vai verts celt?


User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:vai verts celt?

Post by KoreFun »

Es tikai interesējos :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:vai verts celt?

Post by zinitis »

Mes jau varam spriest jebko...
Viss ir atkarigs uz ko topika autors nobriediis...:)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:vai verts celt?

Post by KoreFun »

Vai tad 9000 (Trionik), 9-3 (T5), (GM900 Trionik) Nav vienādi B234 motori? Neskaitot galvu modifikācijas.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:vai verts celt?

Post by zinitis »

KoreFun wrote:Vai tad 9000 (Trionik), 9-3 (T5), (GM900 Trionik) Nav vienādi B234 motori? Neskaitot galvu modifikācijas.
Vai tad 9-3 bij 2.3T motors? (Par vigenu nerunasim,tapat srotos nav)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:vai verts celt?

Post by KoreFun »

Ak jā, uz 9-3 ir B235 T7..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:vai verts celt?

Post by chippy »

KoreFun wrote:Kāpēc 2.3T tieši no 9000-šā?
Tāpēc, ka visi redzējām uz ko spējīgi 9k 2.3T motori :laugh: Un viņam var uzlikt psšššš.. :laugh:
Image
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:vai verts celt?

Post by vidvuds »

chippy wrote:
KoreFun wrote:Kāpēc 2.3T tieši no 9000-šā?
Tāpēc, ka visi redzējām uz ko spējīgi 9k 2.3T motori :laugh: Un viņam var uzlikt psšššš.. :laugh:
jā, 9000 2.3 T riktīgi pīīīššš :P
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:vai verts celt?

Post by KoreFun »

chippy wrote: Un viņam var uzlikt psšššš.. :laugh:
Tad lūk kur tā atbilde slēpās :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:vai verts celt?

Post by KoreFun »

Vidvud :D:D:D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:vai verts celt?

Post by Nils »

KoreFun wrote:Kāpēc 2.3T tieši no 9000-šā?
Varbūt dēļ tā, ka 2.3T no 9k pilnā komplektā ar pravodku būs krietni lētāks par visiem pārējiem? Principā, tas jau ir donors un 900 pat NG ar 2.3T un pa pārsimt latiem nemētājas apkārt.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:vai verts celt?

Post by chippy »

Nils wrote:
KoreFun wrote:Kāpēc 2.3T tieši no 9000-šā?
Varbūt dēļ tā, ka 2.3T no 9k pilnā komplektā ar pravodku būs krietni lētāks par visiem pārējiem? Principā, tas jau ir donors un 900 pat NG ar 2.3T un pa pārsimt latiem nemētājas apkārt.
Reklamē, reklamē tirgoni.. :laugh:

Edit: Neaizmirsti piebilst, cik labs ir Tavs/Tavi donori :blush: :laugh:
Image
fancy
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 15
Joined: Tue Jan 29, 2008 6:45 pm
Location: mârupe

Re:vai verts celt?

Post by fancy »

Zinitis wrote:Mes jau varam spriest jebko...
Viss ir atkarigs uz ko topika autors nobriediis...:)
Par cik šis V6 motors ir no GM ģimenes, tad tika ievākta informācija, ka šim motoram derot 3.0 V6 apakša un 3.2 V6 apakša no tās pašas dinastijas. Kā mēs visi zinam, tad tas 3.2 V6 svērs daudz vairāk par 2,3t motoru, kur rodas velme tikt vaļā no GM dzinējiem, tapēc negribas to motoru celt atpakaļ...
Bet vai tiekot pie 9000 2,3t donora būs līdzēts? Interesē, kas notiek ar tiem imobilaizeriem un pārējām lietām...
Tas, ka izpūtēji jāmaina skaidrs, vadu lodēšanu arī varētu pārdzīvot, ja motora konektors nederētu...
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:vai verts celt?

Post by alnislacis »

User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:vai verts celt?

Post by Nils »

chippy wrote:
Nils wrote:
KoreFun wrote:Kāpēc 2.3T tieši no 9000-šā?
Varbūt dēļ tā, ka 2.3T no 9k pilnā komplektā ar pravodku būs krietni lētāks par visiem pārējiem? Principā, tas jau ir donors un 900 pat NG ar 2.3T un pa pārsimt latiem nemētājas apkārt.
Reklamē, reklamē tirgoni.. :laugh:

Edit: Neaizmirsti piebilst, cik labs ir Tavs/Tavi donori :blush: :laugh:
Man motoru sen vairs nav, ja nu vienīgi viņu interesē pīles 2.0 16v bezturbo :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:vai verts celt?

Post by KoreFun »

Jā,iespaidīgi :)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply