KurBads: T16 airflow

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Post Reply
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mrpinkeyes »

Jā, izskatās svaigi.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:KurBads: T16 airflow

Post by edijs »

Sasodīti čoina izskatās, siekala notek. :huh:
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

Kas par izpūtēju tev ir? Nav rakstīts :)
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:Kas par izpūtēju tev ir? Nav rakstīts :)
oriģinālais, un esmu apmierināts.
Pagaidām neplānoju nekādus dižos performance-upgreidus, gribētos nedaudz žiperīgāku "zemo galu", kas varētu būt paveicams ejot MegaSquirt ceļu.
c900 gadījumā visai HP/nm celšanai pretim stāv c900 "megadurable" ātrumkārba.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mixeris »

Ņem 4 pārnesumu kārbu, tā būs izturīgāka :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

mixeris wrote:Ņem 4 pārnesumu kārbu, tā būs izturīgāka :)
dod tik šurp, ņemu divas :) ja ir lieka 5-niece, paņemšu arī tādu (nopietni).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mixeris »

Man ir lieka 5, bet viņa stāv uz auto kuru es taisos nodot šrotā. Ja kādam lauka apstākļos ir vēlme to kārbu nonņemt nost, tad laipni lūdzu, bet es to pats nedarīšu. :)
Pietam laikam garā kārba 1 velk līdz 60km/h :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

mixeris wrote:Man ir lieka 5, bet viņa stāv uz auto kuru es taisos nodot šrotā. Ja kādam lauka apstākļos ir vēlme to kārbu nonņemt nost, tad laipni lūdzu, bet es to pats nedarīšu. :)
Pietam laikam garā kārba 1 velk līdz 60km/h :)
saprotu, ka viņa tev ir iekš auto, t.i., kopā ar motoru ...?
Ja tas auto gaidītu mani, piem., līdz jūlija beigām, ir interese ... protams, ja vien tā kārba bija/ir ejoša ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mrpinkeyes »

Ko atd Tu darīsi ar karburatornieka kārbu? Turbo mašinu kārbām tak pavisam savādāki (īsāki) gājieni?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Mr Pink Eyes wrote:Ko atd Tu darīsi ar karburatornieka kārbu? Turbo mašinu kārbām tak pavisam savādāki (īsāki) gājieni?
tu maldies!
Kārbām pārnesumi visām vienādi (izņemot 4-nieci, protams), atšķiras tikai primary zobratu attiecība, t.i., tā ir vieta, kas iezīmē kārbas "garumu".
Pie tam, turbo mašīnām tieši tika garās kārbas (primary). lpt nāk ar type 6, fpt pārsvarā ar type 7 un daži eksemplāri atkarībā no valsts piederības ar type 8.
Šis cipars ir atrodams uz primary zobraty korpusa netālu no sajūga darba cilindra. Sākas ar GMxx5/6/7/8xxx Trešais cipars norāda uz šo primary type.

Mix - kura gada auto/kārba?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mixeris »

Par to kura gada es nezinu, jo es savu tiku mainījis, jo iepriekšējai palidoja sekundārās vārpstas balstgultnis. Šitai arī pirms nolikšanas malā tas sāka gaudot, bet iepriekšējai nogāja 100k.
Līdz jūlija beigām es neesmu gatavs gaidīt. Diemžēl. Es gribu ātrāk tikt vaļā no tā auto. Sagaidīšu silto laiku, noņemšu vēl dažas lietas un atā.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mrpinkeyes »

Labi, ka tu nekad nemaldies :)

Jā, laikam turbinatoriem garāki gājieni. Bet lablaiks uz sava lpt uzlika kārbu no HOT un īsti apmierināts ar to nav.

Nezinu, ja pats tajā zobratu kaudzē, kaut ko var saregulēt tad ok, bet tā domāju katram motoram adaptēta kārba ?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mixeris »

Nevis katram motoram bet vairāk jau braukšanas stilam. Ja tev ir HOT kārba un īsie zobrati tad būs grūti pabraukt, jo kā tes ieslēgsies turbīna tā tev būs uzreiz jāpārslēdzas.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Mr Pink Eyes wrote:Labi, ka tu nekad nemaldies :)
nebiju domājis kādu aizskart.

garāka kārba labāk noder, ja jābrauc pa sossi ...
LV, mauprāt, pietiek ar jebkuru kārbu, bet tur, kur ir jābrauc stundām ilgi pa lielceļu ar atļautiem 120 - 130 plus, tad sanāk zāģēšana. Braucot uz ~140 mana type 6 kārba prasa ~4000 rpm, kas man liekas daudz ilgstošā režīmā.

Mix - par gaidīšanu ir OK, saprotu. Vienkārši iedomājos, ka rezervē esoša kārba nebūtu slikti. Kas tev vēl uz tā auto varētu būt tāds interesants, ko paglābt no tolmeta?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply