drīzāk tāpēc ka neviens M netiek līdzi :Dalpins wrote:Bemberists laikam braucis , M zīmīti pielipinājis virs esp pogas :lol:
SAAB "M" performance :D
drīzāk tāpēc ka neviens M netiek līdzi :Dalpins wrote:Bemberists laikam braucis , M zīmīti pielipinājis virs esp pogas :lol:
Nav jau rakstīts , ka aero beņķi :P Rakstīts: aero, ar ventilējamiem sēdekļim .lawyer wrote:Man gan šķiet, ka tam nav Aero beņķi :huh:
Ne tajos vārtos vecais ;)elmo wrote:Divkosis! :laugh:
Kur tad palikušas visas slavas dziesmas Griffinam!?:woohoo:
Tā slavēja, tā slavēja, a tagad saka, ka nožēlo!
Patiešībā tā sadalīt pat grūti, jo tas ir komplekss dažādu atšķirību.andrejsb wrote:A kāda vaina 9-5 pēc 9000?
Nav gan. 9-5 man šķiet daudz platāks un arī klusāks!;)Gregers wrote:andrejsb wrote:
9k ir komfortablāks, klusāks un ietilpīgāks salons.
Smieklīgākais, ka man tāds ir :lol: Nu , ko Jūs ņemās , tak katram savs , es ar 9-5 piem. esmu apmierināts , citu saabu man nav bijis ;)ZingZeng wrote:Nu man ar 9-5 likās plašāks.
Smieklīgākais, ka man tāds ir bijis.
Šo lielā mērā ietekmē atsperes, amortizatori, bukses, utt. Tātad - abiem var pielikt roku un tikt pie komfortabla braucamā. Taču stock versijā, manuprāt, ne-Aero 9k pret ne-Aero 9-5 ir krietni ļurzīgāks un nestabilāks. Un arī par stock Aero varētu padiskutēt, lai gan grūti spriest, jo tuvu 20 gadus vecā piekare ir vairāk ko baudījusi uz savas ādas, kā 5-10 gadus vecs 9-5.Gregers wrote: 9k uz ceļa ir patīkamāks un stabilāks.
9k hečbeks pilnīgi noteikti nav klusāks par 9-5 sedanu. :D Protams, šāds salīdzinājums nav korekts. Bet jebkurā gadījumā - jo vairāk kilometru auto noripojis, jo lielākas iespējas, ka paļurkāts un sācis grabēt. Arī parametrs "komfortablāks" ir vērtējams vien tad, ja 9k viss ir tip top stāvoklī, visa piekare svaiga, sajūgs svaigs, motora spilveni neizmīcīti, kārbai reduktors nekrakšķ, utt. utjp. Pieņemu, ka tu šīs lietas, Uģi, savā 9k jūti mazāk, jo brauc ar tomātu. Jāatzīst, ka es iekš sava sudrabīgā tomāta neskatoties uz gadu arī jutos komfortablāk par visiem pārējiem 9k, kas gājuši caur manām rokām.9k ir komfortablāks, klusāks un ietilpīgāks salons.
Es arī šādi uzskatīju, pirms pasēdēju svaigos 9-5 Aero beņķos (virs 2001.gada, bet ne vēl vilkatīgais modelis). Bija jāatzīst, ka īstenībā nav ne vainas, pat mīkstāk, kā 9k Aero beņķos. Tas lika aizdomāties, vai savējos kaut kā nevar padarīt mīkstākus.9k ir entās reizes ērtāki sēdekļi.
Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
11.05.2024, 22:24 by hofmaks
Auto. Pirkt/Pārdot.
10.05.2024, 14:59 by saab21
2024 | SAAB sezonas atklāšanas pasākums
26.04.2024, 08:55 by Normunds
Auto riepu, disku, riteņu, un to aksesuāru tirgus
18.04.2024, 15:51 by Nauris
Es tevi redzu !!! Nr2
17.04.2024, 12:49 by Nauris
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
10.04.2024, 21:45 by Gunch*