Tirgojas Labs 9-5 vagons
Tirgojas Labs 9-5 vagons
pārdodu savu vagonu. šoreiz pavisam nopietni!
2.3t, automātiskā kārba, 265zs, benzīns/gāze
noskrējiens 272000km
pirms gada ielikts pilnīgi jauns motors. noskrējiens kopš maiņas 14000km.
tikpat sen uzstādīta gāzes iekārta. nav jūtams jaudas zudums un raustīšanās pie augstiem apgriezieniem. patērē 5-10eur/100km
tikko mainīta eļļa, celiņsiksna un sveces, un novērsti visi vizuālie kāši un rūsa, uzstādīti jauni miglas lukturi, nesen mainiti galveno lukturu stikli.
papildus ieguldījumus neprasa.
ceena saabclub.lv 3500Eur
29434735
auto jāredz dzīvē, iespejama kaulēšanās ar pamatojumu
2.3t, automātiskā kārba, 265zs, benzīns/gāze
noskrējiens 272000km
pirms gada ielikts pilnīgi jauns motors. noskrējiens kopš maiņas 14000km.
tikpat sen uzstādīta gāzes iekārta. nav jūtams jaudas zudums un raustīšanās pie augstiem apgriezieniem. patērē 5-10eur/100km
tikko mainīta eļļa, celiņsiksna un sveces, un novērsti visi vizuālie kāši un rūsa, uzstādīti jauni miglas lukturi, nesen mainiti galveno lukturu stikli.
papildus ieguldījumus neprasa.
ceena saabclub.lv 3500Eur
29434735
auto jāredz dzīvē, iespejama kaulēšanās ar pamatojumu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Vajadzētu uzskrieties pirms nav vēl pārdots!
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
smuks, žēl tik, ka automāts!
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Blin nu ko jus no tiem automatiem baidaties ka no naves,to atomatu maksa saremontet tik pat cik nomainit sajuga komplektu,nu gandriz
Ka kuram auto,nedo dievs divmasnieks spararats
Toties komforts pa pilsetu.
Ka kuram auto,nedo dievs divmasnieks spararats
Toties komforts pa pilsetu.
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Tomāts tieši ir super!Flesh wrote:smuks, žēl tik, ka automāts!
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Nu neiet tie Saab automāti, saki ko gribi, priekš sēņošanas pa pilsētu ok, bet nekam vairāk...
Nezinu kā jaunajam NG 9-5 automāts uzvedās, bet 9000 un 9-5 saabiem līdz 2008 gadam galīgi garām...
Audi cik esmu novērojis, tur gan cepuri nost automātiskajām ātrumkārbām.
Nezinu kā jaunajam NG 9-5 automāts uzvedās, bet 9000 un 9-5 saabiem līdz 2008 gadam galīgi garām...
Audi cik esmu novērojis, tur gan cepuri nost automātiskajām ātrumkārbām.
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Bla, Bla, Bla! Tu no sākuma izcērt to automātu ar savu manuāli un tad parunāsim!
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Nu nav rāviena tam saaba automātam, nav, esi automātu patriots elmo... respect, bet ja vienādi motori, tad tomēr manuālis vienmēr būs asāks un naskāks par automātu (tas uz Saabiem attiecās).elmo wrote:Bla, Bla, Bla! Tu no sākuma izcērt to automātu ar savu manuāli un tad parunāsim!
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Piedāvāju testa braucienu. Shis konkrētais auto Aero manuaaljus uz taisnes izliek.
Pirmais pat uz sausa spolee ja normāli iemin. )
Pirmais pat uz sausa spolee ja normāli iemin. )
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Da nevis Testa Braucienu, bet kaut kādu dragreisa pasākumu vajadzētu saorganizēt..Ainars wrote:Piedāvāju testa braucienu. Shis konkrētais auto Aero manuaaljus uz taisnes izliek.
Pirmais pat uz sausa spolee ja normāli iemin. )
Tad arī visiem taps skaidrs, kas labāks..tomāts vai manuālis, kam garāks, kam īsāks
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Konkrētais vagons jau ar veco motoru labi gāja, gan jau ka ar jauno iet vēl labāk!
Un ja AERO manuālim pie ātrumu pārslēgšanas krīt turbo spiediens, tad tomāts turpina pūst tālāk!
Ja būs gonka, domāju, ka Naziic ar savu manuāli pakāsīs pus korpusu, ja ne vairāk uz katru pārslēgšanos! Bet tas ir tikai mans viedoklis!
Un ja AERO manuālim pie ātrumu pārslēgšanas krīt turbo spiediens, tad tomāts turpina pūst tālāk!
Ja būs gonka, domāju, ka Naziic ar savu manuāli pakāsīs pus korpusu, ja ne vairāk uz katru pārslēgšanos! Bet tas ir tikai mans viedoklis!
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Ne tikai Tavs...elmo wrote:...Bet tas ir tikai mans viedoklis!
Ja būtu viss sakritis tā, ka Ainārs šādā stāvoklī un komplektācijā esošu auto būtu tirgojis tai laikā, kad es sev meklēju ko citu, diezgan droši zinu, par ko es būtu izšķīries.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Nu redz, elmo praktiski apstiprināja manis iepriekš teikto... paldies elmo.elmo wrote: Ja būs gonka, domāju, ka Naziic ar savu manuāli pakāsīs pus korpusu, ja ne vairāk uz katru pārslēgšanos! Bet tas ir tikai mans viedoklis!
Es teicu, ka ar vienādiem motoriem manuālis būs ātrāks par tomātu, takā ja saki, ka čipotais airis būtu pus korpusu priekšā nečipotam aero manuālim, tad tāpat beigu beigās automātu nākas čipot, lai viņš ietu līdzīgi kā nečipots manuālis...
Un vispār šitā visa ir vnk. tukša dir*ana, vnk jābrauc un jāizmēģina
P.S Esmu redzējis dzīvē Aināra vagonu... tiešām var acis pamielot...
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
viena nianse.. šis nav Aero
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgojas Labs 9-5 vagons
Hirsh ir vēl labāk par AERO!
PS: Naziic, tu Ogres melno neaero manuālo vilkačHirshu vari izcirst?
PS: Naziic, tu Ogres melno neaero manuālo vilkačHirshu vari izcirst?