automaats- manuaalaa
automaats- manuaalaa
man ir 92. gada 2.3t automaats 9000
gribu nomainiit pret manuaalo ir 91. gada 9000 ar manuaalo kaarbu abi shaurlampji 91.g. saabigais ir bezturbinas
vai tas ir iespeejams, vai var tikai kaarbu, pedaaljus utt, vai jaamaina arii kopaa ar motoru utt
gribeetos dzirdeet kaadu profesionalja viedokli.
jo vieni saka mieriigi, citi - nekaadaa gadijumaa nesanaaks
kam ticeet
cik tas vareetu izmaksaat servisaa (man dazhi piedaavaajmi ir)
gribu nomainiit pret manuaalo ir 91. gada 9000 ar manuaalo kaarbu abi shaurlampji 91.g. saabigais ir bezturbinas
vai tas ir iespeejams, vai var tikai kaarbu, pedaaljus utt, vai jaamaina arii kopaa ar motoru utt
gribeetos dzirdeet kaadu profesionalja viedokli.
jo vieni saka mieriigi, citi - nekaadaa gadijumaa nesanaaks
kam ticeet
cik tas vareetu izmaksaat servisaa (man dazhi piedaavaajmi ir)
Re:automaats- manuaalaa
Šādas darbības ir pašrocīgi izveicis Edijs... Uzjautā viņam uz PM, vai pameklē tepat forumā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:automaats- manuaalaa
Lai nebūtu jātaisa jauns topic,ielauzīšos šajā.
Man tēva 9000šajam SAABam viens nelaimīgais nobučoja pakaļu.Bojājumi ir acīm redzami:dry: Izstiept var,bet par cik mašīna ir 87.gada,kuzavs ir parūsējis.Jādomā,vai ir jēga.SAABiņš gan ir foršs,USA variants,bet ar korozijas apkarošanu nepatīk īpaši nodarboties.Tam autiņam ir 2.0turbo ar automātu.
Mājās stāv arī 91.gada 2.3turbo SAAB 9000 CD ar nokautu automātu.Jautājums laikam jau Arnijam:Vai no 87.gada derēs tā kārba 91.gadam?Vai arī vienkāršāk būtu pārmest visu motoru?
Man tēva 9000šajam SAABam viens nelaimīgais nobučoja pakaļu.Bojājumi ir acīm redzami:dry: Izstiept var,bet par cik mašīna ir 87.gada,kuzavs ir parūsējis.Jādomā,vai ir jēga.SAABiņš gan ir foršs,USA variants,bet ar korozijas apkarošanu nepatīk īpaši nodarboties.Tam autiņam ir 2.0turbo ar automātu.
Mājās stāv arī 91.gada 2.3turbo SAAB 9000 CD ar nokautu automātu.Jautājums laikam jau Arnijam:Vai no 87.gada derēs tā kārba 91.gadam?Vai arī vienkāršāk būtu pārmest visu motoru?
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:automaats- manuaalaa
Ja vien tas 87 gada nav ar slīpo bloku, tad uz 91 gada kārbu uzliksi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:automaats- manuaalaa
Jā, ir sanācis pašrocīgi šito darīt.. Līdz galam gan sākumā nenoskaidrojot, kas mani sagaida. :D
Sākumā viss izskatījās elementāri. Pārmetam pedāļu bloku, nomainam ātrumkloķi (tur visi stiprinājumi sakrīt), pievelkam sajūgam šļauciņu no eļļas bačoka (tur vēl viens caurums jāuztaisa), pievienojam to sajūga trubu. Kā pirkstus apmīzt, ne? Bet vot..
Pirmkārt, tur pie tomātkloķa ir tādi pārslēdzēji abās pusēs, no turienes arī displejā pie spidometra parādās patreizējais robs. Lūk tur vajag vienā vietā salaist uz īso divus vadus (šķiet kreisā pusē štekerim abi malējie laikam bija. Respektīvi, lai tas auto domā, ka viņš ir parkingā. Pretējā gadījumā nešķilsies.
Un vot tālāk sākās jautrība. :) Tiem abiem autiņiem ir TCS vai nav? Jo, ja ir.. uf. :D Es joprojām neesmu ticis galā ar savējo. Lieta tāda, ka TCS darbība manuālās un automātiskās kārbas gadījumā atšķirās. Es jau paspēju bik piemirst un negribu samelot.. bet laikam bija tā, ka manuālās kārbas gadījumā TCS tiek realizēts, ne tikai metot nost gāzi, bet arī piepalīdzot ar bremzēm (ja vajag). Savukārt automātam bremzes netiek aiztiktas. Attiecīgi atšķirās šis tas vados (un pēc shēmām skatoties diez gan, nav pāris vadu jautājums), atšķirās arī TCS blokā. Bloki pat laikam ir vienādi, bet viņiem ir iekšā iekodēts, kādai kārbai paredzēts. Vai kaut kā tā. Un tad jau vēl tas kick down motoriņš akvārija priekšpusē motortelpā, kuram arī pienāk kaut kādi vadi un iet uz kompi. Tātad jauc galvu kompim un ir jāizravē nafig ārā. Tā arī neesmu izfiškojis līdz galam, kā to izdarīt (nav arī bijis silts laiks ārā, lai pieķertos). Vikingos sākumā teica, ka 2-3 stundu darbs, otrā reizē teica, ka tomēr visas dienas darbs. Tā nu braucu ar tādu pašu. :(
Sākumā viss izskatījās elementāri. Pārmetam pedāļu bloku, nomainam ātrumkloķi (tur visi stiprinājumi sakrīt), pievelkam sajūgam šļauciņu no eļļas bačoka (tur vēl viens caurums jāuztaisa), pievienojam to sajūga trubu. Kā pirkstus apmīzt, ne? Bet vot..
Pirmkārt, tur pie tomātkloķa ir tādi pārslēdzēji abās pusēs, no turienes arī displejā pie spidometra parādās patreizējais robs. Lūk tur vajag vienā vietā salaist uz īso divus vadus (šķiet kreisā pusē štekerim abi malējie laikam bija. Respektīvi, lai tas auto domā, ka viņš ir parkingā. Pretējā gadījumā nešķilsies.
Un vot tālāk sākās jautrība. :) Tiem abiem autiņiem ir TCS vai nav? Jo, ja ir.. uf. :D Es joprojām neesmu ticis galā ar savējo. Lieta tāda, ka TCS darbība manuālās un automātiskās kārbas gadījumā atšķirās. Es jau paspēju bik piemirst un negribu samelot.. bet laikam bija tā, ka manuālās kārbas gadījumā TCS tiek realizēts, ne tikai metot nost gāzi, bet arī piepalīdzot ar bremzēm (ja vajag). Savukārt automātam bremzes netiek aiztiktas. Attiecīgi atšķirās šis tas vados (un pēc shēmām skatoties diez gan, nav pāris vadu jautājums), atšķirās arī TCS blokā. Bloki pat laikam ir vienādi, bet viņiem ir iekšā iekodēts, kādai kārbai paredzēts. Vai kaut kā tā. Un tad jau vēl tas kick down motoriņš akvārija priekšpusē motortelpā, kuram arī pienāk kaut kādi vadi un iet uz kompi. Tātad jauc galvu kompim un ir jāizravē nafig ārā. Tā arī neesmu izfiškojis līdz galam, kā to izdarīt (nav arī bijis silts laiks ārā, lai pieķertos). Vikingos sākumā teica, ka 2-3 stundu darbs, otrā reizē teica, ka tomēr visas dienas darbs. Tā nu braucu ar tādu pašu. :(
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:automaats- manuaalaa
A tā manuālā p/k neizjuks,ja pieliks pie 2.3turbomotora?Starpība ar ne turbo manuprāt kādi 50-55zs.
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:automaats- manuaalaa
http://www.automaticchoice.com/Catalogue/v_index.pdf
sis noderes Ja velatie snoskaidrot kada karba ir Jusu masinai ;) nav sis katalogs pilnigs, ka ari ir tikai pieejamas automatiskas karbas, tacu - nu cerams ka kadam noder
sis noderes Ja velatie snoskaidrot kada karba ir Jusu masinai ;) nav sis katalogs pilnigs, ka ari ir tikai pieejamas automatiskas karbas, tacu - nu cerams ka kadam noder