Mākulis


User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:Mākulis

Post by Bārda »

Imka wrote:
Bārda wrote:
Arnijs wrote:Ja tikai aukstam piestartējot uzdūmo - tad tie būs vārstu blīvslēgi.
Varētu arī nepiekrist!
Cīnos ar to uzdūmošanas problēmu jau 3-šo gadu!
Samainīti vārstu blīvslēgi, mainīta turbīna, kartera ventilācija!
Atlikuši tikai eļļas gredzeni, bet tad jājauc atkal galva laukā. Nekādi nevaru nobriest šādai procedūrai...:dry:
Arī šāda problēma uz auksto startu reizēm nedaudz uzdūmo un izteiktāk ja auto nostāvējis nebraukts kādas 2 dienas, jo tad tas mākonis ir lielāks. Arī biju domājis sākt ar kartera ventilāciju. Vai tu esi interesējies uz cik naudām šobrīd sanāk to eļļas gredzenu maiņa?
Par "labu" cenu jau droši, ka ar Ārniju jārunā:unsure:
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re:Mākulis

Post by alpins »

ja elljas gredzeni ,tad man liekas visu laiku duumotu
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:Mākulis

Post by Bārda »

alpins wrote:ja elljas gredzeni ,tad man liekas visu laiku duumotu
Domāju, ka gredzeni ir nevis izdiluši, bet metāls ir noguris un zaudējis savu atsperīgumu. No cilindra sienām nenoslauka eļļu!
Kad motors uzsilst, tad metāls izplešās un dūmošana beidzās - tas ir tikai aukstam startam. Tā, protams ir mana teorija un sapratne, kas balstās uz pieredzi. Vienam no maniem iepriekšējiem auto, proti VW passat karburatorniekam bija tas pats. Nomainīju un dūmošana beidzās.
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Mākulis

Post by Arnijs »

Bārda wrote:
alpins wrote:ja elljas gredzeni ,tad man liekas visu laiku duumotu
Domāju, ka gredzeni ir nevis izdiluši, bet metāls ir noguris un zaudējis savu atsperīgumu. No cilindra sienām nenoslauka eļļu!
Kad motors uzsilst, tad metāls izplešās un dūmošana beidzās - tas ir tikai aukstam startam. Tā, protams ir mana teorija un sapratne, kas balstās uz pieredzi. Vienam no maniem iepriekšējiem auto, proti VW passat karburatorniekam bija tas pats. Nomainīju un dūmošana beidzās.
Sveces esi skatiijies?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:Mākulis

Post by Bārda »

Arnijs wrote:
Bārda wrote:
alpins wrote:ja elljas gredzeni ,tad man liekas visu laiku duumotu
Domāju, ka gredzeni ir nevis izdiluši, bet metāls ir noguris un zaudējis savu atsperīgumu. No cilindra sienām nenoslauka eļļu!
Kad motors uzsilst, tad metāls izplešās un dūmošana beidzās - tas ir tikai aukstam startam. Tā, protams ir mana teorija un sapratne, kas balstās uz pieredzi. Vienam no maniem iepriekšējiem auto, proti VW passat karburatorniekam bija tas pats. Nomainīju un dūmošana beidzās.
Sveces esi skatiijies?
Neesmu! Bet vajadzētu. Jāpagaida siltāks laiks un tad jāsāk risināt arī šī problēma!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Post Reply