OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Labi, ka tu šajā situācijā vēl smaidi
Last edited by Aigars on Thu May 23, 2019 4:24 pm, edited 1 time in total.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Oskar! Nezinu vai tas tevi nomierinas vai ne, bet....janvari savam ari mainiju spraratu un sajugu un parejas lerpstas ap to. Ok, man par daziem zirgiem mazak ka tev un Nm nedaudz mazak ari. Bet...ceturtaja roba, ja grida iespied no 60kmh, var nedaudz just, ka ari slid sajugs. Komplekts ari no tevis piemineta Sachsa. Fox kad chipoja, bridinaja, ka uz stock dzelzhiem, pedejo sulu visu laiku nav velams spiest ara no ta 1.9tid. Zinot tevi un ari mani, patik visu laiku, ka krieviski saka "dubasit"
un ko tad mes brinamies? 
Par kupesanu-kartigi parbaudi visus patrubokus (gan silikona, gan plastmasas) gan jau kautkada shkirba kautkur ir. Kad nekup, gan jau ar ellu un kvepiem, tas caurums aizdirsas ciet
tas ta...vieglakaja un letakaja varianta 
Turi buru! You can do it!!! Peace!
Par kupesanu-kartigi parbaudi visus patrubokus (gan silikona, gan plastmasas) gan jau kautkada shkirba kautkur ir. Kad nekup, gan jau ar ellu un kvepiem, tas caurums aizdirsas ciet
Turi buru! You can do it!!! Peace!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Ja tu saki ka jāpielej 50 g šķidruma un tas palīdz uz 2 nedēļām, tad es domāju ka problēma tu pats esi tagad pateicis. šķidrumam no bačokā nekur nav jāpazūd.
Ja ar tomēr sajūgs ir nodilis, domāju tur nav vainīgs Sach ražotājs, liec kaut vai Luk, Oem vai kādu citu, jo mazums tu viņu par mazs pieslīpēji (tauta runā ka esot ļoti veselīgi to pirmās dienas/nedēļas lēnām pasaudzēt lai piestrādājas, cik patiesības tajā nezinu).
Nu un otrs, ja tavs uzliktais sajūgs ir domāts līdz 500 nm, un ja tev ir nedaudz vairāk (un es zinu, ka Tev arī tiešām tie nm tik cik raksti) un zinot kā tev pietiek bieži pabraukt

, tad iespējams, ka tas nabags jau tiešām nodila.
Bet tu neuztraucies, tiem pašiem blakus boksa bumeriem pacelt tik daudz procentuāli jaudu/griezi no stock parametriem maksā daudz vairāk, kā Tev.
Par stockā uzreiz jaudīgāka auto iegādi..tas jau cits jautājums ar saviem +/-.
Bet nu galvu augšā, Oskar, tie ir sīkumi
Ja Tev vieglāk kļūs, tad man arī uz Biķernieku apli 95% neviens no SAAB nebūs gatavs, un ja tev tas nomierinās, es kādu vakaru pieripošu un pastāstīšu par savām izmaksām
Ja ar tomēr sajūgs ir nodilis, domāju tur nav vainīgs Sach ražotājs, liec kaut vai Luk, Oem vai kādu citu, jo mazums tu viņu par mazs pieslīpēji (tauta runā ka esot ļoti veselīgi to pirmās dienas/nedēļas lēnām pasaudzēt lai piestrādājas, cik patiesības tajā nezinu).
Nu un otrs, ja tavs uzliktais sajūgs ir domāts līdz 500 nm, un ja tev ir nedaudz vairāk (un es zinu, ka Tev arī tiešām tie nm tik cik raksti) un zinot kā tev pietiek bieži pabraukt
Bet tu neuztraucies, tiem pašiem blakus boksa bumeriem pacelt tik daudz procentuāli jaudu/griezi no stock parametriem maksā daudz vairāk, kā Tev.
Par stockā uzreiz jaudīgāka auto iegādi..tas jau cits jautājums ar saviem +/-.
Bet nu galvu augšā, Oskar, tie ir sīkumi
Ja Tev vieglāk kļūs, tad man arī uz Biķernieku apli 95% neviens no SAAB nebūs gatavs, un ja tev tas nomierinās, es kādu vakaru pieripošu un pastāstīšu par savām izmaksām
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
paldies Vilks par piedāvājumu, tikko atpakaļgaitā.... ieliku vārtos, bampers un diffuzors %%^&&&
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
No Lawyera pielipa?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Oskar, Tev tak jau bija beha, un biji priecīgs tikt no viņas vaļā, tāpat kā Lawyer! Tagad atkal gribās Behu? 
PS: kā jau tev vienreiz teicu, sāc vīlēt SAABU un nespēsi grūst naudu tajā melnajā caurumā!
PS: kā jau tev vienreiz teicu, sāc vīlēt SAABU un nespēsi grūst naudu tajā melnajā caurumā!
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Tādēļ es nevīlēju ikdienas auto
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Osi, Tev vajag pārdot esošo SAAB'u, nopirkt citu stock un atrast citu hobiju
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Kāda Tev vīlēšana, Tev pat stok BNV un 9-5 izjuka
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag 
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Oskar, Tu noslogoji sajūgu, nosacīti uz 95% neatstājot rezervi. Citu dzelžu dēļ sajūgs tika pāslogots par pieļaujamiem rūpnīcas % (līdz iestājās visādi motora aizsardzības algoritmi).. Ko tad Tu gribi? Tu pārslogoji mezglu, saņēmi arī kkādu vainu tajā. Nākamreiz būsi grudrāks un netaupīsi tur kur nevajag
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag 
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Čau, visiem!
Ļoti sen nekas nav rakstīts un pat nezinu ar ko sākt.
Ar Saabu drīz būs pavadīti jau 4 gadi. Vasaras sākumā ieliku pilnīgi jaunas miglas ar Osram Cool Blue Intense lampiņām, kā arī nomainīju Xenona lampas pret Osram Cool Blue Intense. Spīd ļoti gaiši. Uz visiem priekšējiem lukturiem un miglām uzlīmēta aizsardzības plēve.
Un laikam pats svarīgākais, Saabs tagad ir vēl mazliet uzvīlēts.
Jā, pēc ilgiem gadiem un dziļām pārdomām, izvēlējos taisīt hibrīda turbīnu ar pilnīgu custom risinājumu. Lai jauno turbīnu uzliktu, paralēli bija jaiegādājas lielāks 80mm maf, cita gaisa filtra kaste un 4 map bar sensors.
Intercoolers bija, gatava degvielas sistēma bija, viss liekais izravēts bija, pietrūka boosta.
Tagad ir uzstādīta turbīna GT2056 billet(60 extended tips), stock 1749 vietā. Turbīnas pārbūvi veica Turbomotors, uzstādīts customizēds lielāks gliemezis, slīpēts kolektors. Liels paldies par Turbīnas uzlikšanu, FMIC trubu pārtaisīšanu Vilkam, kā arī Igoram no Turbomotors par šo turbīnas risinājumu. Vislielākais paldies biedram Fox par padomu, tehnisko atbalstu, čipošanu un visu, kas palīdzēts darīt ar wagonu šo gadu laikā.
Jā, sākotnējais plāns - iegādāties ekonomisku ģimenes universāli ir izgāzies, bet tikai daļēji, jo viņš ir joprojām ekonomisks braucot mierīgi, bet tagad ar šo setupu dodot virsū degvielas rezerves krīt strauji
Brauc aizraujoši, ir jāpierod pie jaunās boost/ kārbas pārnesuma/ rpm izvēles. Tagad pūš stabili līdz 5000+ rpm.
Esmu apmierināts un nebiju gaidījis šādu rezultātu, kaut arī viss tika loģiski plānots, lai tieši arī dabūtu šādu jaudu. Matemātika un cilvēku pieredze tomēr strādā
Uz nākamo vasaru būs jaizmēģina semi slick. Par kaut kādām sekundēm šobrīd neko komentēt nemācēšu, jo ir jāpierod pie auto un iespējams jāveic vēl pāris uzlabojumi.
Jaudas stenda rādījums: 281 zs, 591 NM. Jeb + 51 zs + 85 NM pēdējam setup un ar daudz garāku līkni. Šis ir ļoti ievērojams pieaugums.
Braukt ir interesanti, jo tagad saabs +- kategorijā 335d, 335i, 3.0d+ chip utt.
1.9 tid tagad ir vēl lielāks sleeper
Izpūtēju skaņa ir fenomenāli izmainījusies
https://www.youtube.com/watch?v=VnBOt0ovZeg
Ļoti sen nekas nav rakstīts un pat nezinu ar ko sākt.
Ar Saabu drīz būs pavadīti jau 4 gadi. Vasaras sākumā ieliku pilnīgi jaunas miglas ar Osram Cool Blue Intense lampiņām, kā arī nomainīju Xenona lampas pret Osram Cool Blue Intense. Spīd ļoti gaiši. Uz visiem priekšējiem lukturiem un miglām uzlīmēta aizsardzības plēve.
Un laikam pats svarīgākais, Saabs tagad ir vēl mazliet uzvīlēts.
Jā, pēc ilgiem gadiem un dziļām pārdomām, izvēlējos taisīt hibrīda turbīnu ar pilnīgu custom risinājumu. Lai jauno turbīnu uzliktu, paralēli bija jaiegādājas lielāks 80mm maf, cita gaisa filtra kaste un 4 map bar sensors.
Intercoolers bija, gatava degvielas sistēma bija, viss liekais izravēts bija, pietrūka boosta.
Tagad ir uzstādīta turbīna GT2056 billet(60 extended tips), stock 1749 vietā. Turbīnas pārbūvi veica Turbomotors, uzstādīts customizēds lielāks gliemezis, slīpēts kolektors. Liels paldies par Turbīnas uzlikšanu, FMIC trubu pārtaisīšanu Vilkam, kā arī Igoram no Turbomotors par šo turbīnas risinājumu. Vislielākais paldies biedram Fox par padomu, tehnisko atbalstu, čipošanu un visu, kas palīdzēts darīt ar wagonu šo gadu laikā.
Jā, sākotnējais plāns - iegādāties ekonomisku ģimenes universāli ir izgāzies, bet tikai daļēji, jo viņš ir joprojām ekonomisks braucot mierīgi, bet tagad ar šo setupu dodot virsū degvielas rezerves krīt strauji
Brauc aizraujoši, ir jāpierod pie jaunās boost/ kārbas pārnesuma/ rpm izvēles. Tagad pūš stabili līdz 5000+ rpm.
Esmu apmierināts un nebiju gaidījis šādu rezultātu, kaut arī viss tika loģiski plānots, lai tieši arī dabūtu šādu jaudu. Matemātika un cilvēku pieredze tomēr strādā
Jaudas stenda rādījums: 281 zs, 591 NM. Jeb + 51 zs + 85 NM pēdējam setup un ar daudz garāku līkni. Šis ir ļoti ievērojams pieaugums.
Braukt ir interesanti, jo tagad saabs +- kategorijā 335d, 335i, 3.0d+ chip utt.
1.9 tid tagad ir vēl lielāks sleeper
Izpūtēju skaņa ir fenomenāli izmainījusies
https://www.youtube.com/watch?v=VnBOt0ovZeg
Last edited by OSC on Fri Feb 03, 2023 7:21 pm, edited 6 times in total.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Vēl pāris foto
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv