SAAB 9-3ss 2003 gada automats
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
SAAB 9-3ss 2003 gada automats
Sveiki SAABisti.
Man ir uzradies jautājums par sava SAABa kārbu.
Kad motors ir auksts un eļļa motorā un ātrumkārbā arī, ātrumkārbai ātrumi slēdzas ar nelieliem grūdieniem, dažreiz starp 3 un 4 ātrumu parādās pārāk aizture, liekas ka būtu nospiests sajūgs (apgriezieni aiziet uz augšu) apmēram 1 sek. un pēc tam pārslēdzas uz 4 ātrumu.
Kad mašīnai motors ir uzsilis jeb darba temperatūrā tā saucamā bedre starp ātrumiem vairs nav bet dažreiz tāpat ir nelieli grūdieni pārslēdzoties.
Tas varētu būt tikai tāpēc ka nav mainīta ātrumkārbā eļļa vai arī kāda cita problēma varētu būt pie vainas?
Jo man liekas ka nevajadzētu just to kā pārslēdzas ātrumi.
nobraukums mašīnai ir 201k
Daudzi bija teikuši lai eļļu nemainu ātrumkārbā kamēr ātrumi slēdzas kā vajag, jo pēc eļļas maiņas var sākties citas problēmas.
Pašam nav ne jausmas kad pēdējo reizi ir mainīta ātrumkārbā eļļa un vai vispār ir mainīta.
Man ir uzradies jautājums par sava SAABa kārbu.
Kad motors ir auksts un eļļa motorā un ātrumkārbā arī, ātrumkārbai ātrumi slēdzas ar nelieliem grūdieniem, dažreiz starp 3 un 4 ātrumu parādās pārāk aizture, liekas ka būtu nospiests sajūgs (apgriezieni aiziet uz augšu) apmēram 1 sek. un pēc tam pārslēdzas uz 4 ātrumu.
Kad mašīnai motors ir uzsilis jeb darba temperatūrā tā saucamā bedre starp ātrumiem vairs nav bet dažreiz tāpat ir nelieli grūdieni pārslēdzoties.
Tas varētu būt tikai tāpēc ka nav mainīta ātrumkārbā eļļa vai arī kāda cita problēma varētu būt pie vainas?
Jo man liekas ka nevajadzētu just to kā pārslēdzas ātrumi.
nobraukums mašīnai ir 201k
Daudzi bija teikuši lai eļļu nemainu ātrumkārbā kamēr ātrumi slēdzas kā vajag, jo pēc eļļas maiņas var sākties citas problēmas.
Pašam nav ne jausmas kad pēdējo reizi ir mainīta ātrumkārbā eļļa un vai vispār ir mainīta.
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero
Re: SAAB 9-3ss 2003 gada automats
saki paldies tiem daudzajiem gudriniekiem, kuri, iespējams, būs nobeiguši Tev automātuKuzits wrote:Sveiki SAABisti.
Daudzi bija teikuši lai eļļu nemainu ātrumkārbā kamēr ātrumi slēdzas kā vajag, jo pēc eļļas maiņas var sākties citas problēmas.
Pašam nav ne jausmas kad pēdējo reizi ir mainīta ātrumkārbā eļļa un vai vispār ir mainīta.
nomaini eļļu uz oriģinālo un skaties tad. var veca eļļa visādus pigorus taisīt.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: SAAB 9-3ss 2003 gada automats
jaa, ar eļļas maiņu Tev ir jaasaak. un jāmaina tā ir regulāri pēc ražotāja ieteikumiem. retoriski: motoram arī eļļu maina tikai tad, kad sākas kādas problēmas ar to?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Re: SAAB 9-3ss 2003 gada automats
saki paldies tiem daudzajiem gudriniekiem, kuri, iespējams, būs nobeiguši Tev automātu
nomaini eļļu uz oriģinālo un skaties tad. var veca eļļa visādus pigorus taisīt.[/quote]
un kas būs ja pēc tam tas viss nepāriet?
nomaini eļļu uz oriģinālo un skaties tad. var veca eļļa visādus pigorus taisīt.[/quote]
un kas būs ja pēc tam tas viss nepāriet?
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Re: SAAB 9-3ss 2003 gada automats
Henry wrote:jaa, ar eļļas maiņu Tev ir jaasaak. un jāmaina tā ir regulāri pēc ražotāja ieteikumiem. retoriski: motoram arī eļļu maina tikai tad, kad sākas kādas problēmas ar to?
nav ne jausmas kas ar viņu pirms manis ticis darīts un kā ticis braukts, bet vienu zinu tiešām ja sāk mašīnu taisīt, tad līdz galam un kārtīgi.
Jo pa šo laiku kopš viņš ir mānā īpašumā no viņa ik pa brīdim parādās kādas problēmas saistītas ar visdažādākajām lietām, bet protams, ko varu, to taisu un ņemos pats.
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero
Re: SAAB 9-3ss 2003 gada automats
Pirmoreiz mainīt vajadzēja jau gandrīz 100k atpakaļ.
Kā jau teica - sāc ar eļļas maiņu kārbai Un visdrīzāk ar to tavas problēmas būs beigušās.
Un tiem draugiem, kas ieteica nemainīt, veco šķidrumu iešļaksti sejā.
Kā jau teica - sāc ar eļļas maiņu kārbai Un visdrīzāk ar to tavas problēmas būs beigušās.
Un tiem draugiem, kas ieteica nemainīt, veco šķidrumu iešļaksti sejā.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: SAAB 9-3ss 2003 gada automats
Neteica kādas, piemēram, problēmas?Kuzits wrote: Daudzi bija teikuši lai eļļu nemainu ātrumkārbā kamēr ātrumi slēdzas kā vajag, jo pēc eļļas maiņas var sākties citas problēmas.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Re: SAAB 9-3ss 2003 gada automats
teica, bet īpaši paskaidrot nemācēšu, cik īsumā sapratu, skalojot eļļu var aiziet ciet hidrocilindrīši ar metāla skaidiņām līdz ar to automāts nevarēs pārslēgties un beigās var ''iebersties'' uz labu kārbas remontuKoreFun wrote:Neteica kādas, piemēram, problēmas?Kuzits wrote: Daudzi bija teikuši lai eļļu nemainu ātrumkārbā kamēr ātrumi slēdzas kā vajag, jo pēc eļļas maiņas var sākties citas problēmas.
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero