sanāk ~ 7.3l. Lielākoties gan ir braukts pa šoseju
Benža ar tomātu būtu ~9 litri. Gāze 11. Secinājums - ja izvēlas ar vēsu prātu un nav prasības pēc 250+ zs - dīzelis ir pareizā izēle.
7,3 x1,2=8,76
9x1,4=12,6
11x0,6=6,6

Ar vēsu prātu! ;-)
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by andrejsb »

elmo wrote:
andrejsb wrote:
envoy wrote:Nu tā, ir izbraukta tukša bāka un patēriņš gan kompī, gan pēc aprēķina sanāk ~ 7.3l. Lielākoties gan ir braukts pa šoseju
Benža ar tomātu būtu ~9 litri. Gāze 11. Secinājums - ja izvēlas ar vēsu prātu un nav prasības pēc 250+ zs - dīzelis ir pareizā izēle.
7,3 x1,2=8,76
9x1,4=12,6
11x0,6=6,6

Ar vēsu prātu! ;-)
Nu jā, tieši tā 8.76 - 6.6 = 2.16e ietaupījums uz 100Km, tikai gāze vs dīzelis.
Ejam tālāk, vēl no tā cipara jānoņem 1 litrs benžas kas notērējās dzinēju uzsildot 8.76 - 6.6 - 1,4 = 0.76.
Ar vēsu prātu dīzelis vs gāze - 0,76!!!
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Envoy 9-5 TiD gulbis

Post by elmo »

Startējot paturi gāzes pogu un benzīna patēriņš iekuram būs apaļa nulle! Ziemā gan tas neiet cauri! :-D
Ar vēsu prātu jārēķina arī dīzeļa remonti VS benzīns/gāze.
Egr vārsti, visādi ieplūdes kolektori, augstspiediena sūkņi, sprauslas, cieto daļiņu filtri uc. ;-)
Post Reply