Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Iegādes cena - 4700 EUR, nopirku jau ar LV numuriem.
2009.gads, 117k km - reāli, Auto DNA atskaites un pievienoto servisa rēķinu un servisa grāmatas apstiprināti.
Šobrīd samaksāts gada nodoklis 70 EUR un OCTA uz gadu 71 EUR.
Tuvākajā laikā uztaisīšu apkopīti - samainīsim šķidrumus, lai man būtu savs atskaites punkts.
Šobrīd stāv 17" diski ar 225/45 riepām, riepas no dārgā gala (divas Michelin un divas Continental, par tām arī ir čeki), tādēļ nedomāju ripuļus tagad mainīt uz 16", ir pacieti, uz bruģa pabriesmīgi, bet nedomāju, ka 205/55 16" kaut ko baigi uz bruģa uzlabos, uz parastā LV asfalta ir OK, nekas arī negrab, vismaz pagaidām.
Kas ir no ekstrām - pareizāk sakot, kas nav - nav ādas un sēdekļu apsildes (kā nekā no FR), nav lūkas, pārējais viss ir - ACC, parkingi, viss elektrisks, spoguļu nolocīšanās, ir USB ports, divas 12v ligzdas (viena bagāžniekā) un AUX ieeja, rocene parasta, vietas mums četriem pilnīgi pietiek, un vēl arī bagāžai paliek viss bagāžnieks, jo parpalām (veste, trijstūris u.c.) ir vieta zem grīdas pie mazā rezerves rata. Šovakar būs hokeja somas tests, redzēsim, bet pēc acumēra vajadzētu ieiet.
Protams, ir labi dzirdams riepu un vēja troksnis salonā, bet to es arī gaidīju, nav jau nekāds Lexus.
Pareizi Ainārs atzīmēja, ka eksterjera plastmasas turas uz sīkiem klipšiem, man dažas tomēr izrādās turas uz divpusējās izolenes, nekas, bembim bampera apakša ar jau turējās uz makgaiverenes
MT6 - ļoti īsi pārnesumi, ar 6-to jau var braukt no 90km/h ar 2k rpm, slēdzas viegli un precīzi.
Dzinējs kluss ļoti tukšgaitā, dodot virsū, parādās nu ļoti sportisks tonis (nevis brumm-brumm kā SAABam bet gan tāds rrrrraannnnnnnn kā F1), pagaidām šķiet nav sanācis iegriezt virs 5k rpm, ikdienas lietošanai pietiek ar 2-3.5k rpm, grieze laba šajos apgriezienos ir, patēriņš sākās ar 11.5l pēc reseta centrā, bet tas ļoti ātri krita, braucot tālāk prom un šorīt centra stāvvietā jau bija 7.6l/100km. Benzīns - paredzēts 95E. Ja patēriņš tiešām manos ikdienas maršrutos būs šāds, tas būs fantastiski ekonomisks auto.
Par sajūtām - ļoti labas, jau pirmo reizi izbraucot, bija sajūta, ka tas ir tuvāk drivers car nekā tādam instrumentam kā Corolla. Tāds jauneklīgs šķiet tas auto.
Un pats smieklīgākais - tas nemaz nav melns, bet gan tumši brūns, pats to tikai saulē pamanīju
2009.gads, 117k km - reāli, Auto DNA atskaites un pievienoto servisa rēķinu un servisa grāmatas apstiprināti.
Šobrīd samaksāts gada nodoklis 70 EUR un OCTA uz gadu 71 EUR.
Tuvākajā laikā uztaisīšu apkopīti - samainīsim šķidrumus, lai man būtu savs atskaites punkts.
Šobrīd stāv 17" diski ar 225/45 riepām, riepas no dārgā gala (divas Michelin un divas Continental, par tām arī ir čeki), tādēļ nedomāju ripuļus tagad mainīt uz 16", ir pacieti, uz bruģa pabriesmīgi, bet nedomāju, ka 205/55 16" kaut ko baigi uz bruģa uzlabos, uz parastā LV asfalta ir OK, nekas arī negrab, vismaz pagaidām.
Kas ir no ekstrām - pareizāk sakot, kas nav - nav ādas un sēdekļu apsildes (kā nekā no FR), nav lūkas, pārējais viss ir - ACC, parkingi, viss elektrisks, spoguļu nolocīšanās, ir USB ports, divas 12v ligzdas (viena bagāžniekā) un AUX ieeja, rocene parasta, vietas mums četriem pilnīgi pietiek, un vēl arī bagāžai paliek viss bagāžnieks, jo parpalām (veste, trijstūris u.c.) ir vieta zem grīdas pie mazā rezerves rata. Šovakar būs hokeja somas tests, redzēsim, bet pēc acumēra vajadzētu ieiet.
Protams, ir labi dzirdams riepu un vēja troksnis salonā, bet to es arī gaidīju, nav jau nekāds Lexus.
Pareizi Ainārs atzīmēja, ka eksterjera plastmasas turas uz sīkiem klipšiem, man dažas tomēr izrādās turas uz divpusējās izolenes, nekas, bembim bampera apakša ar jau turējās uz makgaiverenes
MT6 - ļoti īsi pārnesumi, ar 6-to jau var braukt no 90km/h ar 2k rpm, slēdzas viegli un precīzi.
Dzinējs kluss ļoti tukšgaitā, dodot virsū, parādās nu ļoti sportisks tonis (nevis brumm-brumm kā SAABam bet gan tāds rrrrraannnnnnnn kā F1), pagaidām šķiet nav sanācis iegriezt virs 5k rpm, ikdienas lietošanai pietiek ar 2-3.5k rpm, grieze laba šajos apgriezienos ir, patēriņš sākās ar 11.5l pēc reseta centrā, bet tas ļoti ātri krita, braucot tālāk prom un šorīt centra stāvvietā jau bija 7.6l/100km. Benzīns - paredzēts 95E. Ja patēriņš tiešām manos ikdienas maršrutos būs šāds, tas būs fantastiski ekonomisks auto.
Par sajūtām - ļoti labas, jau pirmo reizi izbraucot, bija sajūta, ka tas ir tuvāk drivers car nekā tādam instrumentam kā Corolla. Tāds jauneklīgs šķiet tas auto.
Un pats smieklīgākais - tas nemaz nav melns, bet gan tumši brūns, pats to tikai saulē pamanīju
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Tagad jāmeklē Type R paka
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Lai labi ripo...
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Aizdzinu šodien uz man sen zināmu Hondu un Mazdu servisu Artilērijas ielā (ņemas ar tiem auto jau 20+ gadus) - samainījām dzinēja eļļu (Mobil), eļļas filtru, salona un gaisa filtrus, bremžu šķidrumu, dzesēšanas šķidrumu un samaksājām par šo visu 105 EUR, pēc BMW rēķiniem šis liekas mazs
Piekare un viss auto esot top stāvoklī
P.S. Pēc BMW M pakas palietošanas es nosolījos, ka ikdienā pa LV ceļiem nekad vairs neizmantošu nekādas sportiskās auto versijas - basta! Ja vien netikšu pie 911
Piekare un viss auto esot top stāvoklī
P.S. Pēc BMW M pakas palietošanas es nosolījos, ka ikdienā pa LV ceļiem nekad vairs neizmantošu nekādas sportiskās auto versijas - basta! Ja vien netikšu pie 911
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Ļoti patīkams rēķins.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 173
- Joined: Tue Apr 17, 2018 9:24 am
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Neatceros pat, ka saabam būtu par kaut ko tik mazs rēķins bijis
07. 9-3SW 1.9TID stage1+ 190zs, 463nm
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Autoservisus izmantosi tos pašus iepriekš piesauktos vai būs jauni?
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Izmantošu tikko minēto Hondu/Mazdu servisu Artilērijas un Rūjienas ielā Vedu tur savu Mazdu sen atpakaļ, bija OK
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Viena probza - USB ports ir acīmredzami kādu mm par šauru, lai tajā iebāztu USB atmiņu vai USB pāreju
Domāju, varbūt var vienkārši palauzt to platāku?
Ir vēl AUX ieeja - nekad neesmu to lietojis, bet saprotu, ka pie tās var vienkārši ar kabeli telefonu piespraust?
Domāju, varbūt var vienkārši palauzt to platāku?
Ir vēl AUX ieeja - nekad neesmu to lietojis, bet saprotu, ka pie tās var vienkārši ar kabeli telefonu piespraust?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 173
- Joined: Tue Apr 17, 2018 9:24 am
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Jā, Tev vajag tikai vadu, kam abos galos ir burkāns, spraud iekšā, palaid miziņu un radio jāpasaka, ka klausīsies no telefona mūziku
07. 9-3SW 1.9TID stage1+ 190zs, 463nm
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 173
- Joined: Tue Apr 17, 2018 9:24 am
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Miziņas vietā, mūzika bija domāta, garlaicīga sapulce...
aux ir otrā ērtākā lieta aiz Bluetooth, jo var mierīgi youtube, spotify visu kur tikai kaut kas skan. Par atbildešanu uz zvaniem grūti pateikt, laikam auto jābūt mikrofonam
aux ir otrā ērtākā lieta aiz Bluetooth, jo var mierīgi youtube, spotify visu kur tikai kaut kas skan. Par atbildešanu uz zvaniem grūti pateikt, laikam auto jābūt mikrofonam
07. 9-3SW 1.9TID stage1+ 190zs, 463nm
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Liec bildi iekšā!
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Vakar tika izturēts hokeja somas tests
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Pie instrumentu paneļa es jau esmu pieradis. Īstenībā labi, ka visa nepieciešamā info ir praktiski acu augstumā un nav jānolaiž skatiens uz leju, lai redzētu, ko audio sistēma vai ACC dara. Tik tas displejs pa labi saulē mēdz būt grūti saskatāms.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Tīri mans subjektīvs viedoklis:
Izmaksas smieklīgas, izskatās briesmīgi no visām pusēm, ļoti interesē test draivs. Subjektīvi liekās, ka ir kārtējā Japāņu lētā kaste.
Izmaksas smieklīgas, izskatās briesmīgi no visām pusēm, ļoti interesē test draivs. Subjektīvi liekās, ka ir kārtējā Japāņu lētā kaste.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible