Bet kad tas laiks pienāks ( būsi vecs un bagāts :P ), tad tās a/m jau sen būs izmirušas vai arī maksās citu naudu !!!
Es jau nesaku ka jāpērk tas konkrētais auto ( lai gan nav slikts :) ), bet labāk nožēlot to kas ir izdarīts , nevis nožēlot to kas nav B)
Māris
p.S. ja gribi vecos SAABus redzēt un aptaustīt dzīvē nevis bildēs , dod ziņu ...:)
Godīgi sakot iekš netti auto daži veci saab ar kādu iekārojamu detaļu maksā mazāk ne kā to pašu detaļu vienu pašu (piemēram, c900 "ekrānu" aizmugurē starp lukturiem) izsola anglijas ebay.
Sveiki ! Nav jau gluži,ka pirmo reizi ,bet nu tomēr...zinot,ka šeit ir cilvēki ar lielu pieredzi klasisko Saabu jomā,kam būtu jāpievērš īpaša uzmanība skatoties (un,protams,domājot par pirkšanu) Saab 90 ,kurš ir Latvijā kādus piecus gadus ,savulaik ievests no Vācijas,šobrīd braukts netiek,vien šad tad izkustināts pa pagalmu(tā sacīja saimnieks).Kārba esot 5-ce,jāmetina nekur neesot.
Nu pa lielam tas auto ir tāds pats kā 99 un tas nozīmē, ka primitīvs kā divritenis.
Ja tur kaut kas arī ir jāremontē, tad detaļas nav dārgas un lielāko daļu no remontiem var veikt pagalmā zem klajas debess, vajag tikai āmuru, skrūvgriezni un atslēgu uz 13.
Es personīgi skatītos uz virsbūvi, lai tā nav baigi rūsējusi, lai ātrumi normāli slēdzas un nelec laukā un lai motoram būtu kompresija. Der apskatīties drošinātajus motortelpā, vai tur kaut kas nav kusis, jo tā ir padebīla vieta ar švakiem kontaktiem.
radiators un tā stiprinājumi var būt vājāka vieta.
No ritošās noteikti klabēs bremžu suporti, varetu būt brīvkustība stūrē un trokšķi priekšējā piekarē (lodbalsti vai amortiņu gumijas).
Salonā jāpapēta vai nekrīt nost griesti, vai beņķi nav saplēsti. Papēti bagāžniekā zem grīdas, vai tur nenāk iekšā ūdens.
Ja vari izbraukt, tad paskaties tādu sīkumu kā odometru, vai tas vispār griežas, jo 8 mašīnām no 10 tas negriezīsies vai arī griezīsies tikai brīžiem, noprovē roķenes darbību.