KurBads: T16 airflow

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Arnijs »

KurBads wrote:
diagnostiku? Kādu?
cik zinu, tad LH 2.2 nekādus CE atmiņā neglabā.
aizbraukšu, palūgšu izbraukt. Vai varēsi pateikt, ko darīt?
nav pat obligāti jāizbrauc. Ir lietas, kurām ir parametri un ko var samērīt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Nu tad brauksu ciemos kaut kad.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Arnijs »

KurBads wrote:Nu tad brauksu ciemos kaut kad.
Tikai iepriekš dod zināt. Sākas sezona un kkādas mazas rindas arī ir iespējamas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

OK
Arnijs wrote:
KurBads wrote:Nu tad brauksu ciemos kaut kad.
Tikai iepriekš dod zināt. Sākas sezona un kkādas mazas rindas arī ir iespējamas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Izņēmu mazgājamo Pipercross filtru un ieliku mazgājamo JR filtru.
Pipercross nebija ilgi mazgāts un neizskatījās pārāk tīrs.

Izbraucot līkumu ar JR šķita, ka viet krietni labāk, nav tik izteikta kūtruma un nevienmērīguma zemajos apgriezienos pirms turbīna ir iegriezusies.

Vai filtrs var dod reāli izjūtamu atšķirību?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by lawyer »

KurBads wrote:Izņēmu mazgājamo Pipercross filtru un ieliku mazgājamo JR filtru.
Pipercross nebija ilgi mazgāts un neizskatījās pārāk tīrs.

Izbraucot līkumu ar JR šķita, ka viet krietni labāk, nav tik izteikta kūtruma un nevienmērīguma zemajos apgriezienos pirms turbīna ir iegriezusies.

Vai filtrs var dod reāli izjūtamu atšķirību?
Ja iepriekšējais filtrs ir bijis pamatīgi aiz..irsts, tad noteikti ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

nu ar pūku bija apaudzis tikai tajā vietā, kur filtra kastei pievienota gaisa iesūkšanas caurule.
pārējais uz aci normāls, bet šitiem švammes filtriem jau grūti pateikt aiz...tības pakāpi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

un šodien ar pirmo piegājienu dabūju skati uz gadu :).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nils »

Izplūde izskatās fantastiski. Apsveicu. Secināju, ka arī manam priekšā pilna vai daļēja izpūtēja maiņa, tāpēc ir aktuālas izmaksas tavam komplektam. Ja negribi publiski, drīkst pa PM, darbu neierēķinot.
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Paldies, pasam arii patiik.
Skanja tuksgaitaa patiikami burbulojosa, bet dziesmaa sameeraa kluss ar visu SIMONS "taisno" bunduli.
Izmaksas jaapaskaita, Jo nerzu pirku vienaa piegaajienaa visai izpludei ieskaito prieksu. Kopumaa gan man pilnai nerzas izpludei ar 3 collu prieksu, DP un SIMONS bunduli izmaksaas apmeram tik pat cik SIMONS komplekts stock versijaa un no melnaa metaala. Ja paskatos Ferrita nerzas izpludi prieks c900, tad manas puules ir rezultejusaas apmeram 3x mazaakas izmaksas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:KurBads: T16 airflow

Post by defektivais »

un kā ar izmaiņām auto uzvedībā?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

neko īpaši nejūtu, jo:
1. Nomainīta ir tikai puse no izplūdes, t.i., bundulis (tiesa, tas ir SIMONS bundulis ar taisno caurumu) + aizmugurējā daļa 2,5 collu diametrā. Priekša oriģinālā SAAB ar (nezinu cik vecu) katalizatoru 2,25 collas.
2. Iepriekš oriģinālais bundulis, lai arī nebija "taisnais" bija reāli caurs un, tādējādi, savā ziņā jau bija performance bundulis.

Šis izpūtējs, katrā ziņā, ar visu "taisno" bunduli ir patīkami kluss. Nedomāju, ka pēc katalizatora izņemšanas daudz kas mainīsies.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:KurBads: T16 airflow

Post by defektivais »

KurBads wrote:neko īpaši nejūtu, jo:
1. Nomainīta ir tikai puse no izplūdes, t.i., bundulis (tiesa, tas ir SIMONS bundulis ar taisno caurumu) + aizmugurējā daļa 2,5 collu diametrā. Priekša oriģinālā SAAB ar (nezinu cik vecu) katalizatoru 2,25 collas.
2. Iepriekš oriģinālais bundulis, lai arī nebija "taisnais" bija reāli caurs un, tādējādi, savā ziņā jau bija performance bundulis.

Šis izpūtējs, katrā ziņā, ar visu "taisno" bunduli ir patīkami kluss. Nedomāju, ka pēc katalizatora izņemšanas daudz kas mainīsies.
sk, jautāju jo domāju, ka ir uzlikts jau pilnā garumā 2.5" Tad jau kā saka - gaidam turpinājumu :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Post Reply