SAAB 900 1985.g
SAAB 900 1985.g
Nu jau pāris gadus manā īpašumā ir SAAB 900 (1985.gada izlaidums).
Ar jauko mašīnīti iet visādi, tai patīk visādus pigorus izstrādāt un tā nu ik pa laikam pa servisiem dzīvojas.
Ārēji jeb vizuāli mašīnai krāsa izbalējusi, šur tur nogājusi,taču īpaši nekādas buktes nav, ja nu nedaudz salocīta numura zīme.
Pagaidām naudu ieguldu tikai, lai varētu braukt un būtu drošība uz ceļa.
SAAB`iņam īpašā pazīme ir valsts numurs, kuram cipari ir tieši automašīnas markas skaitļi.
Tātad, mani mērķi šim postam ir tādi:
* iespējamas konsultācijas un padomi
* ieteikumi par servisiem un daļām
*iespējams te ir kāds šāda Saab fanāts, kurš būtu gatavs atpirkt. Par cenu privāti runājot.
Žēl, protams, būtu šķirties, ņemot vērā cik daudz līdzekļu esmu ieguldījusi, taču sāk šķist, ka ar savu mediķes algu ilgi nepavilkšu, ja Saabiņam katru mēnesi pa servisu jādzīvojas.
Tādēļ gribētu zināt cik daudz jāiegulda, lai savestu kārtībā..
nu risināsim sarunu ceļā
Re: SAAB 900 1985.g
Ooo, ahoj! Man pat aizķērusies viena mūsu kopbilde!
Par servisiem - vai ir būts arī iekš Arteh? Grūti iedomāties citu vietu, kur vēl vērsties ar šīs markas vecajiem braucamrīkiem, ja neskaita remontdarbus saviem spēkiem.
Jāsaliek uz papīra izmaksu cipari un jāskatās, vai tiem ir tendence pārsniegt svaigāka auto līzinga maksājumus + apkopes + neparedzēti remontdarbi. Kā nekā - ar kaut ko jau jābrauc tāpat ir. Protams, psiholoģiski reizēm ir vieglāk maksāt vairāk par svaigāku auto, taču, rēķinot absolūtos skaitļos, bieži vien tas vecais, mūždien niķīgais un regulāri remontējamais auto sanāk finansiāli izdevīgāks. Protams, sabeigtos nervus, kārtējo reizi paliekot uz ceļa, arī jārēķina klāt.
Nepieciešamo/vēlamo ieguldījumu apjoms visdrīzāk nav precīzi samērāms. Vienmēr ir vēl šis tas, ko varētu pieremontēt un sataisīt labāk. Never ending story. Kad tehniski viss būs savests kārtībā, gribēsies uzlabot vizuālo pusi. To, savukārt, ja reiz ķeras klāt, tad labāk jau pēc pilnas programmas. Un jēga to darīt ir vien tad, ja tehniski tik tiešām viss ir tip top, kā arī bundža ir tik laba, ka ir vērts ieguldīties atjaunošanas un krāsošanas darbos. Kad šo visu saliek uz papīra, reizēm kļūst skaidrs, ka varbūt labāk vien turpināt braukt, ik pa laikam iegriežoties servisā uz sīkiem remontdarbiem, un smaidīt, kamēr tas auto vēl ripo!
Ja nu tomēr nonāk līdz tam, ka jāšķiras - man sēta liela un vienmēr gatava izskatīt variantus jauna Saab iemītnieka uzņemšanai.
Par servisiem - vai ir būts arī iekš Arteh? Grūti iedomāties citu vietu, kur vēl vērsties ar šīs markas vecajiem braucamrīkiem, ja neskaita remontdarbus saviem spēkiem.
Jāsaliek uz papīra izmaksu cipari un jāskatās, vai tiem ir tendence pārsniegt svaigāka auto līzinga maksājumus + apkopes + neparedzēti remontdarbi. Kā nekā - ar kaut ko jau jābrauc tāpat ir. Protams, psiholoģiski reizēm ir vieglāk maksāt vairāk par svaigāku auto, taču, rēķinot absolūtos skaitļos, bieži vien tas vecais, mūždien niķīgais un regulāri remontējamais auto sanāk finansiāli izdevīgāks. Protams, sabeigtos nervus, kārtējo reizi paliekot uz ceļa, arī jārēķina klāt.
Nepieciešamo/vēlamo ieguldījumu apjoms visdrīzāk nav precīzi samērāms. Vienmēr ir vēl šis tas, ko varētu pieremontēt un sataisīt labāk. Never ending story. Kad tehniski viss būs savests kārtībā, gribēsies uzlabot vizuālo pusi. To, savukārt, ja reiz ķeras klāt, tad labāk jau pēc pilnas programmas. Un jēga to darīt ir vien tad, ja tehniski tik tiešām viss ir tip top, kā arī bundža ir tik laba, ka ir vērts ieguldīties atjaunošanas un krāsošanas darbos. Kad šo visu saliek uz papīra, reizēm kļūst skaidrs, ka varbūt labāk vien turpināt braukt, ik pa laikam iegriežoties servisā uz sīkiem remontdarbiem, un smaidīt, kamēr tas auto vēl ripo!
Ja nu tomēr nonāk līdz tam, ka jāšķiras - man sēta liela un vienmēr gatava izskatīt variantus jauna Saab iemītnieka uzņemšanai.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB 900 1985.g
Ou jē, manos bilžu krājumos arī ir šāda līdzīga bilde no Alfas stāvietas
Pagaidām rēķinot cik ieguldīts sanāk cita daudz jaunāka un svaigāka mašīna
Līdz ArTEH servisam vēl neesmu nokļuvusi, bet noteikti to izdarīšu.
Pagaidām Saabiņš jau ir servisā un gaida gāzes iekārtas pārbaudi. Domāju, ka līdz ko būs braucama tā varētu aizbraukt uz ArTEH servisu, lai tur paskatās, kas un kā.
Pagaidām rēķinot cik ieguldīts sanāk cita daudz jaunāka un svaigāka mašīna
Līdz ArTEH servisam vēl neesmu nokļuvusi, bet noteikti to izdarīšu.
Pagaidām Saabiņš jau ir servisā un gaida gāzes iekārtas pārbaudi. Domāju, ka līdz ko būs braucama tā varētu aizbraukt uz ArTEH servisu, lai tur paskatās, kas un kā.
Re: SAAB 900 1985.g
Mans smaids,lasot šo topiku, pārvērtās par pēdējā rindkopā, sorry
Padoms no manas puses būs skarbs un salta aprēķina pilns - pārdod to auto edijam, kamēr vari dabūt kaut ko virs tolmeta cenas, un pārsēdies uz Civic vai citu tamlīdzīgu konservbundžu - ietaupīsies gan nervi, gan nauda 30 gadīga auto izmantošana ikdienā cauru gadu ir ļoti dārgs prieks
Kas svarīgi, ARTEH neņemsies ar citu uzstādītām gāzes iekārtām - esošo viņi var tikai noravēt nost
P.S. Kas tad tam tāds lūza tik bieži? Dzinējs ar karbuli vai šprici?
Padoms no manas puses būs skarbs un salta aprēķina pilns - pārdod to auto edijam, kamēr vari dabūt kaut ko virs tolmeta cenas, un pārsēdies uz Civic vai citu tamlīdzīgu konservbundžu - ietaupīsies gan nervi, gan nauda 30 gadīga auto izmantošana ikdienā cauru gadu ir ļoti dārgs prieks
Kas svarīgi, ARTEH neņemsies ar citu uzstādītām gāzes iekārtām - esošo viņi var tikai noravēt nost
P.S. Kas tad tam tāds lūza tik bieži? Dzinējs ar karbuli vai šprici?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 900 1985.g
Piedod mūsu LAWYERAM! Viņš pārstāv ortodoksālo SAAB galu, kam gāzes smaka makten kairina nāsi un izraisa alerģisku redakciju un mutes caureju!
Visādi citādi lāga zēns un vecu Saabu mīlētājs!
Visādi citādi lāga zēns un vecu Saabu mīlētājs!
Re: SAAB 900 1985.g
Kad pirms vairāk kā pieciem gadiem tika iegādāta šī mašīna, viņai jau bija gāzes iekārta (tātad tā ir viena no pirmajām, jo kā gribu zināt cik gāze, tik lienu bagažniekā un pētu) un mašīna nebija ejošā stāvoklī.
Re: SAAB 900 1985.g
Tad aizved uz ARTEH, lai džeki izravē to gāzes iekārtu un brauc laimīga!
Ja nu tomēr izdomā auto sadalīt reizinātājos, piesakos uz priekšējiem pagriezienu lukturiem
P.S. Tā arī neuzrakstīji, kas par dzinēju
P.P.S. Elmo, es nepārstāvu nevienu "SAAB galu"
Ja nu tomēr izdomā auto sadalīt reizinātājos, piesakos uz priekšējiem pagriezienu lukturiem
P.S. Tā arī neuzrakstīji, kas par dzinēju
P.P.S. Elmo, es nepārstāvu nevienu "SAAB galu"
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 900 1985.g
Es katrā ziņā esmu laimīga, ka ir gāzes iekārta, jo sanāk riktīgi izdevīgi braukt, ar benzīnu tikai es nevarētu katru dienu braukt uz darbu vai kur citur
Šodien saņemšu mašīnu no servisa un tad jau zināšu ko vairāk teikt.
Šodien saņemšu mašīnu no servisa un tad jau zināšu ko vairāk teikt.
Re: SAAB 900 1985.g
Es šo auto kādu labu laiku atpakaļ tiku manījis A7 stāvvietā, izskatījās viņš diezgan skumji....
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re: SAAB 900 1985.g
Sportiska interese - kurā servisā parasti remontējies?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: SAAB 900 1985.g
Prieks, ka kāds lieto uzticamu mašīnu ikdienā. Jā, uzticamu, jo tur nav kam lūzt. Un ja jau vēl ir gāze, kāpēc gan nē, nav tai mašīnā nu absolūti nekā tik ekskluzīva, ko ar gāzi tipa varētu sabojāt
Ja ir vēlme, vari man privāti uzrakstīt par konkrētiem auto niķiem un iegūt, cerams, konstruktīvas atbildes šis tas ir darīts tēmas sakarā.
Lawyer, atdziesti. Tāpēc jau SK ir slēgta lietotāju grupa, ar kuriem neviens negrib draudzēties un uz iekšējo pasākumu piesakās 3 cilvēki, bet uz pasēdēšanām neatnāk neviens.
Ja ir vēlme, vari man privāti uzrakstīt par konkrētiem auto niķiem un iegūt, cerams, konstruktīvas atbildes šis tas ir darīts tēmas sakarā.
Lawyer, atdziesti. Tāpēc jau SK ir slēgta lietotāju grupa, ar kuriem neviens negrib draudzēties un uz iekšējo pasākumu piesakās 3 cilvēki, bet uz pasēdēšanām neatnāk neviens.