KurBads: T16 airflow
KurBads: T16 airflow
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:KurBads: T16 airflow
Jā, izskatās svaigi.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:KurBads: T16 airflow
Sasodīti čoina izskatās, siekala notek. :huh:
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: T16 airflow
oriģinālais, un esmu apmierināts.ziedoniz wrote:Kas par izpūtēju tev ir? Nav rakstīts :)
Pagaidām neplānoju nekādus dižos performance-upgreidus, gribētos nedaudz žiperīgāku "zemo galu", kas varētu būt paveicams ejot MegaSquirt ceļu.
c900 gadījumā visai HP/nm celšanai pretim stāv c900 "megadurable" ātrumkārba.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Ņem 4 pārnesumu kārbu, tā būs izturīgāka :)
Re:KurBads: T16 airflow
dod tik šurp, ņemu divas :) ja ir lieka 5-niece, paņemšu arī tādu (nopietni).mixeris wrote:Ņem 4 pārnesumu kārbu, tā būs izturīgāka :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Man ir lieka 5, bet viņa stāv uz auto kuru es taisos nodot šrotā. Ja kādam lauka apstākļos ir vēlme to kārbu nonņemt nost, tad laipni lūdzu, bet es to pats nedarīšu. :)
Pietam laikam garā kārba 1 velk līdz 60km/h :)
Pietam laikam garā kārba 1 velk līdz 60km/h :)
Re:KurBads: T16 airflow
saprotu, ka viņa tev ir iekš auto, t.i., kopā ar motoru ...?mixeris wrote:Man ir lieka 5, bet viņa stāv uz auto kuru es taisos nodot šrotā. Ja kādam lauka apstākļos ir vēlme to kārbu nonņemt nost, tad laipni lūdzu, bet es to pats nedarīšu. :)
Pietam laikam garā kārba 1 velk līdz 60km/h :)
Ja tas auto gaidītu mani, piem., līdz jūlija beigām, ir interese ... protams, ja vien tā kārba bija/ir ejoša ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:KurBads: T16 airflow
Ko atd Tu darīsi ar karburatornieka kārbu? Turbo mašinu kārbām tak pavisam savādāki (īsāki) gājieni?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:KurBads: T16 airflow
tu maldies!Mr Pink Eyes wrote:Ko atd Tu darīsi ar karburatornieka kārbu? Turbo mašinu kārbām tak pavisam savādāki (īsāki) gājieni?
Kārbām pārnesumi visām vienādi (izņemot 4-nieci, protams), atšķiras tikai primary zobratu attiecība, t.i., tā ir vieta, kas iezīmē kārbas "garumu".
Pie tam, turbo mašīnām tieši tika garās kārbas (primary). lpt nāk ar type 6, fpt pārsvarā ar type 7 un daži eksemplāri atkarībā no valsts piederības ar type 8.
Šis cipars ir atrodams uz primary zobraty korpusa netālu no sajūga darba cilindra. Sākas ar GMxx5/6/7/8xxx Trešais cipars norāda uz šo primary type.
Mix - kura gada auto/kārba?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Par to kura gada es nezinu, jo es savu tiku mainījis, jo iepriekšējai palidoja sekundārās vārpstas balstgultnis. Šitai arī pirms nolikšanas malā tas sāka gaudot, bet iepriekšējai nogāja 100k.
Līdz jūlija beigām es neesmu gatavs gaidīt. Diemžēl. Es gribu ātrāk tikt vaļā no tā auto. Sagaidīšu silto laiku, noņemšu vēl dažas lietas un atā.
Līdz jūlija beigām es neesmu gatavs gaidīt. Diemžēl. Es gribu ātrāk tikt vaļā no tā auto. Sagaidīšu silto laiku, noņemšu vēl dažas lietas un atā.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:KurBads: T16 airflow
Labi, ka tu nekad nemaldies :)
Jā, laikam turbinatoriem garāki gājieni. Bet lablaiks uz sava lpt uzlika kārbu no HOT un īsti apmierināts ar to nav.
Nezinu, ja pats tajā zobratu kaudzē, kaut ko var saregulēt tad ok, bet tā domāju katram motoram adaptēta kārba ?
Jā, laikam turbinatoriem garāki gājieni. Bet lablaiks uz sava lpt uzlika kārbu no HOT un īsti apmierināts ar to nav.
Nezinu, ja pats tajā zobratu kaudzē, kaut ko var saregulēt tad ok, bet tā domāju katram motoram adaptēta kārba ?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:KurBads: T16 airflow
Nevis katram motoram bet vairāk jau braukšanas stilam. Ja tev ir HOT kārba un īsie zobrati tad būs grūti pabraukt, jo kā tes ieslēgsies turbīna tā tev būs uzreiz jāpārslēdzas.
Re:KurBads: T16 airflow
nebiju domājis kādu aizskart.Mr Pink Eyes wrote:Labi, ka tu nekad nemaldies :)
garāka kārba labāk noder, ja jābrauc pa sossi ...
LV, mauprāt, pietiek ar jebkuru kārbu, bet tur, kur ir jābrauc stundām ilgi pa lielceļu ar atļautiem 120 - 130 plus, tad sanāk zāģēšana. Braucot uz ~140 mana type 6 kārba prasa ~4000 rpm, kas man liekas daudz ilgstošā režīmā.
Mix - par gaidīšanu ir OK, saprotu. Vienkārši iedomājos, ka rezervē esoša kārba nebūtu slikti. Kas tev vēl uz tā auto varētu būt tāds interesants, ko paglābt no tolmeta?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7