Envoy 9-5 TiD Briedis
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Mani maz uztrauc litrs zupas uz 100 km. Lai nu paliek dzinēju remontu izmaksas, negribu uzsākt krusta karus svešā topikā, bet dīzeļzupas patēriņš 9-5 vagonam ar automātisko kārbu man patīk.
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Rēķinā, ka tas patēriņš bija tikko atgriežoties no laukiem. Tiklīdz atkal drusku pabraukā pa pilsētu, tā sāk tuvoties 8l. Bet apaļi 8l vidējais laikam vēl nevienā brīdī nav bijis. Es domāju, ja spidometrā vidējais ātrums būtu ~ 36 kmh, tad patēriņš būtu stabili 9l, bet gan jau tas kaut kad būs redzams praksē.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
7,3 x1,2=8,76
9x1,4=12,6
11x0,6=6,6
Ar vēsu prātu! [/quote]
Nu jā, tieši tā 8.76 - 6.6 = 2.16e ietaupījums uz 100Km, tikai gāze vs dīzelis.
Ejam tālāk, vēl no tā cipara jānoņem 1 litrs benžas kas notērējās dzinēju uzsildot 8.76 - 6.6 - 1,4 = 0.76.
Ar vēsu prātu dīzelis vs gāze - 0,76!!![/quote]
Tad vēl ar vēsu pratu paturam prātā gāzes iekārtas uzstādīšanu un tā pie nemainīgām degvielas cenām mums atmaksāsies pie kādiem 90K km vs dīzelis. Tā kā noteikti auto ir bijis pirkts lietots, pa šiem 90K km būs arī nomainīta motora ķēde, bet dīzelim siksna, piedevām abiem būs veiktas 9 apkopes, kas pēc maniem aprēķiniem, zinot, ka dīzeļa apkope ir par 30% dārgāka nekā benzīnam tomēr galarezultātā dod eur516 par labu dīzelim.
Matemātika:
Gāzes iekārta ap eur685.00, salīdzinot ar dīzeli ekonomija uz 100km ir eur0.76 par labu gāzei. Iekārta atmaksājas pēc 685/0.76x100=90131.58km.
Ķēdes maiņa ap eur655.00
Servisa apkopes 9 x eur134.00 = eur1206.00
Kopā benzīn gāzes auto pa 90K km = eur 2546.00
Dīzeļa siksnas maiņa ap eur230.00
Servisa apkopes 9 x eur200 = eur1800.00
Kopā dīzeļauto pa 90K km = eur2030.00
9x1,4=12,6
11x0,6=6,6
Ar vēsu prātu! [/quote]
Nu jā, tieši tā 8.76 - 6.6 = 2.16e ietaupījums uz 100Km, tikai gāze vs dīzelis.
Ejam tālāk, vēl no tā cipara jānoņem 1 litrs benžas kas notērējās dzinēju uzsildot 8.76 - 6.6 - 1,4 = 0.76.
Ar vēsu prātu dīzelis vs gāze - 0,76!!![/quote]
Tad vēl ar vēsu pratu paturam prātā gāzes iekārtas uzstādīšanu un tā pie nemainīgām degvielas cenām mums atmaksāsies pie kādiem 90K km vs dīzelis. Tā kā noteikti auto ir bijis pirkts lietots, pa šiem 90K km būs arī nomainīta motora ķēde, bet dīzelim siksna, piedevām abiem būs veiktas 9 apkopes, kas pēc maniem aprēķiniem, zinot, ka dīzeļa apkope ir par 30% dārgāka nekā benzīnam tomēr galarezultātā dod eur516 par labu dīzelim.
Matemātika:
Gāzes iekārta ap eur685.00, salīdzinot ar dīzeli ekonomija uz 100km ir eur0.76 par labu gāzei. Iekārta atmaksājas pēc 685/0.76x100=90131.58km.
Ķēdes maiņa ap eur655.00
Servisa apkopes 9 x eur134.00 = eur1206.00
Kopā benzīn gāzes auto pa 90K km = eur 2546.00
Dīzeļa siksnas maiņa ap eur230.00
Servisa apkopes 9 x eur200 = eur1800.00
Kopā dīzeļauto pa 90K km = eur2030.00
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Man pēc pēdējās apkopes, kad nomainīja visus filtrus (arī degvielas, kas iepriekš bija piemirsts mainīt) un eļļu + atkārtoti saregulēja riteņu ģeometriju patēriņš atgriezās ierastajos 5.9 l/100km, pirms tam turējās ap 6.1 . Auto iet kā bitīte.envoy wrote:Rēķinā, ka tas patēriņš bija tikko atgriežoties no laukiem. Tiklīdz atkal drusku pabraukā pa pilsētu, tā sāk tuvoties 8l. Bet apaļi 8l vidējais laikam vēl nevienā brīdī nav bijis. Es domāju, ja spidometrā vidējais ātrums būtu ~ 36 kmh, tad patēriņš būtu stabili 9l, bet gan jau tas kaut kad būs redzams praksē.
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Atvainojiet, kungi, bet man šī patēriņa rēķināšana aiz komata atgādina leģendāro VWFanu.
Lai novērtētu auto stāvokli un piefiksētu, vai nav kāda problēma uzradusies - jā, var izveikt testus līdzīgos apstākļos, pavērot patēriņa atšķirības. Bet pētīt visu laiku un vēl ar šādu precizitāti iekļaut aprēķinos - huh, sarežgīti. Ne visus remontus var paredzēt un, kā smejies, viens dārgāks neplānotais remonts var pamatīgi izbojāt visu ekonomisko pamatojumu. Un tādā brīdī vairs nebūs svarīgi, vai bija 5.8, vai 6.4.
Nav tā, ka, zemapziņā iedēstot vēlamo auto patēriņu, vienlaikus arī kāja paliek vieglāka? Prasu, jo pats esmu pētījis, pie uzpildes resetojis, salīdzinājis paneļa rādījumus ar reālo patēriņu, utt. Tas viss rezultējās tajā, ka vairs nebrauc tā ar platu smaidu, bet gan pētot paneļa rādījumus un neviļus satraucoties, ka tik šodien neuzkāpj par 0.1 uz augšu, jo jau nedēļu turās uz tik smukiem 8.3.
Lai novērtētu auto stāvokli un piefiksētu, vai nav kāda problēma uzradusies - jā, var izveikt testus līdzīgos apstākļos, pavērot patēriņa atšķirības. Bet pētīt visu laiku un vēl ar šādu precizitāti iekļaut aprēķinos - huh, sarežgīti. Ne visus remontus var paredzēt un, kā smejies, viens dārgāks neplānotais remonts var pamatīgi izbojāt visu ekonomisko pamatojumu. Un tādā brīdī vairs nebūs svarīgi, vai bija 5.8, vai 6.4.
Nav tā, ka, zemapziņā iedēstot vēlamo auto patēriņu, vienlaikus arī kāja paliek vieglāka? Prasu, jo pats esmu pētījis, pie uzpildes resetojis, salīdzinājis paneļa rādījumus ar reālo patēriņu, utt. Tas viss rezultējās tajā, ka vairs nebrauc tā ar platu smaidu, bet gan pētot paneļa rādījumus un neviļus satraucoties, ka tik šodien neuzkāpj par 0.1 uz augšu, jo jau nedēļu turās uz tik smukiem 8.3.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Es arī, godīgi sakot, neplānoju īpaši sekot tiem rādītājiem. Tagad uzpildot pilnu bāku jau vairs neko neresetoju. Vnk auto tikko iegādāts un gribējās paskatīties un salīdzināt.
ZingZeng, cik tev kompis rāda vidējo ātrumu?
ZingZeng, cik tev kompis rāda vidējo ātrumu?
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Dīzelim par labu runā vēl divi būtiski aspekti - nobraukums, kas pa šoseju pārsniedz 1000 km ar vienu bāku, un tas, ka dīzeli pārdod visur, kur vien ar to dīzeli var aizbraukt uz mūsu planētas.
Bēdīgi jau ir tas, ka Saab dīzeļu niķiem pretī var nolikt drausmīgu sarakstu ar Saab benzīnnieku niķiem, kuru novēršana prasa vnk neadekvātus finanšu resursus (DI kasete, ķēdes maiņa, elektroniskā drosele utt. utjpr.)
Jēgu likt gāzi, lai ietaupītu, es saredzu tikai uzticamos r4 (lai nebūtu jāmaksā par papildus inžektoriem dzinējiem ar vairāk cilindriem - taupām taču!) benzīnniekos (Saab modernos H dzinējus par tādiem nekādi nevar nosaukt) ar pietiekamu jaudu, piemēram, Toyota Avensis 2.4, Honda Accord 2.4
Bēdīgi jau ir tas, ka Saab dīzeļu niķiem pretī var nolikt drausmīgu sarakstu ar Saab benzīnnieku niķiem, kuru novēršana prasa vnk neadekvātus finanšu resursus (DI kasete, ķēdes maiņa, elektroniskā drosele utt. utjpr.)
Jēgu likt gāzi, lai ietaupītu, es saredzu tikai uzticamos r4 (lai nebūtu jāmaksā par papildus inžektoriem dzinējiem ar vairāk cilindriem - taupām taču!) benzīnniekos (Saab modernos H dzinējus par tādiem nekādi nevar nosaukt) ar pietiekamu jaudu, piemēram, Toyota Avensis 2.4, Honda Accord 2.4
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Ja pareizi saprotu, tad vislabāk ekonomija izpaužas, ja to gāzes plīti stūķē virsū atmo dzinējiem, tad gāzes patēriņš vien kādu litru lielāks salīdzīnājumā ar benžu.
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Vidējais ātrums 47km/h.envoy wrote:Es arī, godīgi sakot, neplānoju īpaši sekot tiem rādītājiem. Tagad uzpildot pilnu bāku jau vairs neko neresetoju. Vnk auto tikko iegādāts un gribējās paskatīties un salīdzināt.
ZingZeng, cik tev kompis rāda vidējo ātrumu?
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Edij, tādeļ jau tiek salīdzinātas tikai atšķirīgās lietas, jo pārējais tiem auto ir vienāds, nav atšķirība vai riteņa gultnis nojuks gāzetam vai dīzeļa auto.edijs wrote:Atvainojiet, kungi, bet man šī patēriņa rēķināšana aiz komata atgādina leģendāro VWFanu.
Lai novērtētu auto stāvokli un piefiksētu, vai nav kāda problēma uzradusies - jā, var izveikt testus līdzīgos apstākļos, pavērot patēriņa atšķirības. Bet pētīt visu laiku un vēl ar šādu precizitāti iekļaut aprēķinos - huh, sarežgīti. Ne visus remontus var paredzēt un, kā smejies, viens dārgāks neplānotais remonts var pamatīgi izbojāt visu ekonomisko pamatojumu. Un tādā brīdī vairs nebūs svarīgi, vai bija 5.8, vai 6.4.
Nav tā, ka, zemapziņā iedēstot vēlamo auto patēriņu, vienlaikus arī kāja paliek vieglāka? Prasu, jo pats esmu pētījis, pie uzpildes resetojis, salīdzinājis paneļa rādījumus ar reālo patēriņu, utt. Tas viss rezultējās tajā, ka vairs nebrauc tā ar platu smaidu, bet gan pētot paneļa rādījumus un neviļus satraucoties, ka tik šodien neuzkāpj par 0.1 uz augšu, jo jau nedēļu turās uz tik smukiem 8.3.
Vienkārši veicot paplašinātu salīdzinājumu, kas nav balstīts tikai uz degvielas patēriņu, gāzes izdevīgums krietni sarūk. Bet tas protams ir attiecināms tikai uz 9-5 un 9-3, jo 9-7, 9-4, 9-2, 9000, 900, 99, 97, 96, 95, 93, 92 dīzeļa versijas nepastāv.
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Kā tiem dīzeļiem ziemā ar siltumu? Nav pa štuku jāliek avtonomka, lai neklabinātos?
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Jā, ziemā motors uzsilst krietni lēnāk, attiecīgi arī salonā siltāks paliek vēlāk. Man personīgi nav Webasto. Motors optimālajā darba temperatūrā pagājušo ziemu aukstākajās dienās nonaca pēc kādām 15-20 minūtēm.
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Nu jā, fakts, ka šajā ziņā dīzeļdzinēji zaudē. Webastas lielākai daļai lietotu auto arī beigtas...
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Atkarīgs no tā, kā sanāk braukt - ja pēc starta uzreiz iesēdies korķī (parasti tā ir, braucot no darba pīķa stundā), tad ir bēdīgi, bet ja brauc kaut vai uz 40-50 km/h, tad vairāk par 10 min. uz silto gaisu nav jāgaida, ja arī ir -15 C ārāelmo wrote:Kā tiem dīzeļiem ziemā ar siltumu? Nav pa štuku jāliek avtonomka, lai neklabinātos?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Envoy 9-5 TiD gulbis
Nu tas ir mans gadījums, man tikai korķi!
Značit vajag webasto, jo pierasts ka benzīns jau pēc 2 minūtēm sutina.
Značit vajag webasto, jo pierasts ka benzīns jau pēc 2 minūtēm sutina.