AT "ik rīta" problēma
AT "ik rīta" problēma
Sveiki! Manam 9-5, 2,3t, 2002g, 5 ātrumu automāts, ir parādījusies problēma , no rīta iedarbinot auto, uzsildot mazliet un ieliekot "D" režīmā ir 1..2 sekunžu aizture tad ar asu rāvienu auto izkustās un tālāk braucot nekādu problēmu. "R" režīmā viss ir kārtībā. Kaitina šis pirmais rāviens pēc ilgākas stāvēšanas. Ja uz kādu sekundi ieliek "D" tad "N" un atkal "D" ,tad auto izkustās no vietas bez rāviena. Domājams, ka kārbā no kādas eļļas maģistrāles, kāda bojāta vārsta dēļ, eļļiņa iztek ilgākā laika posmā, un piepildoties no jauna rodas šis trieciens. Gribētos apzināt problēmas nopietnību un tad pieņemt lēmumu (ne)remotēt.
Re:AT "ik rīta" problēma
Ir tur viens vārstiņš... Artilērijas ielā zin par šo problēmu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:AT "ik rīta" problēma
Cik naudas vajadzēs, aptuveni?
Re:AT "ik rīta" problēma
Pirms kāda laika pats šeit rakstīju, ka kārba slēdzas ar rāvieniem. Bet šī problēma pazuda, kad mainīju ziemas ratus pret vasaras ratiem. Te vienu pusi mašīnai pacēla nolaida, te otru un kā ar roku noņēma šo kaiti.
Kāpēc tādā veidā problēma pazuda, - nezinu, neesmu eksperts tehniskais!Varbūt nebija eļļas tur kur tai jābūt, bet ar auto sagāžšanu tā ietecēja tur kur tai jābūt! Nezinu. Svarīgi ir tas, ka man šī problēma pazuda un nav vairs atkārtoti uzradusies.
Kāpēc tādā veidā problēma pazuda, - nezinu, neesmu eksperts tehniskais!Varbūt nebija eļļas tur kur tai jābūt, bet ar auto sagāžšanu tā ietecēja tur kur tai jābūt! Nezinu. Svarīgi ir tas, ka man šī problēma pazuda un nav vairs atkārtoti uzradusies.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:AT
Bikiņ ir ko maksat :dry:
Re:AT
A kas tur ir un no kā rodās?drRD wrote:Garām braucu, iebraucu, uzzināju ....200Ls:blink:Arnijs wrote:Ir tur viens vārstiņš... Artilērijas ielā zin par šo problēmu.
Pašam nav, bet ja nu
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 190
- Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
- Location: Íekava
Re:AT
pirms nedēļas novērsu sho probleemu raapā, man bila sitiens pārslēdzoties no 2 uz 3 aukstam motoram(un kārbai), maksaaja tas 80Ls, 45 detalja(laikam tas vārsts)35 darbs
Re:AT
Kā atrisināji šo problēmu, cik maksāja, kur taisīji un ko darīja? Man tieši tas pats, tāda pati mašīna.drRD wrote:Sveiki! Manam 9-5, 2,3t, 2002g, 5 ātrumu automāts, ir parādījusies problēma , no rīta iedarbinot auto, uzsildot mazliet un ieliekot "D" režīmā ir 1..2 sekunžu aizture tad ar asu rāvienu auto izkustās un tālāk braucot nekādu problēmu. "R" režīmā viss ir kārtībā. Kaitina šis pirmais rāviens pēc ilgākas stāvēšanas. Ja uz kādu sekundi ieliek "D" tad "N" un atkal "D" ,tad auto izkustās no vietas bez rāviena. Domājams, ka kārbā no kādas eļļas maģistrāles, kāda bojāta vārsta dēļ, eļļiņa iztek ilgākā laika posmā, un piepildoties no jauna rodas šis trieciens. Gribētos apzināt problēmas nopietnību un tad pieņemt lēmumu (ne)remotēt.
Re:AT "ik rīta" problēma
Neesmu vēl remontējis, kad sāku šo topiku braukāju ar moci, tad man auto bija otrajā vietā :blush:
Re:AT "ik rīta" problēma
:evil: :evil: :evil: Sakasiju naudiņu Ls200, aizbraucu uz RAAP. Abi ar meistaru izbraucām apli, konstatējām problēmas. Šie sataisa, es paņemu autiņu īsi pirms viņu darbalaika beigām. Meistars teica, ka nomainīts viens solenoīds, spiediena regulators un eļļa:) . Aizbraucu mājās, auto sāk jokus taisīt, tagad atpakaļgaitā cirtiens:angry: :angry: . Es šodien braucu pie šiem ap pretenziju...šie saka tas prieks maksā vēl aptuveni 140 ls...es kā muļķis :blush: dabuju prombraukt. Vakarā izbraucot lielāku gabalu kārbai atkal cirtieni tagad jau R un D. :( :( Ienāca prātā pārbaudīt eļļas līmenu, tur smagi pārliets...psc kādi raap strādā speciālisti. Rīt braukšu, ar kāju atspert šefa durvis, jo sanāk ka pa 200ls nomainīju eļļu, varbūt.:angry: :angry:
Re:AT "ik rīta" problēma
Vidvud, cik pie Jums šī problēma maksā?
Re:AT "ik rīta" problēma
Pirmdien došu zināt. RAAP garantiju nedeva?
Un par problēmas izmaksām. Par tām var zināt tikai tad, kad ir zināma problēma.
Un par problēmas izmaksām. Par tām var zināt tikai tad, kad ir zināma problēma.
Re:AT "ik rīta" problēma
Kāds turpinājums??? :evil:
Re:AT
Iespējams, ka RAAP tev ir visu izdarījuši pēc labākās sirsapziņas, bet vienu lietu viņi gribēdami nevar izdarīt. Notestēt un diagnosticēt vainas.drRD wrote::evil: :evil: :evil: Sakasiju naudiņu Ls200, aizbraucu uz RAAP. Abi ar meistaru izbraucām apli, konstatējām problēmas. Šie sataisa, es paņemu autiņu īsi pirms viņu darbalaika beigām. Meistars teica, ka nomainīts viens solenoīds, spiediena regulators un eļļa:) . Aizbraucu mājās, auto sāk jokus taisīt, tagad atpakaļgaitā cirtiens:angry: :angry: . Es šodien braucu pie šiem ap pretenziju...šie saka tas prieks maksā vēl aptuveni 140 ls...es kā muļķis :blush: dabuju prombraukt. Vakarā izbraucot lielāku gabalu kārbai atkal cirtieni tagad jau R un D. :( :( Ienāca prātā pārbaudīt eļļas līmenu, tur smagi pārliets...psc kādi raap strādā speciālisti. Rīt braukšu, ar kāju atspert šefa durvis, jo sanāk ka pa 200ls nomainīju eļļu, varbūt.:angry: :angry:
Ja viņi tev ir mainījuši solenoīdu, tad viņš ir "jāsalaulā" ar kārbas smadzenēm. To diemžēl RAAP nevar izdarīt. Tādēļ ar loģiski, ka šādas sekas.
Ja gadījumā nekas jauns nav jāliek iekšā un jāremontē tad kārbas nonemšana un smadzeņu diagnostika + saregulēšana solenoidu ar smadzenem, pie mums izmaksās aptuveni 120Ls (ar visu ņemšanu nost un atpakaļ).
Bet nu drošības pēc būtu jāizskata viss cauri, vai tiešām ir mainīts, kas ir jāmaina un vai nekas nav aizmirsts.