9-3 problem


Yust
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 54
Joined: Sun Apr 22, 2018 10:43 am

9-3 problem

Post by Yust »

Tāda lieta. Pārgāju no 98 uz 95, domāju ieekonomēt, pazuda jauda, aizbraucu uz artehu, samainīja sveces, teica ka detonācija un jāmaina atpakaļ uz 98. Pamazam samainīju pilnu baku, jauda atkal parādījas (vispār pamazam bija labāk un labāk). Kādu nedēļu bija ok, tad atkal pazuda. Pārbaudīju sveces - nekas, notīrīju TB un MAF, atkal kļuva vis ok, bet tikai uz 2 dienām. Un vis, neiet atkal. Es to kā jūtu, tā arī stāv atsevišķs manometrs, redzu ka kad normā, tad 0,9-1,05 bar, neiet 0,4 -0,75, dažreiz arī 0,3 (no rīta bija otrā - 0,5, trēšā - 07, ceturtā -1, pēc tām pt 0,5-0,7 ceturtā, vispār kā kad). Pēc dažām dienām samainīšu TB (man tā jau noteikti slīkta bija, to es zinu), bet kaut kā šaubos ka jauda parādīsies. Vēl tāda lieta, ka stage 1 no arteha un sveces melnas. Maisījums bagāts. Ir kādi padomi? Paldies par uzmanību.
'07 9-3 SW 1.8t manual noobtune st3+ - героически погиб в аварии
'03 9-5 wagon aero manual "sharktooth"
'00 9-3 3d B204
Yust
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 54
Joined: Sun Apr 22, 2018 10:43 am

Re: 9-3 problem

Post by Yust »

Nav idēju?
'07 9-3 SW 1.8t manual noobtune st3+ - героически погиб в аварии
'03 9-5 wagon aero manual "sharktooth"
'00 9-3 3d B204
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: 9-3 problem

Post by Ainars »

Nekad nav bijusi problema delj degvielas.
Ja neesi pildijis kautkada pagrabaa, diezvai degviela bus iemesls
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: 9-3 problem

Post by rzmzr »

Manuprāt, degvielas veids te ir tikai plika sagadīšanās, bet runājot par 95 vs 98, ar 98 gan iet, kā jāiet, kā arī vairāk var nobraukt, ar 95 tu sevi tikai māni.
Paskaties ko OpenSid rāda pie adaptācijām, gan jau Arteh softam ir ieslēgts.

Ar pirkstiem nerādu, bet tie stg1 ir pilnīgi generic softs. :whistle:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Yust
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 54
Joined: Sun Apr 22, 2018 10:43 am

Re: 9-3 problem

Post by Yust »

Ainars wrote: Sun Sep 09, 2018 3:22 pm Nekad nav bijusi problema delj degvielas.
Ja neesi pildijis kautkada pagrabaa, diezvai degviela bus iemesls
Nu, as arī domāju, ka trionic 8 adaptēsies, bet izskatās ka nē. Jo tā būtu nereāla sakrišana. Par OpenSid neko nezinu, kā arī generic soft = tas pats kā visiem čiptuninga servisiem?
Kaut kādi mistiskie defekti, ja samainīšu TB un jauda tā arī nebūs, varbūt pie Arni būs jābrauc, pat jau nezinu. 8 gadus gribēju Saabu, no tā momenta kad pabraucu ar brāļa 9000 (griffin sedāns, tas bija lābs), nopirku tieši benzinnieku, ieliku maptun sajūgu uz 450nm (kaut gan kārba ir F35 uz 350nm :D) un, bļāviens, jauda ir kā stokā. :cry:
'07 9-3 SW 1.8t manual noobtune st3+ - героически погиб в аварии
'03 9-5 wagon aero manual "sharktooth"
'00 9-3 3d B204
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: 9-3 problem

Post by Vilcins »

Tu domā kad sajūgu ieliekot kas tur 450nm tad tev autiņam ar parādīsies 450nm?
Yust
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 54
Joined: Sun Apr 22, 2018 10:43 am

Re: 9-3 problem

Post by Yust »

Vilcins wrote: Sun Sep 09, 2018 7:08 pm Tu domā kad sajūgu ieliekot kas tur 450nm tad tev autiņam ar parādīsies 450nm?
Protams, jopt, vai tas tā nav? Trionics redz ka tev ir sajūga uz 450 nm un palielina jaudu? :lol:
Bet nu tiešam, ir idējas kādam? MAF var dot tādu sūdu?
'07 9-3 SW 1.8t manual noobtune st3+ - героически погиб в аварии
'03 9-5 wagon aero manual "sharktooth"
'00 9-3 3d B204
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: 9-3 problem

Post by rzmzr »

T8 nepatīk spoles un mafs, droseles vairāk slimo 9-5.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: 9-3 problem

Post by Vilcins »

Topika autors, tu esi stulbs vai izliecies?
Dainis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 157
Joined: Wed Mar 08, 2017 10:06 pm

Re: 9-3 problem

Post by Dainis »

Vilcins
Topika autors, tu esi stulbs vai izliecies?


Gan jau ka izliecies :lol::lol:
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp
Yust
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 54
Joined: Sun Apr 22, 2018 10:43 am

Re: 9-3 problem

Post by Yust »

rzmzr wrote: Sun Sep 09, 2018 8:20 pm T8 nepatīk spoles un mafs, droseles vairāk slimo 9-5.
Paldies. Nu ar droseli man noteikti bija švaki, agrāk auto piegāzēja kad bija ieslēgts A/C, droseles tīrīšana uz kādu laiku risināja problēmu, bet bija ok kad AC bija izslēgts. Tagad jau pat kad AC ir izslēgts, dažkārt piegāzē un gadās arī limited performance. Nu tad pēc TB vai nu pie speciālistiem vēršos, vai MAFu samainīšu. TB jābūt rītā, ja būs tad samainīšu uz uzrakstīšu par rezultātiem vakarā.
'07 9-3 SW 1.8t manual noobtune st3+ - героически погиб в аварии
'03 9-5 wagon aero manual "sharktooth"
'00 9-3 3d B204
User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: 9-3 problem

Post by Silver »

Yust wrote: Sun Sep 09, 2018 7:19 pm
Vilcins wrote: Sun Sep 09, 2018 7:08 pm Tu domā kad sajūgu ieliekot kas tur 450nm tad tev autiņam ar parādīsies 450nm?
Protams, jopt, vai tas tā nav? Trionics redz ka tev ir sajūga uz 450 nm un palielina jaudu? :lol:
Bet nu tiešam, ir idējas kādam? MAF var dot tādu sūdu?
Tu draiveri atjaunoji? Trionic joprojām domā, ka tev ir vecais sajūgs un protams, ka necels jaudu :!:
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
Yust
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 54
Joined: Sun Apr 22, 2018 10:43 am

Re: 9-3 problem

Post by Yust »

Silver wrote: Sun Sep 09, 2018 9:18 pm
Yust wrote: Sun Sep 09, 2018 7:19 pm
Vilcins wrote: Sun Sep 09, 2018 7:08 pm Tu domā kad sajūgu ieliekot kas tur 450nm tad tev autiņam ar parādīsies 450nm?
Protams, jopt, vai tas tā nav? Trionics redz ka tev ir sajūga uz 450 nm un palielina jaudu? :lol:
Bet nu tiešam, ir idējas kādam? MAF var dot tādu sūdu?
Tu draiveri atjaunoji? Trionic joprojām domā, ka tev ir vecais sajūgs un protams, ka necels jaudu :!:
Točna! :lol::dance:
'07 9-3 SW 1.8t manual noobtune st3+ - героически погиб в аварии
'03 9-5 wagon aero manual "sharktooth"
'00 9-3 3d B204
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re: 9-3 problem

Post by Viensjaanis »

Yust wrote: Sat Sep 08, 2018 7:07 pm Tāda lieta. Pārgāju no 98 uz 95, domāju ieekonomēt, pazuda jauda, aizbraucu uz artehu, samainīja sveces, teica ka detonācija un jāmaina atpakaļ uz 98. Pamazam samainīju pilnu baku, jauda atkal parādījas (vispār pamazam bija labāk un labāk). Kādu nedēļu bija ok, tad atkal pazuda. Pārbaudīju sveces - nekas, notīrīju TB un MAF, atkal kļuva vis ok, bet tikai uz 2 dienām. Un vis, neiet atkal. Es to kā jūtu, tā arī stāv atsevišķs manometrs, redzu ka kad normā, tad 0,9-1,05 bar, neiet 0,4 -0,75, dažreiz arī 0,3 (no rīta bija otrā - 0,5, trēšā - 07, ceturtā -1, pēc tām pt 0,5-0,7 ceturtā, vispār kā kad). Pēc dažām dienām samainīšu TB (man tā jau noteikti slīkta bija, to es zinu), bet kaut kā šaubos ka jauda parādīsies. Vēl tāda lieta, ka stage 1 no arteha un sveces melnas. Maisījums bagāts. Ir kādi padomi? Paldies par uzmanību.
Problēmas apraksts ir tik haotisks!!!
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: 9-3 problem

Post by KoreFun »

Yust wrote: Sun Sep 09, 2018 7:02 pm kaut gan kārba ir F35 uz 350nm :D
Nu man vispār kārba ir F25, neko, tuvu 400Nm sagremo..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply