jaunaa AERO prieki un beedas...


User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by Nils »

Labs vakars!
Shodien taa likteniigaa diena, kad mani 9000 AERO mekleejumi ir beigushies, jo... ir vinjsh ir atrasts!!!
Pirmie iespaidi satriecoshi labi, bet par to peec tam, ir arii nelielas pirmaas probleemas un varbuut kaads no jums ir ar ko liidziigu saskaaries.
Taatad... Ieminot griidaa pie kaadiem 40k-50k apgriezieniem mashiina riktiigi noraustaas ar taadiem kaa sitieniem un raustaas, kameer neatlaiz gaazi, sajuuta nav patiikama, taapat kaa priekshnojauta...
Un otra, mazaak svariiga, nevaru kruiizu iesleegt, nemaaku vai nedarbojaas. Ir kas praatiigs sakaams, jo iipashi par pirmo probleemu?
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by KoreFun »

Un kam ir domāta opcija "meklēt" lapaspuses augšējā labajā stūrī? Par to raustīšanu, ieminot grīdā, jau ir ļoti daudz runāts:angry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by Krists »

manējais 9000 raustījas tāpat, bija gaisa filtrs un sveces jāmaina, bet nu rai=ustās arii tad ja deg check engine lampinja, jo tad saabs iet servisa režīmā, un tad tas arustās kameer nenodzēš kļūdas no kompa!
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by KurBads »

vai tev pie tiem 4-5 krpm gadījumā nav baigais spiediens un nenostrādā pārspiediena slēdzis, kas atslēdz benzīna sūkni?

ja tā, tad varētu būt kaut kas "dēlī" ar wastegate vai APC ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by Nils »

Parādījusies jauna problēma, ieminot grīdā iedegas oranža lampiņa, taisnstūrītis ar tādu kā strūklaku.
???
Saab 900 Turbo '81
User avatar
eidis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 268
Joined: Thu Aug 30, 2007 4:58 am
Location: Rîga

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by eidis »

1 3 wrote:logšķidrums beidzas :D
:lol: :lol: :lol:
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by Nils »

Bija jau taada aizdoma, bet necereeju, jo iedegas tieshi tad, kad ar 2 kaartiigi paatrinaas! :D
Aciimredzot tajaa briidii atlikushais skidruma daudzums satek vienaa malaa un raada, ka logu skidrums pa maz! :D

Atgriezoties pie teemas, sodien piefikseeju, ka taa speeciigaa noraustiishanaas notiek nevis pie noteiktiem apgriezieniem kaa saakumaa staastiiju, bet gan, kad turbo stabinjsh ieiet sarkanajaa.
Drusku biedee, jo zinu, ka vinjam tur nav jaaiet.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by KoreFun »

Tātad pārspiediena dēļ tiek atslēgts sūknis.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by KurBads »

carlorossi wrote:Bija jau taada aizdoma, bet necereeju, jo iedegas tieshi tad, kad ar 2 kaartiigi paatrinaas! :D
Aciimredzot tajaa briidii atlikushais skidruma daudzums satek vienaa malaa un raada, ka logu skidrums pa maz! :D

Atgriezoties pie teemas, sodien piefikseeju, ka taa speeciigaa noraustiishanaas notiek nevis pie noteiktiem apgriezieniem kaa saakumaa staastiiju, bet gan, kad turbo stabinjsh ieiet sarkanajaa.
Drusku biedee, jo zinu, ka vinjam tur nav jaaiet.
nu lūk arī problēma - meklē vainu ieplūdē. Nepārzinu 9-5, bet 900, 9000 tiek izmantots APC un detonācijas sensors ... tavā gadījumā ieplūdes trakta spiediens tiek pieļauts pārāk liels (sarkanajā nedrīkst iet, ja nav kaut kas čipots) un tajā brīdī vai nu APC strauji atmet spiedienu vai arī tu esi sasniedzis pārspiediena slēdža darbības diapazonu. Ja noraustās tā pamatīgi, itkā motors pavisam izslēgtos, tad tas nozīmē, ka netiek padota degviela un tas ir šis brīdis, kad tiek atslēgts sūknis kā pēdējais emergency pasākums.

meklē vainu wastegate`ā, ieplūdes caurulītēs vai arī elektronikā (tas gan pēdējais).

Lai veicas!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by Nils »

Paldies par info. :)
Tikko no servisa, biju pie paziistama aizvedis pakonsulteeties un izstaastot vinjam visus simptomus kopiigi apskatiijaam un atradaam vainu, vainiiga bija viena no vakuma trubinjaam, bija pa tuvu ventilaatoram un izberzts pamatiigs caurums. Tagad iet normaali, nekas neraustaas, arii sarkanajaa neiet un domaajams, ka benziina pateerinjsh buus drusku mazaaks! :)
Bet miinus, ka jauda palikusi mazaaka! Toties tagad var apdziit, nebaidoties, ka pedaalis buus pa dzilju un saaks raustiities.
Veelreiz paldies par paliidziibu! ;)

Tagad jaakeras pie kruiiza un prieksheejo lampu tiiraamajaam slotinjaam, jo ne viens, ne otrs nereagee pilniigi ne uz ko! Diivainaakais, ka pat pie spidometra neiedegas kruiiza lampinja.
Saab 900 Turbo '81
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by Viensjaanis »

Isteniba manam 9000sajam ari iet sarkanaja ta tiri pamatigi.Bet samejais viss neraustas.Iet lopa,bet vai ta nevar nokaut turbinu? Wastegate ir tas,no kura turbina ieiet tas stienitis?Vajadzes apcolet ari visas trubinas...
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by KoreFun »

Turbīnu nenokausi, bet dzinējam nav īsti labi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:jaunaa AERO prieki un beedas...

Post by Viensjaanis »

Atradu mekletaja info par wastegate.Arnijs pievienojis.Manas krivu valodas zinasanas gan ir tikpat lielas ka zinasanas par wastegate,bet so to izburtoju.A nevar but ta,ka tas klapans,kas ir ieks turbinas,ir iecepies?Reiz dabuju rokas paturet vecu SAAB turbinu un tai vins nekustejas vispar:/
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Post Reply