saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
-
- Jauniņais
- Posts: 9
- Joined: Tue Jan 21, 2014 10:22 pm
saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Sveiki. Nesen esmu pievienojies Saab brauceju pulkam. Velos jautat- paneli ik pa laikam iedegas time to service lampa - kadi darbi veicami? Tad vel - kadu ellu vislabak liet sim dzinejam?
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Servisošana parastā, ēļļas filtri..Raimis1988 wrote:Sveiki. Nesen esmu pievienojies Saab brauceju pulkam. Velos jautat- paneli ik pa laikam iedegas time to service lampa - kadi darbi veicami? Tad vel - kadu ellu vislabak liet sim dzinejam?
time for service iedegas pēc noteikta km skaita, man piem. bija laicīgāk (pirms ziemas) nomainīta eļļa un filtrs, nesen iedegās lampa, jo pienāca laiks pēc km, bet darīt ta vairs nav ko noresetoju un braucu tālāk
Kautkā pašam arī pierastāks, ka 2x gadā nomainu un miers
Bet, ja auto esi nesen iegādājis, tad gan labāk apkopīti uztaisi
Par eļļām gan es labāk paklusēšu būs citi teicēji
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Ja apkope jau ir taisīta, tad liec mīksto un reseto!
Ja nav taisīta, vai auto nesen iegādāts, brauc uz saabiem draudzīgu servisu, lai apskatās kopējo stāvokli un izdara visu kas jādara! Nav kopējas receptes, ko darīt! Protams var paskatīties, kas pēc rūpnīcas ieteikumiem būtu jādara pēc nobrauktajiem kilometriem, bet nu tas tik tā orientējoši, jo nevar zināt, vai odometrs nav kruķīts. Galvenais jau novērtēt stāvokli kopumā, jo bez eļļas, filtru un sveču maiņas ir arī citas lietas ko apsekot, kaut vai to pašu piekari, bremzes, eļļas noplūdes, siksnas, ruļļus utt. Pieredzējis speciālists uzreiz pateiks, ko no tā visa vajag un ko nē.
Ja nav taisīta, vai auto nesen iegādāts, brauc uz saabiem draudzīgu servisu, lai apskatās kopējo stāvokli un izdara visu kas jādara! Nav kopējas receptes, ko darīt! Protams var paskatīties, kas pēc rūpnīcas ieteikumiem būtu jādara pēc nobrauktajiem kilometriem, bet nu tas tik tā orientējoši, jo nevar zināt, vai odometrs nav kruķīts. Galvenais jau novērtēt stāvokli kopumā, jo bez eļļas, filtru un sveču maiņas ir arī citas lietas ko apsekot, kaut vai to pašu piekari, bremzes, eļļas noplūdes, siksnas, ruļļus utt. Pieredzējis speciālists uzreiz pateiks, ko no tā visa vajag un ko nē.
-
- Jauniņais
- Posts: 9
- Joined: Tue Jan 21, 2014 10:22 pm
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Skaidrs, ellas un filtri sonedeļ tiks samainīti, ieteica man eti 5w40 eļļu. Hadene ar ir izčekota, tur viss kārtībā Vajadzētu vēl siksnas un ruļļus pārbaudīt, cik noprotu no iepriekš lasītajām diskusijām, visdraudzīgākais serviss SAAB ir Arteh. Paldies par info.
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Tieši tā, lai veicas un lai SAABS labi ripo!
-
- Jauniņais
- Posts: 9
- Joined: Tue Jan 21, 2014 10:22 pm
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Paldies. Ir vel viena lieta, tagad pie lielajiem minusiem no rita karba taka iekeras (manuala) , vai varetu but, ka pie vainas ir karbas ella? Jo, kad uzsilst, tad viss strada nevainojami, ieprieks citam masinam neesmu saskaries ar tadu lietuelmo wrote:Tieši tā, lai veicas un lai SAABS labi ripo!
-
- Jauniņais
- Posts: 9
- Joined: Tue Jan 21, 2014 10:22 pm
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Paldies par infokassparss wrote:Servisošana parastā, ēļļas filtri..Raimis1988 wrote:Sveiki. Nesen esmu pievienojies Saab brauceju pulkam. Velos jautat- paneli ik pa laikam iedegas time to service lampa - kadi darbi veicami? Tad vel - kadu ellu vislabak liet sim dzinejam?
time for service iedegas pēc noteikta km skaita, man piem. bija laicīgāk (pirms ziemas) nomainīta eļļa un filtrs, nesen iedegās lampa, jo pienāca laiks pēc km, bet darīt ta vairs nav ko noresetoju un braucu tālāk
Kautkā pašam arī pierastāks, ka 2x gadā nomainu un miers
Bet, ja auto esi nesen iegādājis, tad gan labāk apkopīti uztaisi
Par eļļām gan es labāk paklusēšu būs citi teicēji
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Tu pamejgini divreiz izspiest sajuga pedali un tad liec atsuma,ja palidz tad karba vaina nav,tad bremzu skidrums kas plust uz izspiedeju parverties zelejaRaimis1988 wrote:Paldies. Ir vel viena lieta, tagad pie lielajiem minusiem no rita karba taka iekeras (manuala) , vai varetu but, ka pie vainas ir karbas ella? Jo, kad uzsilst, tad viss strada nevainojami, ieprieks citam masinam neesmu saskaries ar tadu lietuelmo wrote:Tieši tā, lai veicas un lai SAABS labi ripo!
-
- Jauniņais
- Posts: 9
- Joined: Tue Jan 21, 2014 10:22 pm
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Ne, tas nepalidz, no rita atrumos ar speku jalauz un tapat jalauz araa, tapec vienmer gaidu, kad uzsils bet nedomaju, ka ta ir karbas vaina, drizak jau skidrums, jo tas sakaas pie lielajiem minusiem un parsvara gadas tikai no rita, pec 5min sildisanas viss ir okVilcins wrote:Tu pamejgini divreiz izspiest sajuga pedali un tad liec atsuma,ja palidz tad karba vaina nav,tad bremzu skidrums kas plust uz izspiedeju parverties zelejaRaimis1988 wrote:Paldies. Ir vel viena lieta, tagad pie lielajiem minusiem no rita karba taka iekeras (manuala) , vai varetu but, ka pie vainas ir karbas ella? Jo, kad uzsilst, tad viss strada nevainojami, ieprieks citam masinam neesmu saskaries ar tadu lietuelmo wrote:Tieši tā, lai veicas un lai SAABS labi ripo!
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Tas nav normāli - manam traktoram tā nav bijis pat, ja tas ir nostāvējis vairākas dienas pie -25 C
Varbūt tomēr pārbaudi eļļu kārbā - tajā varētu būt daudz kondensāta, ja kulise tā uzvedās
Varbūt tomēr pārbaudi eļļu kārbā - tajā varētu būt daudz kondensāta, ja kulise tā uzvedās
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
lawyer wrote:Tas nav normāli - manam traktoram tā nav bijis pat, ja tas ir nostāvējis vairākas dienas pie -25 C
Varbūt tomēr pārbaudi eļļu kārbā un apsver tās nomaiņu - tajā varētu būt daudz kondensāta, ja jau kulise tā uzvedas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Bremzene/sajūga eļļa arī laiku pa laikam jāmaina, tā, ja pareizi atceros vārdu, paliek hidroskopiska un aukstumā sāk "sasalt".
Pamēģini aukstam paspaidīt bremžu pedāli, tam arī ir jāspaidās savādāk.
Vēl prikols varētu būt, ka kārbā ir nepareizā eļļa, kas aukstumā sastingst. Man agrāk SAAB 99 kārbā bija minerāleļļa un kad ārā bija -32 es ātrumkloģi praktiski vispār nevarēju pakustināt, auto darbināju ar izspiestu sajūgu un tikai pēc nelielas uzsilšanas dabūju neitrālajā. Pie mazākiem aukstumiem, tā ap -25, vispirms neiedarbinot auto izgaju 2x cauri visiem ātrumiem un tikai tad šķīlu klāt.
Pamēģini aukstam paspaidīt bremžu pedāli, tam arī ir jāspaidās savādāk.
Vēl prikols varētu būt, ka kārbā ir nepareizā eļļa, kas aukstumā sastingst. Man agrāk SAAB 99 kārbā bija minerāleļļa un kad ārā bija -32 es ātrumkloģi praktiski vispār nevarēju pakustināt, auto darbināju ar izspiestu sajūgu un tikai pēc nelielas uzsilšanas dabūju neitrālajā. Pie mazākiem aukstumiem, tā ap -25, vispirms neiedarbinot auto izgaju 2x cauri visiem ātrumiem un tikai tad šķīlu klāt.
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Bremžu eļļa IR higroskopiska t.i. tā uzsūc mitrumu. Rezultātā pēc kādiem gadiem tur jau ir eļļas un ūdens maisījums Tāpēc jau tiek rekomendēts bremžu eļļu mainīt ik pēc 2 gadiem.
-
- Jauniņais
- Posts: 9
- Joined: Tue Jan 21, 2014 10:22 pm
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Janomaina vien bus karbas ella, tad jau redzes, ja problema nepazudis, tad jamekle cita vaina
Re: saab 9-3 2-2 tid 2003.g.
Bremzenes stāvokli var nomerīt, bet ja zini, ka 2-3 gadi tā nav mainīta, par ļaunu nenāks, ja to nomainīsi.