Dienas snapšots 2. daļa
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Es gribēju teikt, ka nav jēga ņemt 2,2 litru dīzeli ar 185zs, ja trīslitrīgs dīzelis ar 286zs iet 3x labāk, bet tērē tikpat!
Ekonomijas nekādas un ekoloģijas arī nekādas, jo sadedzinātās degvielas daudzums vienāds!
Ekonomijas nekādas un ekoloģijas arī nekādas, jo sadedzinātās degvielas daudzums vienāds!
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Kas Tev tur sastrēgumos iet 3x labāk?
Un uz šosejas tas 3.0 pie 110km/h ir kaut kā "ātrāks" par to 2.2 pie 110 km/h ?
Un uz šosejas tas 3.0 pie 110km/h ir kaut kā "ātrāks" par to 2.2 pie 110 km/h ?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Nu ir starpība vai tu tos 110km/h sasniedz 14sekundēs vai 7 sekundēs.lawyer wrote:Kas Tev tur sastrēgumos iet 3x labāk?
Un uz šosejas tas 3.0 pie 110km/h ir kaut kā "ātrāks" par to 2.2 pie 110 km/h ?
Un kāda jēga SAABā stumt prelūdes beņķus, ja netaisies braukt ātrāk par atļautajiem 50km/h? Uzvelc sporta kurpes un būs tev sportiska braukšana!
Re: Dienas snapšots 2. daļa
nu atšķirties var kādas apkopes izmaksas utt., jo daudzi baidās no tā ka lielāks motors, vairāk cilindri, vairāk sprauslu, eļļas. Līdz ar to cilvēks izštuko ka šim noteikti būs lopistisks pateriņš un tādēļ ņemšu 2.0d. Motora tilpums daudziem virs 3 jau pēc stereotipa liekas āmen ku liels..elmo wrote:Es gribēju teikt, ka nav jēga ņemt 2,2 litru dīzeli ar 185zs, ja trīslitrīgs dīzelis ar 286zs iet 3x labāk, bet tērē tikpat!
Ekonomijas nekādas un ekoloģijas arī nekādas, jo sadedzinātās degvielas daudzums vienāds!
Bet kopumā jā, līdz kautkādam brīdim ir jēdzīgāk ņemt ko lielāku, taču tas atkarīgs no indivīda. Citam atkal vajag no A uz B punktu un po.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Tu te jauc kopā divas fundamentāli nesavienojamas lietas - ikdienas auto un trases dienu autoelmo wrote:Nu ir starpība vai tu tos 110km/h sasniedz 14sekundēs vai 7 sekundēs.lawyer wrote:Kas Tev tur sastrēgumos iet 3x labāk?
Un uz šosejas tas 3.0 pie 110km/h ir kaut kā "ātrāks" par to 2.2 pie 110 km/h ?
Un kāda jēga SAABā stumt prelūdes beņķus, ja netaisies braukt ātrāk par atļautajiem 50km/h? Uzvelc sporta kurpes un būs tev sportiska braukšana!
Kad Tu pēdējo reizi paātrinājies no 0 līdz tiem 110 km/h?
Piemēram, megajaudīgais auto blakus joslā tos 50-70km/h teorētiski sasniedz 2-3 sekundēs, es ar traktoru to pašu varu izdarīt "nožēlojamās" 4-5 sekundēs, bet tas tam pirmajam gan neko īpaši nedod, jo viņš vai nu atduras nākamajā luksoforā vai arī brauc tik "ātri" vai "lēni", cik priekšā braucošais viņam to ļauj Kad pienāk 90° līkums, megajaudas auto vadītājs vai nu samīžas, jo māk gāzt tikai taisni, vai arī izbrauc to līkumu ļoti lēni, jo viņa chaina-shit riepas (citas nevar atļauties, jo visa nauda sagāzta čipiņos, turbīnās utt.) ātrāk viņam to neļauj darīt Tikmēr es ar savu nožēlojamo traktoru (125 zs, 280 Nm) un saviem 50-60km/h jau sen esmu tam garām, jo man pirms līkuma nav jābremzē vai arī ir jābremzē minimāli, un mēs atkal stāvam blakus pie sarkanā Un tālāk tas pats n-reizes
Tādēļ man ir ph, vai mans ikdienas auto tos 0-100km/h sasniedz teorētiskās 10-11 (kā manam traktoram) vai 6-7 (kā vietējo Saabistu mega jaudas projekti) sekundēs. Kas attiecas uz apdzīšanu uz šosejas, ar traktoru tas tāpat aizņem 1-2 sekundes dēļ labi salāgota dzinēja un MT pārnesumiem, ja to dara prātīgi
Secinājums te ir viens - ikdienas auto megajaudas der pamatā tikai tam, lai ar to plātītos vai iedomās palielinātu zināmus orgānus
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Tiek aizmirsts par to, ka iekšā mašīnā sēž dažādi ļaudis, kas pieprasa no tā dažādas lietas. Man, piemēram, dīzeļi nepatīk, lai cik jaudīgi un ekonomiski tie būtu. Bet kāds uzskata ka jābrauc ir tikai un vienīgi ar dīzeli, jo tad var sābu piekrāmēt ar kartupeļiem/kāpostiem/sīpoliem un nejust atšķirību braucot uz tirgu.
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Varētu veikt aptauju, cik garš ir Saabistiem, kas brauc ar:ikdienas auto megajaudas der pamatā tikai tam, lai ar to plātītos vai iedomās palielinātu zināmus orgānus
1) bezturbo
2) 2.0 turbo
3) 2.3t
4) 2.3T
5)2.3T+ chips
Iespējams tiešām tur ir kāda korelācija
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Ir stabili, un nav atkarīgs no auto markas.Roberts wrote:Varētu veikt aptauju, cik garš ir Saabistiem, kas brauc ar:ikdienas auto megajaudas der pamatā tikai tam, lai ar to plātītos vai iedomās palielinātu zināmus orgānus
1) bezturbo
2) 2.0 turbo
3) 2.3t
4) 2.3T
5)2.3T+ chips
Iespējams tiešām tur ir kāda korelācija
Nejūtat ka dodot čībā stiepjas ?
Īstenībā laikam būs jāliek čips...
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Ta mums Latvijā būtu ļoti daudz tādu ceļu, kur var izbaudīt līkumus un saķeri... Ir ļoti maz tādu ceļu, kur apvienojas labs ceļa segums un ātri līkumi (uzreiz prātā nāk Suntaži-Ērgļi un pārītis ceļu Latgalē). Tu pavisam noteikti ikdienā pa tādiem nebrauc Rīgā ar SAAB braucu zig zag veidā, jo ceļi ir vienkārši ***** . Tāpēc cenšos max reti SAAB pa Rīgu kustināt (vismaz ziemā), bet kad jābrauc tālāki gabali, tad to prieku, ko mans 9-3 WOT režīmā dod neviens dīzelis nesniegs. Stūri tikai grūti noturēt rokās . Jebkurā gadījumā 9-3 OG, bez pāris modifikācijām būs viena vienīga laiva... Kupejas tad vēl OK, bet hetčbekiem stingrība ir ļoti švaka...lawyer wrote:Tu te jauc kopā divas fundamentāli nesavienojamas lietas - ikdienas auto un trases dienu autoelmo wrote:Nu ir starpība vai tu tos 110km/h sasniedz 14sekundēs vai 7 sekundēs.lawyer wrote:Kas Tev tur sastrēgumos iet 3x labāk?
Un uz šosejas tas 3.0 pie 110km/h ir kaut kā "ātrāks" par to 2.2 pie 110 km/h ?
Un kāda jēga SAABā stumt prelūdes beņķus, ja netaisies braukt ātrāk par atļautajiem 50km/h? Uzvelc sporta kurpes un būs tev sportiska braukšana!
Kad Tu pēdējo reizi paātrinājies no 0 līdz tiem 110 km/h?
Piemēram, megajaudīgais auto blakus joslā tos 50-70km/h teorētiski sasniedz 2-3 sekundēs, es ar traktoru to pašu varu izdarīt "nožēlojamās" 4-5 sekundēs, bet tas tam pirmajam gan neko īpaši nedod, jo viņš vai nu atduras nākamajā luksoforā vai arī brauc tik "ātri" vai "lēni", cik priekšā braucošais viņam to ļauj Kad pienāk 90° līkums, megajaudas auto vadītājs vai nu samīžas, jo māk gāzt tikai taisni, vai arī izbrauc to līkumu ļoti lēni, jo viņa chaina-shit riepas (citas nevar atļauties, jo visa nauda sagāzta čipiņos, turbīnās utt.) ātrāk viņam to neļauj darīt Tikmēr es ar savu nožēlojamo traktoru (125 zs, 280 Nm) un saviem 50-60km/h jau sen esmu tam garām, jo man pirms līkuma nav jābremzē vai arī ir jābremzē minimāli, un mēs atkal stāvam blakus pie sarkanā Un tālāk tas pats n-reizes
Tādēļ man ir ph, vai mans ikdienas auto tos 0-100km/h sasniedz teorētiskās 10-11 (kā manam traktoram) vai 6-7 (kā vietējo Saabistu mega jaudas projekti) sekundēs. Kas attiecas uz apdzīšanu uz šosejas, ar traktoru tas tāpat aizņem 1-2 sekundes dēļ labi salāgota dzinēja un MT pārnesumiem, ja to dara prātīgi
Secinājums te ir viens - ikdienas auto megajaudas der pamatā tikai tam, lai ar to plātītos vai iedomās palielinātu zināmus orgānus
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Lawyer sarakstīja milzīgu palagu, bet tā arī nepateica vai traktors viņam sniedz "to" smaidu pēc brauciena, kāds ir "tiem" čipoto benzīnnieku īpašniekiem, kuri pēc brauciena noliek savu benzīnnieku stāvvietā, bet projām ejot uz viņu atskatās vairākkārtīgi!
Pakaļu pārvietot no punkta A uz punktu B var arī ar zapiņu, tam nav vajadzīgs ne traktors, ne čipots airis.
Pakaļu pārvietot no punkta A uz punktu B var arī ar zapiņu, tam nav vajadzīgs ne traktors, ne čipots airis.
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Hmm, tavai "fundamentāli nesavienojamai lietai"(aka tavam trases auto) ir TA un VN... tālāk nemaz neizteikšos...lawyer wrote: Tu te jauc kopā divas fundamentāli nesavienojamas lietas - ikdienas auto un trases dienu auto
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Tad jau pec Lawyer vardiem mans hirsch janodo naglas,un jaieker kads moskvics unversalis
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Gribētos gan nedaudz oponēt viedoklim, kad jaudīgs auto Rīgas ielās nav vajadzīgs. Lai arī reti, tomēr regulāri ir situācijas, kur, tikai pateicoties lielākai jaudai, vari paspēt ieskrieties, ielekt vajadzīgajā šķirbā, pēc tam pie krustojuma tik pāri, kamēr citi paliek aiz strīpas, utml. Vai, ja esi pirmā joslā, kur aiz krustojuma gabaliņu tālāk stāv autobuss, tad iespied un aizbrauc, nevis funktierē, starp kuriem auto tev atļausies iespiesties, mainot joslu. Var jau teikt, ka tas viss nahren nav vajadzīgs, jo galā jau nonākam vien ar dažu minūšu starpību. Bet tas smaids sejā, par kuru Elmo runā, lūk tā ir štelle! Ir atšķirība, vai izkāp no auto viegli sašņurcis, jo esi nokratījies pamatīgu gabalu čut ne kā sabiedriskajā transportā, vai tomēr izkāp ar nezūdošu smaidu uz lūpām.
Par to, ka "megajaudīgie" auto bieži vien netiek tālāk par tuvāko līkumu, kurā baidās ieiet normālā tempā, vai arī tuvākajām sliedēm / bruģi / nedaudz nelīdzenu ceļu - piekrītu. Bet neba jau mērķis ir viņus visus noķert. Es paātrinos žiperīgi arī tad, jad esmu viens pats uz ceļa. Īstenībā, pat biežāk tā, jo skrieties nav luste, taču vienkārši izbaudīt paātrinājumu gan prasās.
Lai būtu kas atbilstošāks topika tēmai - iekš 9-5 universāļa bez krēslu nolaišanas var iemest vienu brangu ofisa beņķi?
Par to, ka "megajaudīgie" auto bieži vien netiek tālāk par tuvāko līkumu, kurā baidās ieiet normālā tempā, vai arī tuvākajām sliedēm / bruģi / nedaudz nelīdzenu ceļu - piekrītu. Bet neba jau mērķis ir viņus visus noķert. Es paātrinos žiperīgi arī tad, jad esmu viens pats uz ceļa. Īstenībā, pat biežāk tā, jo skrieties nav luste, taču vienkārši izbaudīt paātrinājumu gan prasās.
Lai būtu kas atbilstošāks topika tēmai - iekš 9-5 universāļa bez krēslu nolaišanas var iemest vienu brangu ofisa beņķi?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361