Huberts 9000
Huberts 9000
Pirms laiciņa iegādājos gāzētu 9000 saabu, 93. gada, 2.3 Cs neturbo, jo ātri vajadzēja ekonomēt. Virsbūve diezgan lieliskā stāvoklī, ar sūdīgiem buferiem. Sākumā gan ekonomija nesanāca un pirmie mirkļi ar viņu nebija patīkami, biju kārtīgi iepircies un pēc pirmajiem 5km nobeidzās kārba. Vilku mājās ar žiku, visi par skatu priecājās :D (Mans pirmais projekts http://www.vazi.lv/forums/viewtopic.php?f=24&t=1046 )
Pēc mēneša kārba vietā un sāku gāzēt. (sīkāks apraksts: http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 1&catid=12 )
Tagad ir nobraukti 2500km un ja sākumā domāju, ka no viņa pēc iespējas ātrāk vajadzētu tikt vaļā, tad tagad esmu sapratis, ka ar viņu labprāt nobrauktu gadus piecus.
Pēc pirmajiem mērījumiem gāzes patēriņš bija 14-16l, domāju, ka 14l vēl varētu būt ok, jo kaut kur forumā redzēju tādu ciparu pazibam, un padzīvojis 2.3 tomēr ir jābaro, bet 16l nu gan nekur neder, jo nekāda ekonomija vairs nesanāk.
Pirmais mērķis bija samazināt patēriņu un iebraukt zem piecīša. Sāku ar spiedienu riepās, šeku reku, katrā riepā cits spiediens, vienā no pakaļējām vispār par o.8 atmosfērām mazāk. Tiesa gan, īpaši jūtamas starpības nav.
Ievēroju, ka sābs pie krustojumiem bremzējas pats, 93. gadā tāda ekstra vēl noteikti nebija izgudrota un šaubas apstiprināja pēc 1000km nodilušās kalotkas. Ieķēries suporta cilindrītis. Izjaucu, apkopu, viss funkcionē. Patēriņš no 16l nokritās uz 12l. Sajūsmas saucieni, līgavu mašīnā un braucam pārbaudīt patēriņu. Izbraukājāmies un patiešām, patēriņš nokrities uz 12l.
Nākamais solis (garlaicīgākais) braukšanas stila pamainīšana. Gultnis gaudo pie 95km/h, beidz gaudot pie 105km/h, bet 90km/h liekas par maz, tad nu jābrauc ar 105km/h. :D Bet nu, braucot uz tiem 90km/h, ievērojot pāris Zasadas padomus un pāris dzirdētos padomus Zebrā patēriņš nokrita uz 11l/100km. Vareni, izmaksas ~4.7Ls.
Pēdējais darbiņš varētu būt gāzes iekārtas apkope un saregulēšana, kā arī gāzes smakas novēršana salonā. Vai vainīgs varētu būt caurais izpūtējs?
Tāks.
Pie vizuālā, drošvien, sanāks pieķerties pēc vasaras, jo vasarā paredzēti citi pamatīgi izdevumi (kāzas).
Tātad, kādreiz plānos ir:
1) nomainīt abus buferus un nokrāsot tos auto krāsā.
2) nopulēt
3) Salona stoiku pārvilkšana ar tīru audumu
4) Uz jautājuma zīmes ir gaišs ādas salons, jo interjerā ir bēšās ieskaņas (stoikas, saulessargi, lampiņas ietvars un lūkas apdare) Tā nu domāju, ka varētu būt baigi feini, bonusā vēl nomainītu durvju audumu uz bēšu krāsu. Kā zilā sābā izskatās gaišais salons?
5) Bagāžnieka plaukta nomaiņa un paša bagāžnieka apdares nomaiņa
6) Līdz tam laikam arī motors varētu būt nogalinājies un tā jau būs cita sērija. :D Līdz tam vajadzētu paņemt aizstājēju un uztaisīt kapitālo, lai rezervē stāv.
Tādi nu lūk plāni. Pāris tehniskās nepilnības novērsīšu no nākamās algas - gultnis, šarnīrs, stabilizatora atsaite un vēl pāris trūkstošas skrūves kā arī nomainīšu visus šķidrumus un filtrus.
Pašlaik aktuālākais - kā Saabam, tas kurš 9000 2.3, spriego ķēdi?
Pēc mēneša kārba vietā un sāku gāzēt. (sīkāks apraksts: http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 1&catid=12 )
Tagad ir nobraukti 2500km un ja sākumā domāju, ka no viņa pēc iespējas ātrāk vajadzētu tikt vaļā, tad tagad esmu sapratis, ka ar viņu labprāt nobrauktu gadus piecus.
Pēc pirmajiem mērījumiem gāzes patēriņš bija 14-16l, domāju, ka 14l vēl varētu būt ok, jo kaut kur forumā redzēju tādu ciparu pazibam, un padzīvojis 2.3 tomēr ir jābaro, bet 16l nu gan nekur neder, jo nekāda ekonomija vairs nesanāk.
Pirmais mērķis bija samazināt patēriņu un iebraukt zem piecīša. Sāku ar spiedienu riepās, šeku reku, katrā riepā cits spiediens, vienā no pakaļējām vispār par o.8 atmosfērām mazāk. Tiesa gan, īpaši jūtamas starpības nav.
Ievēroju, ka sābs pie krustojumiem bremzējas pats, 93. gadā tāda ekstra vēl noteikti nebija izgudrota un šaubas apstiprināja pēc 1000km nodilušās kalotkas. Ieķēries suporta cilindrītis. Izjaucu, apkopu, viss funkcionē. Patēriņš no 16l nokritās uz 12l. Sajūsmas saucieni, līgavu mašīnā un braucam pārbaudīt patēriņu. Izbraukājāmies un patiešām, patēriņš nokrities uz 12l.
Nākamais solis (garlaicīgākais) braukšanas stila pamainīšana. Gultnis gaudo pie 95km/h, beidz gaudot pie 105km/h, bet 90km/h liekas par maz, tad nu jābrauc ar 105km/h. :D Bet nu, braucot uz tiem 90km/h, ievērojot pāris Zasadas padomus un pāris dzirdētos padomus Zebrā patēriņš nokrita uz 11l/100km. Vareni, izmaksas ~4.7Ls.
Pēdējais darbiņš varētu būt gāzes iekārtas apkope un saregulēšana, kā arī gāzes smakas novēršana salonā. Vai vainīgs varētu būt caurais izpūtējs?
Tāks.
Pie vizuālā, drošvien, sanāks pieķerties pēc vasaras, jo vasarā paredzēti citi pamatīgi izdevumi (kāzas).
Tātad, kādreiz plānos ir:
1) nomainīt abus buferus un nokrāsot tos auto krāsā.
2) nopulēt
3) Salona stoiku pārvilkšana ar tīru audumu
4) Uz jautājuma zīmes ir gaišs ādas salons, jo interjerā ir bēšās ieskaņas (stoikas, saulessargi, lampiņas ietvars un lūkas apdare) Tā nu domāju, ka varētu būt baigi feini, bonusā vēl nomainītu durvju audumu uz bēšu krāsu. Kā zilā sābā izskatās gaišais salons?
5) Bagāžnieka plaukta nomaiņa un paša bagāžnieka apdares nomaiņa
6) Līdz tam laikam arī motors varētu būt nogalinājies un tā jau būs cita sērija. :D Līdz tam vajadzētu paņemt aizstājēju un uztaisīt kapitālo, lai rezervē stāv.
Tādi nu lūk plāni. Pāris tehniskās nepilnības novērsīšu no nākamās algas - gultnis, šarnīrs, stabilizatora atsaite un vēl pāris trūkstošas skrūves kā arī nomainīšu visus šķidrumus un filtrus.
Pašlaik aktuālākais - kā Saabam, tas kurš 9000 2.3, spriego ķēdi?
Re:Huberts 9000
Atcerējos, ka jānomaina pakaļējais atstarotājs un motora pārsegs.
Re:Huberts 9000
Ā, vēl jānosēdina un jāizdomā ko ar diskiem, vajag 16". Tagad gan viss. :)
Re:Huberts 9000
Nu baigais malacis!:woohoo: Fotkās izskatās glīti.
Ja par ķēdi, tad viņa spriegojas automātiski (vai arī nespriegojas vispār, ja nav kam spriegoties)
Ja par ķēdi, tad viņa spriegojas automātiski (vai arī nespriegojas vispār, ja nav kam spriegoties)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Huberts 9000
Nja, tad jau būs izstiepusies līdz galam un turpinās grabināties. Bet nu, noskrējiens 418600.
Re:Huberts 9000
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Huberts 9000
Iespējams, ka varēs iegūt šādus R16 Aero ar visām riepām, pie kam diezgan labā stāvoklī.
https://plus.google.com/u/0/photos/1021 ... 8824508690 95ls
Un ir viens tāds pats komplekts iegūstams vēl lētāk, bet būs jākrāso, ja negribi braukt ar apskrāpētiem, melnā krāsā un ar dzeltenu "plauktu", riepas arī principā nelietojamas. 60ls
Godīgi sakot uz šiem diskiem tas auto izskatās diezgan šausmīgi... tad jau labāk R15 "pelmeņus". :laugh:
Joprojām gaidu tevi ciemos, atstarojošā plastmasa mazliet pieklājīgākā stāvoklī arī varbūt atradīsies, bet sāc pierast, ka labu atrast ir nereāli, kur nu vēl pa lēto. :)
https://plus.google.com/u/0/photos/1021 ... 8824508690 95ls
Un ir viens tāds pats komplekts iegūstams vēl lētāk, bet būs jākrāso, ja negribi braukt ar apskrāpētiem, melnā krāsā un ar dzeltenu "plauktu", riepas arī principā nelietojamas. 60ls
Godīgi sakot uz šiem diskiem tas auto izskatās diezgan šausmīgi... tad jau labāk R15 "pelmeņus". :laugh:
Joprojām gaidu tevi ciemos, atstarojošā plastmasa mazliet pieklājīgākā stāvoklī arī varbūt atradīsies, bet sāc pierast, ka labu atrast ir nereāli, kur nu vēl pa lēto. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Huberts 9000
Es vakar pārskatīju krājumus un secināju, ka man ir trīs atstarojošās plastmasas, divas itin labā stāvoklī. :D Deficīta preces jākrāj nebaltiem laikiem. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Huberts 9000
Kāds sābu diskiem ir attālums starp skrūvēm? 4x100? Ja godīgi, man tie pelmeņveidīgie ne visai.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Huberts 9000
Kaža wrote:Kāds sābu diskiem ir attālums starp skrūvēm? 4x100? Ja godīgi, man tie pelmeņveidīgie ne visai.
9000 ir 4x108 - ford, citroen, peugeot, audi (centrs par mazu), volvo 850 (tikai viens vai divi gadi)
900aero clubsport #8
Re:Huberts 9000
Ik pa kādiem 800km, ar lielu blīkšķi, ieplūdes kolektors tiek triekts pret motora pārsegu. Vai vainīga varētu būt viena trūkstošā skrūvīte (slinķis neesmu ieskrūvējis) vai arī pārāk liels spiediens tur kur tam nav jābūt? Un kāda īsti ir tā divdaļīgā kolektora, kura abas daļas savienotas ar gumijām, funkcionālā doma?
Re:Huberts 9000
Vai iekš auto nav uzstādīta,arhaiska gāzes iekārta?Kaža wrote:Ik pa kādiem 800km, ar lielu blīkšķi, ieplūdes kolektors tiek triekts pret motora pārsegu. Vai vainīga varētu būt viena trūkstošā skrūvīte (slinķis neesmu ieskrūvējis) vai arī pārāk liels spiediens tur kur tam nav jābūt? Un kāda īsti ir tā divdaļīgā kolektora, kura abas daļas savienotas ar gumijām, funkcionālā doma?