Māri, Jūsu auto bija pierakstīts Artehā uz diagnostiku 03.02.2016, bet nav ieradies...MarisJ wrote:Kaut kā dīvaini. Manu SAABinju piemeklējušas kādas liekas neārstējamas problēmas:
1) Ik pa laikam pazūd gāzes pedālis (brīvgaitā). Ar šo problēmu apstaigāju Arteh un Alfa motors - rezultātā nekādu kļūdu, nekas. drošības pēc nomainīju pedāli, bet arī nepalīdzēja..
2) Motors nedaudz raustās - nevis apgriezieni bet rūkšanā + piebiedrojas kondicionieris (raustās). Liekas arī smird pēc gumijas no izpūtējiem (eļļa?). Alfā likvidēju visas eļļas noplūdes - bija vairākas gan no kārbas, gan motora. Nepalīdzēja.
Baigi patīk SAABiņš (gaiši zils 93 TTID Aero , tikai liekas tāds problemātisks kļuvis..
Jābrauc uz servisiem un jāmēģina izstāstīt ka tomēr ir issue, lai arī datori neko nesaka?
Idejas, ko lai dara?
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 89
- Joined: Fri Jan 25, 2008 8:45 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
vai 900NG OE maģis ar kaseti der 9-3OG OE maģa vietā?
Pēc ziemas stāvvēšanas konstatēju, ka atkal CD neiet.. domāju, ka jāliek tik kasete un tad caur telefonu, jo CD tāpat vairs nav, kur ierakstīt..
Pēc ziemas stāvvēšanas konstatēju, ka atkal CD neiet.. domāju, ka jāliek tik kasete un tad caur telefonu, jo CD tāpat vairs nav, kur ierakstīt..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jā, nevarēju ierasties, liekas ka padevu par to zinju?. Jebkrua gadijuma problema paliek aktuala.Archibalts wrote:Māri, Jūsu auto bija pierakstīts Artehā uz diagnostiku 03.02.2016, bet nav ieradies...MarisJ wrote:Kaut kā dīvaini. Manu SAABinju piemeklējušas kādas liekas neārstējamas problēmas:
1) Ik pa laikam pazūd gāzes pedālis (brīvgaitā). Ar šo problēmu apstaigāju Arteh un Alfa motors - rezultātā nekādu kļūdu, nekas. drošības pēc nomainīju pedāli, bet arī nepalīdzēja..
2) Motors nedaudz raustās - nevis apgriezieni bet rūkšanā + piebiedrojas kondicionieris (raustās). Liekas arī smird pēc gumijas no izpūtējiem (eļļa?). Alfā likvidēju visas eļļas noplūdes - bija vairākas gan no kārbas, gan motora. Nepalīdzēja.
Baigi patīk SAABiņš (gaiši zils 93 TTID Aero , tikai liekas tāds problemātisks kļuvis..
Jābrauc uz servisiem un jāmēģina izstāstīt ka tomēr ir issue, lai arī datori neko nesaka?
Idejas, ko lai dara?
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 40
- Joined: Sat Mar 02, 2013 9:44 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Saab 9-3 2.02 benzīns/gāze. No rītiem aukstu darbinot pielec ļoti labi. Pēc noslāpēšanas darbinot uzreiz lec arī labi. Bet ja pastāv kādu laiku 20 min un uz augšu baigi ilgi jāgriež kamēr pielec. Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi. Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kā gan Tu to noteici? Kā Tu spēji piedarbināt "uz gāzes"?melnis1990 wrote:Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi.
SAAB 9-5 Aero 2006
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es pieļauju, ka ar gāzi arī ir iespējams piedarbināt. Šis mani labi izručīja, kad Kauņā nomira benzīna sūknis...martinnos wrote:Kā gan Tu to noteici? Kā Tu spēji piedarbināt "uz gāzes"?melnis1990 wrote:Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es domāju, ka cilvēks to ir domājis, ka brauc ikdienā uz gāzes, vai arī pārslēdzot un pabraukājot TIKAI uz benzīna.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vasarā diezgan viegli var piedarbināt uz gāzes. Es 4 dienas visu Sarema salu izbraukāju un 1/2 Igaunijas ar beigtu benzīna sūkni!martinnos wrote:Kā gan Tu to noteici? Kā Tu spēji piedarbināt "uz gāzes"?melnis1990 wrote:Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pie cik lielas dzesēšanas šķidruma temperatūras būtu jāieslēdzas ventilatoram? Cik zinu ir divi ātrumi, tāpēc jautājums pie cik lielām t abi ieslēdzas. Man ,šķiet, ir palicis tikai ātrākais režīms, ieslēdzas pie 99/100 grādiem
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ok, turpināsim par piekabes āķiem... Tātad - universālim un sedadam tas ir it kā vienāds, un ir jau pienācis. Poļu uzņēmuma Auto HAK ražojums - kārtīgs dzelzis ar visiem sertifikātiem. Tuvāko nedēļu laikā stellēšu augšā.
Tālākais jautājums - vadi. Kāds ir risks viņus vienojot pa taisno - var parādīties kaut kādas kļūdas un/vai izsisti drošinātāji?
Skaidrs, ka civilizēti tas notiek caur SAAB oriģinālo bloku ar numuru 12803356, bet nu viņš ir, teiksim tā, neadekvāti padārgs.
Ir visādi aftermarket varianti, kurus pagaidām atrodu tikai ārzemju internetā un pie tam nebūt ne milzu skaitā. Principā, ja viņš maksā vairāk par padsmit EUR, sanāk izdevīgāk pašam tur kaut ko uzlodēt no relejiem vai tamlīdzīgi.
Viedokļi?
Tālākais jautājums - vadi. Kāds ir risks viņus vienojot pa taisno - var parādīties kaut kādas kļūdas un/vai izsisti drošinātāji?
Skaidrs, ka civilizēti tas notiek caur SAAB oriģinālo bloku ar numuru 12803356, bet nu viņš ir, teiksim tā, neadekvāti padārgs.
Ir visādi aftermarket varianti, kurus pagaidām atrodu tikai ārzemju internetā un pie tam nebūt ne milzu skaitā. Principā, ja viņš maksā vairāk par padsmit EUR, sanāk izdevīgāk pašam tur kaut ko uzlodēt no relejiem vai tamlīdzīgi.
Viedokļi?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies!KoreFun wrote:2001.gadam:
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiciens!
Lieta sekojoša: 9-3 OG nevar ielikt piektajā ātrumā (sit atpakaļ). Visi pārējie slēdzās smuki. Kāds tam varētu būt iemesls?
Lieta sekojoša: 9-3 OG nevar ielikt piektajā ātrumā (sit atpakaļ). Visi pārējie slēdzās smuki. Kāds tam varētu būt iemesls?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vispār nevar, vai dažreiz sanāk?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
te izdomāja cupholderi priekš 9-3og
http://www.saabplanet.com/3d-print-proj ... -og-900ng/
http://www.saabplanet.com/3d-print-proj ... -og-900ng/