Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Kāpēc būtu jāmainās apakšām, ja karstā daļa visiem ir vienāda? Sanāk pie vienāda turbīnas spiediena ir atšķirīgs tikai gaisa apjoms, jo lielāka aukstā daļa, jo vairāk gaisa. Tātad apakšas varētu likties labākas tikai dēļ tā, ta ka starpība stapr apakšām un augšām uz 19t būs jūtama vairāk. Ja uz jebkuras turbīnas max. spiediens būs kādi 0.5Bar, tad turbo bedres praktiski nebūs. Bet tas jau nenozīmē, ka apakšas kļuva labākas, ne?
Vai arī dēļ lielākas kompressora lāpstiņas turbīna iegriežās ilgāk?
Vai arī dēļ lielākas kompressora lāpstiņas turbīna iegriežās ilgāk?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Piemērs- 15t un 19t. 15t iegriež ātri,bet jau pie 4rpm trūkst,jo lāpstas nevar iesūkt vairāk gaisa. 19t iegiež vēlu,kamēr sapumpē gaisu. Reāli 1bar ir pie 3.5rpm ,bet 1.4bar pie 4.2rpm. Faktiski ,lai izrautu ātri,tad vienmēr jātur virs 2.5rpm. Idēāli 3 rpm. Ar 16t būs nedaudz vēlāk kā 15t ,bet max beigsies ap 5rpm. Ļoti liela nozīme ir arī kompresora lāpstiņu leņķim,kā arī ražotājam + man paliek 15t aukstās daļas gliemezis,kam izmainīts tikai ieejošais caurums.
Kad būs virsū un tiks saregulēts,tad redzēs,kas būs(sirdī jūtu ,ka būs super glauni)
Kad būs virsū un tiks saregulēts,tad redzēs,kas būs(sirdī jūtu ,ka būs super glauni)
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Bet kāpēc vēlu? Ja kompressora ritenis ir lielāks par 15t, tad arī sapumpēs ātrāk, pie nosacījuma, ka turbīnas ritenis griezīsies ar to pašu ātrumu. Tad sanāk, ka lielāks kompressors reāli bremzē turbīnu.hofmaks wrote:19t iegiež vēlu,kamēr sapumpē gaisu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
T19 vs T16
Rīt stellēšu virsū
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Nu t19 var likt ar vairāk spārniņiem!
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Turbo nomainīts. Tagad jāmācās ātri pārslēgties . Pilns pūtiens ar šo turbu ir jau pie 2,800 rpm - cik acis var saredzēt. Sajūtas labas, bet būs vēl labāk pēc Janča apmeklējuma.
Bez tā visa iztīrīta drosele, nomazgāts dzinējs no pavasara dubļiem!
Bez tā visa iztīrīta drosele, nomazgāts dzinējs no pavasara dubļiem!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
nu un kā ir pēc sajūtām? iegriežas ātrāk par T19, bet vēlāk kā T15?hofmaks wrote:Turbo nomainīts. Tagad jāmācās ātri pārslēgties . Pilns pūtiens ar šo turbu ir jau pie 2,800 rpm - cik acis var saredzēt. Sajūtas labas, bet būs vēl labāk pēc Janča apmeklējuma.
Bez tā visa iztīrīta drosele, nomazgāts dzinējs no pavasara dubļiem!
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Un otrs jautājums - kā ir ar Atmo sadalenēm?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Ātrāk par 19t. Vēl nevar pilnībā notestēt , jo pie smagākas kājas parādās fuel cut
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Ar atmo vālēm motors strādā mīkstāk. Uz turbo atstāj patīkamu iespaidu, pūtiens līdzīgs sprādzienam
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Ha-ha, welcome to the Fuel-Cut bariņā
Kāds ir max pieprasītais spiediens?
Kāds ir max pieprasītais spiediens?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Vakar un šodien vizinājāmies ar Janci! T16 velk labi. Izskatās arī ka ar fuel cut Jancis tika galā! Paldies!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Ar PID pieregulēšanu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Kas tas tāds un ko viņš ņammā?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
To labāk prasīt Jancim, bet rupji sakot - slodzes faktori/parametri motoram iekš softa.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible