Es tak saku, kad tas bija 2005 gadā - cenas ui kā bija citas...dzervens wrote:Bārda un aptuveni cik kas maksaja ar nevar uzrakstīt?
Bet kopumā tajā laikā viss joks kopā izmaksāja apmērām 450Ls!
Es tak saku, kad tas bija 2005 gadā - cenas ui kā bija citas...dzervens wrote:Bārda un aptuveni cik kas maksaja ar nevar uzrakstīt?
Pilnīgi nepamatoti spriedumi... ;) Un aizklāti numuri kļūst redzami, ja ir reāla interese par auto un to apskati. Kāpēc gan kaut kādā publiskajā ss būtu jāliek ar numuriem? Sludinājums pirmkārt ir domāts interesentiem, nevis spamam.dzervens wrote:Un tas 9-3 kas ielikts ir noteikti gājis pa rokām(aizklati nummuri) un katrs ir kautko mainījis un kada stavoklī tagad ir varat minēt.
Pilnīgi nepamatoti spriedumi... ;) Un aizklāti numuri kļūst redzami, ja ir reāla interese par auto un to apskati. Kāpēc gan kaut kādā publiskajā ss būtu jāliek ar numuriem? Sludinājums pirmkārt ir domāts interesentiem, nevis spamam.dzervens wrote:Un tas 9-3 kas ielikts ir noteikti gājis pa rokām(aizklati nummuri) un katrs ir kautko mainījis un kada stavoklī tagad ir varat minēt.
:) Jā, tirgoju saabiņu - nobraukums pa 2008 gadu ir zem 2000km :blush: ........ žēl, ka garažā marinējas. Bet izskatās, ka šo ideju metīšu pie malas.... liekas vienīgais veids kā pārdot -> kādam uzdāvināt, vai ielikt cenu 1000 eiro :silly:Gregers wrote:Vel pasaki, ka tu tirgo?!zaz wrote:... kautkur redzēts ;) B)Gregers wrote:Ja man būtu tādas prasības kā topa autoram es ņemtu šādu SAABu
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hQV0=.html
svara/jaudas/ekonomiskuma/remonta izmaksu perfekts savienojums.
Ja kļūdos Arnijs mani palabos, bet manuprāt 9-5 ar pietiekamu jaudu nekādā gadījumā nebūs ekonomisks un lēti uzturams, bet 9-3 ar mazāku motoru būs nīkulis.
LHSu arī tirgoji?
Bij pie šīs pašas pils tik pat kvalitatīvas bildes, to iespaidā gandrīz nopirku to mello vellu, bet negaidīti tiku pie 300m.
Bildes vēl ilgi rādiju kā izcila sludinājuma paraugu.
Ko Tev tas dos, ja pateikšu Nr.?dzervens wrote:Un tas 9-3 kas ielikts ir noteikti gājis pa rokām(aizklati nummuri) un katrs ir kautko mainījis un kada stavoklī tagad ir varat minēt.
Ja gribi reālu svaiguci, bez švīkām, ar ideālu ķēdi un pilnīgu drošību, saldu miegu naktīs un ideāliem papīriem, ieej www.saab.lv un izvēlies sev kādu saabu vien vēlies. Tur tagad labas atlaides, pat 4000 eiras var ieeekonomēt, reāli pa lēto sanāk! :woohoo:dzervens wrote:Un tas 9-3 kas ielikts ir noteikti gājis pa rokām(aizklati nummuri) un katrs ir kautko mainījis un kada stavoklī tagad ir varat minēt.
Domāju ka ar Taviem nerviem veselīgāk būs braukt ar sabiedrisko ;)dzervens wrote:Netamborejiet smadzenes labak paskiet kados servisos to ķēdi letak var nomainīt.
Tas par to "turbo gēnu" baigi labi uztaisīts - man baigi patika :lol:elmo wrote:Ja gribi reālu svaiguci, bez švīkām, ar ideālu ķēdi un pilnīgu drošību, saldu miegu naktīs un ideāliem papīriem, ieej www.saab.lv un izvēlies sev kādu saabu vien vēlies. Tur tagad labas atlaides, pat 4000 eiras var ieeekonomēt, reāli pa lēto sanāk! :woohoo:dzervens wrote:Un tas 9-3 kas ielikts ir noteikti gājis pa rokām(aizklati nummuri) un katrs ir kautko mainījis un kada stavoklī tagad ir varat minēt.
Lietots auto ir loterija, vai nu paveicas, vai smagi neveicas!Un servisa grāmatiņa nav nekāda garantija, kā man atbildēja Talsu placī viens pārdevējs servisa grāmatiņa nav problēma, līdz vakaram uztaisīsim, arī odometru noregulēsim kā velies! Tādi lūk pīrāgi.
2006.gada nogalē, kad meklēju sev Saabu, šādi Aero eksemplāri bija baigais deficīts... un kad parādījās, par tādiem prasīja >10kEUR... Protams, bija variants atdzīt no Beļģijas apskrāpētu un ar nokautu motoru (aprautas šāles un pārrauta ķēde) 2002.gada 9-3 Aero coupe (melnu) pa 6500 EUR - neuzņēmos tomēr šādu pasākumu... Bet starp uz vietas esošajiem 2.0t un 2.2TiD es izvēlējos pēdējo un, ņemot vērā degvielas cenas, nenožēloju savu izvēli ;)Gregers wrote:Ja man būtu tādas prasības kā topa autoram es ņemtu šādu SAABu
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hQV0=.html
svara/jaudas/ekonomiskuma/remonta izmaksu perfekts savienojums.
Ja kļūdos Arnijs mani palabos, bet manuprāt 9-5 ar pietiekamu jaudu nekādā gadījumā nebūs ekonomisks un lēti uzturams, bet 9-3 ar mazāku motoru būs nīkulis.
Šķiet, ka sen neesi bijis benzīntankā! :)Cenas šobrīd ļoti labas!lawyer wrote:2006.gada nogalē, kad meklēju sev Saabu, šādi Aero eksemplāri bija baigais deficīts... un kad parādījās, par tādiem prasīja >10kEUR... Protams, bija variants atdzīt no Beļģijas apskrāpētu un ar nokautu motoru (aprautas šāles un pārrauta ķēde) 2002.gada 9-3 Aero coupe (melnu) pa 6500 EUR - neuzņēmos tomēr šādu pasākumu... Bet starp uz vietas esošajiem 2.0t un 2.2TiD es izvēlējos pēdējo un, ņemot vērā degvielas cenas, nenožēloju savu izvēli ;)Gregers wrote:Ja man būtu tādas prasības kā topa autoram es ņemtu šādu SAABu
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hQV0=.html
svara/jaudas/ekonomiskuma/remonta izmaksu perfekts savienojums.
Ja kļūdos Arnijs mani palabos, bet manuprāt 9-5 ar pietiekamu jaudu nekādā gadījumā nebūs ekonomisks un lēti uzturams, bet 9-3 ar mazāku motoru būs nīkulis.
Redzēs ko teiksiet, kad būs tikai ziemas dīzelis pieejams!mixeris wrote:Un dīzelis joprojām ir ekonomiskāks pie šādas cenustarpības.
Ir viens liels "+" jaudīgam dzinējam -> patēriņš praktiski nemainās braucot (samērā vienmērīgi) vienam uz 100km/h, vai četratā uz 150km/h ;)lawyer wrote:2006.gada nogalē, kad meklēju sev Saabu, šādi Aero eksemplāri bija baigais deficīts... un kad parādījās, par tādiem prasīja >10kEUR... Protams, bija variants atdzīt no Beļģijas apskrāpētu un ar nokautu motoru (aprautas šāles un pārrauta ķēde) 2002.gada 9-3 Aero coupe (melnu) pa 6500 EUR - neuzņēmos tomēr šādu pasākumu... Bet starp uz vietas esošajiem 2.0t un 2.2TiD es izvēlējos pēdējo un, ņemot vērā degvielas cenas, nenožēloju savu izvēli ;)Gregers wrote:Ja man būtu tādas prasības kā topa autoram es ņemtu šādu SAABu
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hQV0=.html
svara/jaudas/ekonomiskuma/remonta izmaksu perfekts savienojums.
Ja kļūdos Arnijs mani palabos, bet manuprāt 9-5 ar pietiekamu jaudu nekādā gadījumā nebūs ekonomisks un lēti uzturams, bet 9-3 ar mazāku motoru būs nīkulis.
Auto. Pirkt/Pārdot.
Yesterday, 14:59 by saab21
2024 | SAAB sezonas atklāšanas pasākums
26.04.2024, 08:55 by Normunds
Auto riepu, disku, riteņu, un to aksesuāru tirgus
18.04.2024, 15:51 by Nauris
Es tevi redzu !!! Nr2
17.04.2024, 12:49 by Nauris
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
10.04.2024, 21:45 by Gunch*
Lawyer: c900 FF 4d racing edition
08.03.2024, 18:14 by lawyer