Apkures problēma 900og
Apkures problēma 900og
Problēma šāda, aptuveni 10-15 minūtes pēc auto iedarbināšanas sāk pūst silto gaisu, pirms tam tāds pussilts varētu teikt, ka remdens. Motors uzsilst normāli, vismaz pēc datčika, tosols nezūd, termostats mainīts pirms 2 gadi vikingos( it kā oriģinālais).Varbūt gaisa burbulis sistēmā, varbūt termostats verās vaļā pa vēlu? Par to ka sastrēgumos stāvot un motora temperatūrai uzkāpjot sāk pūst auksto gaisu jau kādu laiku atpakaļ rakstīju.Bet nu tagad mani mazliet sāk uztraukt šī te aizkavētā siltuma padeve un patiesībā prasās ,ka tas siltais gaiss būtu vēl siltāks. Varbūt kādas idejas?
Re:Apkures problēma 900og
Protams muļķīgs jautājums par tosola līmeni :blush: , otrs vai nav mainīts kaut kas konnstruktīvi- radiators zemāk nolaists, vai vēl kas tamlīdzīgs, vai kāda šļauka kaut kur iespiesta, protams paliek arī variants par to gaisa "korķi", bet tad arī būtu jābūt tādai lietai, ka pilsētā būtu jāsāk vārīties, jo necirkulēs jau tas šķidrums.lablaiks wrote:Problēma šāda, aptuveni 10-15 minūtes pēc auto iedarbināšanas sāk pūst silto gaisu, pirms tam tāds pussilts varētu teikt, ka remdens. Motors uzsilst normāli, vismaz pēc datčika, tosols nezūd, termostats mainīts pirms 2 gadi vikingos( it kā oriģinālais).Varbūt gaisa burbulis sistēmā, varbūt termostats verās vaļā pa vēlu? Par to ka sastrēgumos stāvot un motora temperatūrai uzkāpjot sāk pūst auksto gaisu jau kādu laiku atpakaļ rakstīju.Bet nu tagad mani mazliet sāk uztraukt šī te aizkavētā siltuma padeve un patiesībā prasās ,ka tas siltais gaiss būtu vēl siltāks. Varbūt kādas idejas?
Re:Apkures problēma 900og
Es sāktu ar izplešanās trauka korķa pārbaudi/nomaiņu. Pēc simptomiem ir nepietiekoša cirkulācijas ražība. Tātad:
1. Sistēmā nav vajadzīgais spiediens.
2. Ir aizsērējis apsildes radiators.
3. Ūdenssūkņa defekts
1. Sistēmā nav vajadzīgais spiediens.
2. Ir aizsērējis apsildes radiators.
3. Ūdenssūkņa defekts
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Apkures problēma 900og
pie paraak augstas temp. salona apsildes loks tiek atsleegts. taa tas 900 OG ir paredzeets. nevajag satraukties!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Apkures problēma 900og
Tieši tāda problēma ar man. Pirms kāda laika atpaka darbojas oti labi viss. Tad izskaloju sistēmu ar skalotāju, jo vienmēr ūdens/tosols paliek ļoti rūsains. Kad ieleju skalotāju, siltais gaiss izbeidzās. Ielejot tosolu ar neparadjās. Tagad (pēc nedēļas) nāk nedaudz silts gaiss, BET kad ieslēdzas ventilators gaiss ir pilnīgi auksts!
Bet man iepriekšējam 900-tam nebija tā. Vienmēr bija karsts gaiss:dry:pie paraak augstas temp. salona apsildes loks tiek atsleegts. taa tas 900 OG ir paredzeets. nevajag satraukties!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Apkures problēma 900og
Šitajos modeļos pēc 1990. gada apsides cauruļvadu mudžeklī pie salona apsildes radiatora ir plastmasas līkumu ķeburs. Man rādās ka tāds kā papildus termostats ar labu domu par salona efektīvāku apsildi un pasargā salona radiatoru no pārāk karstas temperatūras. Apskaties motortelpā pie ugunssienas kreisajā pusē. Dažiem lidaparātiem tas ir ticis amputēts un trubas vienotas ar normālas caurplūstamības plastmasas trubu līkumiem. Bet lai par to pārliecinātos ir nedaudz jāpaspēlējas ar stara temperatūras mērītāju. Tad redzēsi kad veras vaļā arī termostats un kāds siltums aiziet uz salona apkures radiatoru.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Apkures problēma 900og
Cik ātri, ja viss kārtībā, būtu motoram jāuzsilst līdz sāk pūst silto gaisu? Respektīvi - cik ilgam laikam japaiet no atslēgas pagriešanas līdz silta gaisa plūsmai salonā?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Apkures problēma 900og
Atkarīgs no āra temperatūras :)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Apkures problēma 900og
Nu pieņemsim 0 grādi un bezvējā, tas tā lai vieglāk veikt aprēķinus :)mixeris wrote:Atkarīgs no āra temperatūras :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Apkures problēma 900og
ņemam hronometru un mēram :)
Bet nu tas viss taču atkarīgs no tā vai tu stāvi vai tu brauc. Kā tu brauc utt.
Nu pie nulle grādiem pēcm minūtēm 5 gaitā vajadzētu jau būt siltumam.
Bet nu tas viss taču atkarīgs no tā vai tu stāvi vai tu brauc. Kā tu brauc utt.
Nu pie nulle grādiem pēcm minūtēm 5 gaitā vajadzētu jau būt siltumam.
Re:Apkures problēma 900og
Katram siltais gaiss ir "savs". Pabraucot pēris dienas bez pečkas man dažreiz likās ka sāka pūst silto, bet tā nebija:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Apkures problēma 900og
KurBads wrote:pie paraak augstas temp. salona apsildes loks tiek atsleegts. taa tas 900 OG ir paredzeets. nevajag satraukties!
Nezinu vai būs tiesa, sastrēgumā stāvot, ziemā ( arī vasarā), temperatūra motoram protams ka paceļas, un tad inženieri ir izdomājuši un uzradījuši apkures sistēmu , lai šoferis sēž aukstumā tā teikt nezaudē modrību.... un interesanti ,ka tāds uzlabojums nebija 83.gadā tam pašam modelim. Interesanti gan tie SAAB inženieri.
Pārējiem, paldies par ieteikumiem, jāsāk būs rakt.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Apkures problēma 900og
Manuprāt, pilnīgi neloģiski, jo salona apsildes loks arī nozīmē papildu motora dzesēšanu, kas augstas temp. gadījumā ir svarīgi :huh:KurBads wrote:pie paraak augstas temp. salona apsildes loks tiek atsleegts. taa tas 900 OG ir paredzeets. nevajag satraukties!
900aero clubsport #8