problēmas ar šprici
Re:problēmas ar šprici
Nu 87g.nebija vel 2.3motori.
Bet sakuma saproti kas pazud:
benzina suknis,nav spiediena,
neatveras sprices,kas trukst,strava jeb vadiba ar massu...
Un tad jau var domat talak.
Bet sakuma saproti kas pazud:
benzina suknis,nav spiediena,
neatveras sprices,kas trukst,strava jeb vadiba ar massu...
Un tad jau var domat talak.
Re:problēmas ar šprici
Nu ja bojats apgriezienu devejs,nebus ari dzirksteles,bet Tu apgalvo ka ta ir...
Tad kura gada auto un ar kadu motoru Tev ir?
Ja ir DI bloks,tad apgriezienu devejs ir pie klokvarpstas skriemela(lidz 93.gadam)
Tad kura gada auto un ar kadu motoru Tev ir?
Ja ir DI bloks,tad apgriezienu devejs ir pie klokvarpstas skriemela(lidz 93.gadam)
Re:problēmas ar šprici
Nu ta ari ir,sensors ir sadalitaja.
Ap so gadu naca pastiprinataja blocins,pec skata ir ka relejs,bet zemaks,ar tris izvadiem.Atrodas paneli virs bardacoka.
Ja tads ir,tad iespejams ari tas pie vainas.
Vel lidzigus brinumus var stradat komutators(peleka kastite uz kreisa lanzerona)
Sadu vainu varesi izkert tikai pa vienam kko nomainot,uz izslegsanas principa.
Stipri vieglak ir kad auto ir pavisam miera.
Ap so gadu naca pastiprinataja blocins,pec skata ir ka relejs,bet zemaks,ar tris izvadiem.Atrodas paneli virs bardacoka.
Ja tads ir,tad iespejams ari tas pie vainas.
Vel lidzigus brinumus var stradat komutators(peleka kastite uz kreisa lanzerona)
Sadu vainu varesi izkert tikai pa vienam kko nomainot,uz izslegsanas principa.
Stipri vieglak ir kad auto ir pavisam miera.
Re:problēmas ar šprici
Forša komplektācija;) Sedans?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:problēmas ar šprici
Vnk man baigi patīk 9000 OG sedans:P Tā forma virsbūvei. Hetčbeks nu tā. Bet komplektācija tev tiešām forša;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- aeroface
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 138
- Joined: Sat Nov 21, 2009 2:14 am
- Location: Jaunmārupe/Latgale
Re:problēmas ar šprici
ja 900 NG 2.0 motoram "laužās" viena no sprauslām(kas izpaužās kā ļoti jau skaļa detonācija ja laideni pieslien līdz ~3000rpm,līdz tam it kā nekas spilgts par sprauslu kºīzi neliecina)vai izvelkot to maitu un uztaisot SPA procedūras loti jaukā šķīdinātājā,kurš ar vieglu rokas kustību mašīnai krāsiņu līdz bleķim norauj kā "Katrīna" Jaunorleānas jumtus būs kas saglābjams?
varbūt ir arī prātīgas idejas?
varbūt ir arī prātīgas idejas?
In SAAB we trust
Re:problēmas ar šprici
Es nezinu ar kādām burvestībām var piedabūt detonāciju detonēt sprauslas dēļ, bet uzrīkojot SPA procedūras sprauslai ar šķīdinātāju "Katrīna" nekas vairs nebūs saglābjams.aero f ace wrote:ja 900 NG 2.0 motoram "laužās" viena no sprauslām(kas izpaužās kā ļoti jau skaļa detonācija ja laideni pieslien līdz ~3000rpm,līdz tam it kā nekas spilgts par sprauslu kºīzi neliecina)vai izvelkot to maitu un uztaisot SPA procedūras loti jaukā šķīdinātājā,kurš ar vieglu rokas kustību mašīnai krāsiņu līdz bleķim norauj kā "Katrīna" Jaunorleānas jumtus būs kas saglābjams?
varbūt ir arī prātīgas idejas?
:laugh:
- aeroface
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 138
- Joined: Sat Nov 21, 2009 2:14 am
- Location: Jaunmārupe/Latgale
Re:problēmas ar šprici
nu pats Viņš apgalvoja,ka nav ne izmantojis eļļu pirms uzmontējis filtru,nedz arī mazgājis to ekspluatācijas laikā. tā kā dzela bila ļetom,un dzīvo Viņš Allažmuižas apkaimē,kur ceļi vairāk grunts...
pats filtrs esot bijis kaut kāds TSC,ja nemaldos...
nu tas ir Viņa gadījums,varu tikai minēt kā audzinošu piemēru,nevis strīdēties par to.
pats filtrs esot bijis kaut kāds TSC,ja nemaldos...
nu tas ir Viņa gadījums,varu tikai minēt kā audzinošu piemēru,nevis strīdēties par to.
In SAAB we trust
- aeroface
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 138
- Joined: Sat Nov 21, 2009 2:14 am
- Location: Jaunmārupe/Latgale
Re:problēmas ar šprici
nu uzticējos cilvēka,kuru uzskatu par advanētāku šajos jautājumos nekā pats,viedoklim. tomēr Robert Bosch sertifikāts motordiagnostikā un kas tur vēl,ikdienā vada savu servisu...
izmantoju izslēgšanas metodi-pa vienai atslēdzu sprauslas,atslēdzot šo un kāpinot līdz ~3000rpm "tas troksnis" nebija,vispār,pieslēdzot atpakaļ atkal klabēja,kad uzdod. tukšgaitā vispār nebija nekāda trokšņa.
kādas ir Tavas domas un ieteikumi par šo gadījumu?
izmantoju izslēgšanas metodi-pa vienai atslēdzu sprauslas,atslēdzot šo un kāpinot līdz ~3000rpm "tas troksnis" nebija,vispār,pieslēdzot atpakaļ atkal klabēja,kad uzdod. tukšgaitā vispār nebija nekāda trokšņa.
kādas ir Tavas domas un ieteikumi par šo gadījumu?
In SAAB we trust
- aeroface
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 138
- Joined: Sat Nov 21, 2009 2:14 am
- Location: Jaunmārupe/Latgale
Re:problēmas ar šprici
šis bija pie filtriem domāts,bet "meteorītu" operātora internetpieslēgums dara savu... pareizāk sakot nedara neko...
In SAAB we trust